- 2805013
- 12
- 1403/08/05
- مناقصه
تجدید مناقصه خرید مصالح مورد نیاز کارهای امور شهری نوبت دوم -مناقصه روز پنجشنبه سوم آبان ماه 1403, تجدید مناقصه خرید مصالح مورد نیاز کارهای امور شهری نوبت دوم
تجدید آگهی مناقصه عمومی 955-1403 ؟
نوبت اول: 1403.8.1
نوبت دوم : 1403.8.2
شهرداری منطقه سه شیراز در نظر دارد نسبت به خرید مصالح مورد نیاز کارهای امور شهری از طریق برگزاری مناقصه عمومی در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) با شماره فراخوان 2003096688000723 به اشخاص واجد شرایط واگذار نماید. لذا از کلیه متقاضیان دعوت به عمل می آید با مراجعه به آدرس ستاد ایران نسبت به دریافت اسناد مناقصه و تحویل آن اقدام نمایند. در صورت عدم عضویت قبلی ، ثبت نام در سامانه مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی صاحبان امضای مجاز از سوی متقاضیان جهت شرکت در مناقصه الزامی است. ضمناً در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر شماره تلفن: 071-32263208 آماده پاسخ گویی میباشد.
- مبلغ برآورد: 50.839.000.000 ریال
- مدت قرارداد : 4 ماه
- شرایط شرکت کنندگان : کلیه تولیدکنندگان و فروشندگان دال بتنی و موزاییک و تک لبه ی بتنی دارای سابقه مرتبط با موضوع مناقصه (سوابقی مورد تایید شهرداری می باشد که با دستگاه های اجرای باشد)
- محل انجام کار: شهرک سعدی
- مبلغ سپرده شرکت در مناقصه 5.084.000.000 ریال بصورت ضمانتنامه بانکی یا فیش واریزی نقدی بحساب سپرده 100805504742 کد مرجع 100437 بانک شهر شعبه شهید چمران بنام شهرداری شیراز
- برندگان اول و دوم مناقصه هرگاه حاضر به انعقاد قرارداد نشوند سپرده آنان به ترتیب ضبط خواهد شد.
- در زمان انعقاد قرارداد 10% مبلغ پیشنهادی بعنوان ضمانت حسن اجرای تعهدات بصورت ضمانت نامه بانکی یا فیش واریزی اخذ می گردد.
- آخرین مهلت دریافت (توزیع) اسناد : متقاضیان می توانند حداکثر تا ساعت 15 روز چهارشنبه مورخ 1403.8.9 از طریق مراجعه به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) اسناد مناقصه را دریافت نمایند.
- آخرین مهلت ارائه پیشنهادات و ثبت اسناد و مدارک در سامانه حداکثر تا ساعت 15 روز دوشنبه مورخ 1403.8.21 می باشد. شرکت کنندگان می بایست سپرده شرکت در مناقصه را به صورت فیزیکی تا قبل از برگزاری کمیسیون به آدرس شیراز، خیابان ساحلی، حد فاصل پل هجرت و پل علی ابن حمزه شهرداری منطقه سه تحویل نمایند.
- تاریخ و محل بازگشایی پاکات: روز سه شنبه ساعت 13:00 مورخ 1403.8.22 در محل چهارراه خلدبرین سالن اجتماعات اداره کل حقوقی شهرداری شیراز می باشد
- مدت اعتبار پیشنهادها 3 ماه از تاریخ ارائه پیشنهاد قیمت می باشد.
- هیچ گونه وجهی بابت پیش پرداخت و تعدیل داده نخواهد شد .
- بدیهی است هزینه آگهی بعهده برنده مناقصه خواهد بود.
- شهرداری در رد یک یا تمام پیشنهادها مختار میباشد در اینصورت سپرده ها مسترد می گردد.
- شرکت در مناقصه و دادن پیشنهاد به منزله قبول شروط و تکالیف شهرداری موضوع ماده 10 آئین نامه معاملات شهرداری می باشد.
- سایر اطلاعات و جزئیات مربوط به مناقصه در اسناد مناقصه مندرج است.
- آگهی و اطلاعات مربوط به مناقصه از طریق سایت https://shaffaf.shiraz.ir قابل مشاهده می باشد.
- برنده مناقصه موظف به ثبت نام در سایت vendor.shiraz.ir می باشند.
- اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه : مرکز تماس : 1456
اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز