- 2803187
- 81
- 1403/03/23
- مناقصه
مناقصه عمومی خرید سازه نیروگاه خورشیدی 1 مگاوات - مناقصه روز سه شنبه بیست و دوم خرداد 1403, مناقصه عمومی خرید سازه نیروگاه خورشیدی 1 مگاوات
اسناد مناقصه عمومی خرید سازه نیروگاه خورشیدی 1 مگاوات
این مناقصه توسط شرکت بین المللی انرژیهای تجدیدپذیر شمس منطقه آزاد چابهار برگزار می گردد که از این پس در اسناد مناقصه شمس انرژی نامیده می شود.
ماده 1: موضوع مناقصه
خرید 1 مگاوات سازه نیروگاه خورشیدی متناسب با پیوست فنی اعلام شده در این استاد
ماده 2: سپرده شرکت در مناقصه
شرکت کنندگان در مناقصه می بایست حداقل معادل 5% مبلغ پیشنهادی را به عنوان ضمانت نامه شرکت در مناقصه بصورت چک صیاد شرکتی به تاریخ روز بازگشایی پاکت به نام شرکت بین المللی انرژیهای تجدیدپذیر شمس منطقه آزاد چابهار تحویل نمایند.
2 - 1 ) شرکت کنندگان باید از قرار دادن چک شخصی، سفته و یا هرگونه تضمین دیگری غیر از موارد فوق الذکر در داخل پاکت تضمین خودداری نمایند. بدیهی است به پیشنهاد قیمتهای فاقد ضمانت نامه معتبر ترتیب اثر داده نخواهد شد. تضمین غیر معتبر امحاء شده و به شرکت کنندگان عودت نمی یابد.
2- 2 ) سپرده برنده اول و دوم مناقصه تا زمان انعقاد قرارداد با برنده اول نزد شمس انرژی نگهداری و پس از انعقاد قرارداد و دریافت ضمانت اجرای تعهدات ، عودت میگردد سپرده سایر شرکت کنندگان پس از تعیین و اعلام اسامی برندگان اول و دوم مسترد خواهد شد.
2 - 3 ) درصورتی که برنده اول طی 7 روز کاری پس از اعلام کتبی مناقصه گذار از انعقاد قرارداد با ارسال ضمانت نامه انجام تعهدات خودداری نماید ضمانت نامه شرکت در مناقصه وی ضبط و با برنده دوم قرارداد منعقد می گردد که در صورت خودداری برنده دوم سپرده وی نیز به نفع مناقصه گزار ضبط خواهد گردید.
ماده 3: ضمانت نامه اجرای تعهدات
برنده مناقصه در زمان عقد قرارداد ملزم به ارائه ضمانت نامه بانکی به مبلغ 10 درصد ارزش قرارداد به عنوان ضمانت نامه انجام تعهدات به مناقصه گزار میباشد که مطابق شرایط ذکر شده در قرارداد آزاد خواهد شد.
ماده 4: تسلیم پیشنهادها
4 - 1) نظر به تک مرحله ای بودن مناقصه، پاکت های الف، ب و ج دربسته و لاک و مهر شده حداکثر تا پایان وقت اداری روز 1403.03.30 به آدرس بند 7 تحویل و رسید دریافت گردد.
4 - 2) به پیشنهادات فاقد سپرده شرکت در مناقصه پیشنهادات ارائه شده پس از تاریخ مقرر پیشنهادهایی که ترتیب مذکور در بند 4- 5 در آن رعایت نشده باشد و همچنین به پیشنهادات ناقص، مبهم و یا مشروط ترتیب اثر داده نخواهد شد.
4 - 3) هرگونه پاک شدگی، قلم خوردگی و یا تغییر عبارت و ارقام باید به مهر و امضای پیشنهاد دهنده رسیده و مورد تائید قرار گیرد.
4 - 4 ) مدت اعتبار پیشنهادها میبایستی حداقل یک ماه از تاریخ صدور بوده و در اسناد قید گردد.
4 - 5 ) ترتیب قرار گرفتن اسناد و پیشنهادات در پاکت
4 - 5 - 1) پاکت «الف» حاوی اصل اسناد ضمانت نامه شرکت در مناقصه موضوع بند 2 با شرایط و مشخصات مربوطه می باشد، پاکت «ب» حاوی کلیه اسناد مشروحه در بند 5 با شرایط و مشخصات موضوع مورد مناقصه جهت بررسی در گروه فنی میباشد. پاکت «ج» حاوی پیشنهادهای قیمت خواهد بود.
4 - 5 - 2 ) هر یک از پاکات الف، ب و ج باید جداگانه لاک و مهر شده و روی هر کدام نام و نشانی پیشنهاددهنده، موضوع، شماره مناقصه و عنوان مربوطه (الف، ب یا ج) نوشته و جمعاً در پاکت لاک و مهر شده دیگری گذارده شوند.
تبصره: بدیهی است پس از تعیین و اعلام برنده افزایش قیمت به هیچ عنوان و تحت هیچ شرایطی قابل قبول نخواهد بود.
4 - 6 ) شرکت کننده در مناقصه موظف است تمام اطلاعات مربوط به پاکت «ب» را اسکن کرده و به صورت مرتب و دسته بندی شده در یک لوح فشرده یا فلش مموری در پاکت «ب» قرار دهد.
ماده 5: سایر اسناد مناقصه
5 - 1 ) سایر اسناد مناقصه به شرح ذیل میباشد:
الف) اسناد عمومی مناقصه (فرم موجود).
ب) پیش نویس قرارداد و پیوست های آن و ارائه مشخصات فنی کالای مورد نظر همراه با ارائه مستندات از سوی فروشنده جهت کسب امتیاز فنی مطابق با موارد اعلامی در پیوست یک پیش نویس قراراد
مناقصه امروز