- 2805358
- 5
- 1403/09/05
- مناقصه
مناقصه خرید تجهیزات ذخیره ساز - مناقصه روز یکشنبه چهارم آذرماه 1403, مناقصه خرید تجهیزات ذخیره ساز
فراخوان مناقصه عمومی یک مرحله ای نوبت اول
وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی در نظر دارد مناقصه عمومی یک مرحله ای خرید تجهیزات ذخیره ساز مورد نیاز مرکز داده وزارتخانه را طبق اسناد مناقصه به شماره ثبت سامانه 2003003068000009 از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برگزار نماید کلیه مراحل برگزاری فراخوان از دریافت و تحویل استاد فراخوان تا بازگشایی پاکتها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) ایران انجام خواهد شد. لذا ضروری است. متقاضیان شرکت در فراخوان در صورت عدم عضویت در سامانه نسبت به ثبت نام و دریافت گواهی امضای الکترونیکی به صورت برخط برای کلیه صاحبان امضای مجاز و مهر سازمانی اقدام لازم را به عمل آورند.
شرح کلی موضوع مناقصه خرید تجهیزات ذخیره ساز مورد نیاز مرکز داده وزارتخانه
شرایط لازم جهت شرکت در مناقصه
تمامی تجهیزات میبایست توسط فروشنده و با حضور نماینده خریدار (ناظر)، اصالت سنجی شده و فروشنده موظف است برای تمامی تجهیزات موضوع مناقصه Packing list Ordernumber صادر شده توسط شرکت سازنده را در صورت درخواست نماینده خریدار (ناظر) بدون قید و شرط ارائه نماید.
کلیه تجهیزات باید اصل original (Brand New) دست اول و بصورت Retail Pack و دارای گارانتی اصلی به مدت حداقل یکسال باشد. تمامی تجهیزات میبایست در حضور نماینده خریدار (ناظر) umpack و نصب گردد. لازم به ذکر است تاریخ تولید ساخت هاردها سال 2023 به بعد باشد و دارای گارانتی از کمپانی سازنده بوده و خریدار وزارتخانه از پذیرش تجهیزات غیر اصل (OEM , Third party Fake) دست دوم و بازسازی شده و تولید شده از سازندگان طرف دوم و سوم معذور می باشد و در هر زمان اثبات گردد که قطعات و تجهیزات موضوع مناقصه غیر اصلی بوده فروشنده متعهد میگردد نسبت به جایگزین قطعه مورد نظر با نظر خریدار اقدام نماید در هر زمان از دوره اجرای موضوع مناقصه گارانتی با پشتیبانی مشخص گردد که خلاف این بند توسط فروشنده انجام شده است فروشنده موظف است علاوه بر رفع نواقص و کمبودها کلیه خساراتی که به خریدار وارد آمده است را بنا به تشخیص خریدار جبران نماید و بابت جریمه تأخیر در انجام تعهدات عمل خواهد شد اصل بودن و مابقی موارد مندرج در بند فوق بوسیله آزمونهای سخت افزاری نرم افزاری و سایر امکانات در سایت فروشنده با خریدار بنا به صلاحدید خریدار بررسی خواهد شد. معیار و ملاک راستی آزمایی صحت تجهیزات نظر کارشناسان خریدار و ناظر خواهد بود همچنین فروشنده موظف است کلیه اسناد مربوطه که جهت اصالت سنجی و پارت نامبر مورد نیاز خریدار باشد، ارائه نماید.
فروشنده می بایست لیست سریال نامبر کلیه تجهیزات و قطعات را قبل از تحویل برای خریدار ارسال نماید.
دارا بودن مجوزهای ذیل توسط فروشنده الزامی می باشد:
مجوز نظام صنفی رایانهای
مجوز شورای عالی انفورماتیک
دارای حداقل رتبه 3 سازمان برنامه و بودجه در زمینه تولید و ارائه رایانه های غیر Main frame
مجوز افتا
تمامی تجهیزات موضوع مناقصه می بایست توسط فروشنده و با حضور ناظر اصالت سنجی شده و فروشنده موظف است برای تمامی تجهیزات موضوع مناقصه Packing list Order number صادر شده توسط شرکت سازنده را در صورت درخواست ناظر بدون قید و شرط ارائه نماید. فروشنده متعهد است نسبت به ارائه گواهی مبدأ (Certificate of Origin) به همراه سایر اسناد و مدارک گمرکی در زمان تحویل تجهیزات موضوع مناقصه اقدام نماید. این موضوع برای پرداخت صورت حساب ها الزامی می باشد.
