استعلام خرید تجهیزات پشتیبان گیر TYPE - مناقصه روز دوشنبه چهاردهم آبان ماه 1403, استعلام خرید تجهیزات پشتیبان گیر TYPE
[ نسخه چاپی ]

استعلام خرید تجهیزات پشتیبان گیر TYPE - مناقصه روز دوشنبه چهاردهم آبان ماه 1403, استعلام خرید تجهیزات پشتیبان گیر TYPE

شماره آگهی :
4031080
نوع آگهی :
تاریخ آگهی :
1403/08/14 - 2024-11-04 15:13:25
تاریخ شروع :
1403/08/14
نوع پایان آگهی :
1403/08/26
تهیه و ارسال اسناد :
شرکت پارس نماد داده ها- تلفن 2 الی 88349671-021
مناقصه گزار :
شرکت ایریسا
شرح آگهی :

موضوع : استعلام خرید تجهیزات پشتیبان گیر TYPE
شماره استعلام: 4031080 
با سلام و احترام؛
شرکت ایریسا در نظر دارد تأمین تجهیزات پشتیبان گیر (TYPE) با مشخصات پیوست و با زمان تحویل فوری را از طریق استعلام قیمت به تامین کنندگان واجد شرایط واگذار نماید. لذا خواهشمند است با توجه به شرایط ذیل و مندرج در اسناد پیوست اسناد و مدارک درخواستی را در پاکت دربست به شرح ذیل به آدرس اصفهان - ابتدای خیابان سعادت آباد - پلاک 3- ساختمان ایریسا - کدپستی 45481 - 81686 - صندوق استعلام و مناقصات شرکت ایریسا ارسال نمایید.
حداکثر تاریخ دریافت مدارک پایان روز شنبه 1403.08.26 می باشد 
لازم به ذکر است شرکت کنندگان حتما در نظر داشته باشند زمان ذکر شده حداکثر زمان دریافت پاکات بوده و پس از این تاریخ هیچ مدرکی دریافت نخواهد شد.
همچنین شماره استعلام و موضوع استعلام و آدرس به صورت کامل حتما در پشت پاکت ذکر شود.
شرایط عمومی:
1- شرکت کنندگان در استعلام می بایست حتما شرایط خصوصی مهر و امضا شده را به همراه پیشنهاد قیمت مهر شده در یک پاکت در بست ارسال نمایند. مهر و امضا شرایط خصوصی پذیرش کلیه موارد از طرف تامین کننده می باشد.
2- پس از انتخاب برنده از انبار تامین کننده بازدید و پس از بازرسی کالاها و تایید فنی 10 درصد مبلغ نهایی به صورت چک به عنوان ضمانت حسن انجام کار و گارانتی تجهیزات از فروشنده دریافت خواهد شد.
3- بهترین قیمت و شرایط پرداخت و زمان تحویل فوری و همچنین تایید فنی در انتخاب برنده اولویت خواهد داشت .
4- با توجه به نیاز پروژه زمان تحویل اقلام به صورت فوری بوده و در صورت تحویل مدت دار اولویت با تحویل فوری و یا بهترین زمان تحویل می باشد.
5- پیشنهاد قیمت و پیش فاکتور از زمان صدور می بایست 15 روز اعتبار داشته باشد.
6- محل تحویل کالا در انبار شرکت ایریسا می باشد.
7- در پیشنهاد قیمت زمان تحویل، میزان پیش پرداخت، زمان گارانتی و محل تحویل کالا باید واضح و مطابق شرح بالاشفاف بیان شده باشد.
8- لازم به ذکر است ملاک انتخاب برنده تجهیزات اصلی و نیو و مورد تایید تیم فنی و رعایت شرایط خصوصی پیوست می باشد.
9- پیشنهاد قیمت بایستی دارای تاریخ و شماره بوده و ممهور به مهر فروشنده باشد.
10- در صورت داشتن هرگونه سوال با شماره 03138281403 در ساعات اداری تماس حاصل فرمایید.
امور خرید و مدیریت کالا
 

جهت دانلود اسناد مناقصه/مزایده .روی دکمه اسناد در ادامه کلیک کنید

خلاصه :
استعلام خرید تجهیزات پشتیبان گیر TYPE - مناقصه روز دوشنبه چهاردهم آبان ماه 1403, استعلام خرید تجهیزات پشتیبان گیر TYPE
آدرس :
منبع :
سایت