- 2803990
- 64
- 1403/05/20
- مناقصه
[ نسخه چاپی ]
استعلام پروژه رفع موارد اضطراری 137-کلیه مدارک ممهوربه مهرشرکت کننده گردد، سایت ستاد - استعلام روز شنبه بیستم مرداد ماه 1403, استعلام پروژه رفع موارد اضطراری 137-کلیه مدارک ممهوربه مهرشرکت کننده گردد، سایت ستاد
شماره آگهی :
1103005084000030
نوع آگهی :
تاریخ آگهی :
1403/05/20 - 2024-08-10 15:53:07
تاریخ شروع :
1403/05/20
نوع پایان آگهی :
1403/05/27
تهیه و ارسال اسناد :
شرکت پارس نماد داده ها- تلفن 2 الی 88349671-021
مناقصه گزار :
شهرداری قزوین استان قزوین
شرح آگهی :
شماره نیاز: 1103005084000030
نام دستگاه خریدار:شهرداری قزوین استان قزوین
شرح کلی نیاز: پروژه رفع موارد اضطراری 137-کلیه مدارک ممهوربه مهرشرکت کننده گردد
توضیحات خریدار:پروژه رفع موارد اضطراری 137-کلیه مدارک ممهوربه مهرشرکت کننده گردد
اطلاعات تماس سازمان خریدار:
نام سازمان خریدار: شهرداری قزوین استان قزوین
شهر: قزوین
استان: قزوین
دورنگار: 028-33227002
تلفن تماس: 028-33227001
آدرس پستی: قزوین - خیابان شهرداری - شهرداری قزوین
کد پستی: 3413685931
اطلاعات ایجاد کننده درخواست:
نام: مجتبی
نام خانوادگی: بابائی
تلفن تماس: 028-33227001
جهت دریافت اطلاعات کامل این آگهی به سایت ستاد مراجعه فرمایید
خلاصه :
استعلام پروژه رفع موارد اضطراری 137-کلیه مدارک ممهوربه مهرشرکت کننده گردد، سایت ستاد - استعلام روز شنبه بیستم مرداد ماه 1403, استعلام پروژه رفع موارد اضطراری 137-کلیه مدارک ممهوربه مهرشرکت کننده گردد، سایت ستاد
آدرس :
منبع :
سایت