کلیه تجهیزات باید اصل (Original) (Brand New) دست اول و غیر چینی دارای گارانتی از کمپانی سازنده بوده و قابل ریجستری در سایت EMC باشد. لازم به ذکر است سال تولید تجهیزات می بایست 2023 به بعد باشد و دارای گارانتی از کمپانی سازنده بوده در زمان گارانتی چنانچه قطعه معیوب هارد باشد. در صورت تعویض بدلایل امنیتی داغی هارد معیوب عودت نخواهد شد.
لایسنس سن سوئیچ باید بصورت یک اصلی اورجینال و در حضور خریدار Unpack و نصب گردد و لایسنس به صورت Crack قابل قبول نمی باشد. خریدار از پذیرش تجهیزات غیر اصل (OEM Third party, Fake دست دوم و چینی و بازسازی شده و تولیدشده از سازندگان طرف دوم و سوم معذور میباشد و در هر زمان اثبات گردد که قطعات و تجهیزات موضوع مناقصه غیر اصلی بوده فروشنده متعهد میگردد نسبت به جایگزینی قطعه مورد نظر با نظر خریدار اقدام نماید. نوع و مبلغ تضمین (سپرده) شرکت در فرآیند ارجاع کار ضمانتنامه بانکی معادل 5.500.000.000 ریال به نفع وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی با حداقل مدت اعتبار پیشنهاد قیمت (3) ماه از تاریخ بازگشایی با قابلیت تمدید مجدد و با اصل فیش واریز نقدی به حساب شماره 4001026206372688 خزانه نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به نام تمرکز وجوه سپرده وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی با شناسه واریز
977113700114003851948066372688 و شماره شبا ( IR020100004001026206372688)، قابل واریز در شعب بانک ملی که میبایست ضمن قرار دادن تصویر فیش با ضمانتنامه در سامانه ستاد اصل آن نیز در پاکت دربسته (الف) به دبیرخانه مرکزی وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی به نشانی تهران خیابان آزادی تقاطع بزرگراه یادگار امام وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی ساختمان اداری شماره 2 طبقه همکف طبق مهلت مقرر تحویل گردد.
تأمین اعتبار مورد نیاز از محل اعتبارات طرحهای تملک داراییهای سرمایه ای سال 1403 به شماره 1704011030 با عنوان پروژه تأمین تجهیزات مورد نیاز استقرار و راه اندازی و پیاده سازی سامانه های مورد نیاز وزارتخانه فصل دوم و به صورت نقدی می باشد
مواعد زمانی
تاریخ انتشار فراخوان در سامانه ساعت 8 روز شنبه مورخ 1403.9.3
مهلت دریافت استاد فراخوان از سامانه تا ساعت 16 روز چهارشنبه مورخ 1403.9.7
مهلت ارسال پیشنهاد : تا ساعت 16 روز شنبه مورخ 1403.9.17
زمان بازگشایی پاکتها ساعت 11 روز یکشنبه مورخ 1403.9.18
بازدید از محل با هماهنگی قبلی با دفتر مرکز فناوری اطلاعات ارتباطات و امنیت فضای مجازی و در دست داشتن یک نسخه اسناد مناقصه بلا مانع است. نشانی : تهران - خیابان آزادی - تقاطع بزرگراه یادگار امام وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی ساختمان اداری شماره 2 طبقه اول دفتر مرکز فناوری اطلاعات ارتباطات و امنیت فضای مجازی تلفن هماهنگی و پاسخگویی به سؤالات فنی : 61063215 - همراه 09121448296 معاونت دفتر فناوری اطلاعات ارتباطات و امنیت فضای مجازی
تلفن هماهنگی و پاسخگویی در خصوص اسناد مناقصه 61063323 -61063828 اداره ناظر بر امور فنی و قراردادها اداره کل پشتیبانی و رفاه
نشانی دستگاه مناقصه گزار جهت تحویل فیزیکی پاکت الف تهران - خیابان آزادی - تقاطع بزرگراه یادگار امام (ره) - وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی ساختمان اداری شماره 2- طبقه همکف - دبیرخانه مرکزی
کمیسیون مناقصات وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی