استعلام پروژه رفع موارد اضطراری 137-کلیه مدارک ممهوربه مهرشرکت کننده گردد، سایت ستاد - استعلام روز شنبه بیستم مرداد ماه 1403, استعلام پروژه رفع موارد اضطراری 137-کلیه مدارک ممهوربه مهرشرکت کننده گردد، سایت ستاد
[ نسخه چاپی ]

استعلام پروژه رفع موارد اضطراری 137-کلیه مدارک ممهوربه مهرشرکت کننده گردد، سایت ستاد - استعلام روز شنبه بیستم مرداد ماه 1403, استعلام پروژه رفع موارد اضطراری 137-کلیه مدارک ممهوربه مهرشرکت کننده گردد، سایت ستاد

شماره آگهی :
1103005084000030
نوع آگهی :
تاریخ آگهی :
1403/05/20 - 2024-08-10 15:53:07
تاریخ شروع :
1403/05/20
نوع پایان آگهی :
1403/05/27
تهیه و ارسال اسناد :
شرکت پارس نماد داده ها- تلفن 2 الی 88349671-021
مناقصه گزار :
شهرداری قزوین استان قزوین
شرح آگهی :

شماره نیاز: 1103005084000030
نام دستگاه خریدار:شهرداری قزوین استان قزوین

شرح کلی نیاز: پروژه رفع موارد اضطراری 137-کلیه مدارک ممهوربه مهرشرکت کننده گردد
توضیحات خریدار:پروژه رفع موارد اضطراری 137-کلیه مدارک ممهوربه مهرشرکت کننده گردد

اطلاعات تماس سازمان خریدار:

نام سازمان خریدار: شهرداری قزوین استان قزوین

شهر: قزوین

استان: قزوین

دورنگار: 028-33227002

تلفن تماس: 028-33227001

آدرس پستی: قزوین - خیابان شهرداری - شهرداری قزوین

کد پستی: 3413685931

اطلاعات ایجاد کننده درخواست:

نام: مجتبی

نام خانوادگی: بابائی

تلفن تماس: 028-33227001


جهت دریافت اطلاعات کامل این آگهی به سایت ستاد مراجعه فرمایید

خلاصه :
استعلام پروژه رفع موارد اضطراری 137-کلیه مدارک ممهوربه مهرشرکت کننده گردد، سایت ستاد - استعلام روز شنبه بیستم مرداد ماه 1403, استعلام پروژه رفع موارد اضطراری 137-کلیه مدارک ممهوربه مهرشرکت کننده گردد، سایت ستاد
آدرس :
منبع :
سایت