مناقصه اجرای عملیات تعمیرات پیشگیرانه بهره برداری (pm) همراه با ارزیابی کیفی - نوبت دوم - مناقصه روز پنجشنبه بیست و دوم آذرماه 1403, مناقصه اجرای عملیات تعمیرات پیشگیرانه بهره برداری (pm) همراه با ارزیابی کیفی - نوبت دوم
[ نسخه چاپی ]

مناقصه اجرای عملیات تعمیرات پیشگیرانه بهره برداری (pm) همراه با ارزیابی کیفی - نوبت دوم - مناقصه روز پنجشنبه بیست و دوم آذرماه 1403, مناقصه اجرای عملیات تعمیرات پیشگیرانه بهره برداری (pm) همراه با ارزیابی کیفی - نوبت دوم

شماره آگهی :
نوع آگهی :
تاریخ آگهی :
1403/09/22 - 2024-12-12 09:57:24
تاریخ شروع :
1403/09/22
نوع پایان آگهی :
1403/09/27
تهیه و ارسال اسناد :
شرکت پارس نماد داده ها- تلفن 2 الی 88349671-021
مناقصه گزار :
شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ
شرح آگهی :
آگهی مناقصه عمومی یک مرحله ای نوبت دوم ؟
شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ در نظر دارد اجرای عملیات تعمیرات پیشگیرانه بهره برداری (pm) همراه با ارزیابی کیفی شبکه های توزیع نیروی برق تهران در محدوده منطقه برق نیاوران خود را به پیمانکار واجد شرایط از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت واگذار نماید. 
شرح مختصری از کار:
 
شماره مناقصه سامانه ستاد 
 
2003095110000005
شماره مرجع مناقصه 140351014126 
موضوع مناقصه اجرای عملیات تعمیرات پیشگیرانه بهره برداری (pm) همراه با ارزیابی کیفی - منطقه نیاوران 
براورد انجام کار (ریال) 35.245.705.650 
مبلغ ضمانت نامه فرآیند ارجاع کار (ریال) 2.813.000.000
مهلت فروش اسناد از روز پنجشنبه تاریخ 1403.9.22 لغایت روز سه شنبه تاریخ 1403.9.27 
تاریخ تحویل اسناد به دستگاه مناقصه گزار تا ساعت 9 صبح روز چهارشنبه تاریخ 1403.10.12 
تاریخ بازگشایی اسناد مناقصه ساعت 10 صبح روز شنبه تاریخ 1403.10.15
محل تحویل و بازگشایی اسناد تهران - چهارراه فرمانیه - خیابان جهانبخش نژاد - نارنجستان هفتم - منطقه برق نیاوران - اداره دبیرخانه و محل بازگشایی سالن جلسات منطقه 
 نوع سپرده فرایند ارجاع کار : به صورت ضمانتنامه بانکی و یا واریز وجه به حساب جاری 0101801171004 به نام شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ بانک صادرات شعبه ملاصدرا و یا بلوکه از حساب مطالبات تایید شده نزد شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ ارائه نمایند.
به پیشنهاد های فاقد سپرده سپرده‌های مخدوش سپرده های کمتر از میزان مقرر چک شخصی و نظایر آن ترتیب اثر داده نخواهد شد
مبلغ فروش اسناد: جهت شرکت در هر مناقصه مبلغ 1.500.000 یال به صورت الکترونیکی صرفا از طریق درگاه پرداخت اینترنتی سایت سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به نشانی سامانه ستاد - اقدام به خرید اسناد نمایند. ضمنا کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصه گران بازگشایی پاکتها و اعلام و قبول برنده از طریق همین درگاه انجام خواهد شد و مناقصه گران در صورت عدم عضویت قبلی مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند. تاریخ انتشار مناقصه در سامانه مورخ 1403.09.22 می باشد.
به پیشنهادهای فاقد امضا مشروط مخدوش و پیشنهادهایی که بعد از انقضای مدت مقرر در فراخوان واصل شود مطلقا ترتیب اثر داده نخواهد شد
شرایط متقاضیان جهت شرکت در مناقصه:
- داشتن گواهینامه صلاحیت پیمانکاری در رشته نیرو از سازمان بنرامه و بودجه کشور الزامی می باشد 
- سایر اطلاعات و جزئیات مربوط در اسناد مناقصه مندرج است
نشانی های کسب اطلاعات بیشتر:
- سایت شبکه اطلاع رسانی معاملات شرکت توانیر  WWW.TAVANIR.ORG.IR 
-  سایت پایگاه ملی مناقصات  HTTP://IETS.MPORG.IR
- سایت شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ HTTP://TBTB.IR
خلاصه :
مناقصه اجرای عملیات تعمیرات پیشگیرانه بهره برداری (pm) همراه با ارزیابی کیفی - نوبت دوم - مناقصه روز پنجشنبه بیست و دوم آذرماه 1403, مناقصه اجرای عملیات تعمیرات پیشگیرانه بهره برداری (pm) همراه با ارزیابی کیفی - نوبت دوم
آدرس :
منبع :
سایت