مناقصه عمومی تامین خودرو و انجام خدمات ایاب و ذهاب کارکنان - مناقصه روز چهارشنبه نهم خرداد 1403, مناقصه عمومی تامین خودرو و انجام خدمات ایاب و ذهاب کارکنان
[ نسخه چاپی ]

مناقصه عمومی تامین خودرو و انجام خدمات ایاب و ذهاب کارکنان - مناقصه روز چهارشنبه نهم خرداد 1403, مناقصه عمومی تامین خودرو و انجام خدمات ایاب و ذهاب کارکنان

شماره آگهی :
03 -1403/ ن - م
نوع آگهی :
تاریخ آگهی :
1403/03/10 - 2024-05-30 12:07:53
تاریخ شروع :
1403/03/09
نوع پایان آگهی :
1403/03/23
تهیه و ارسال اسناد :
شرکت پارس نماد داده ها- تلفن 2 الی 88349671-021
مناقصه گزار :
نفت پاسارگاد
شرح آگهی :

 

آگهی مناقصه عمومی دو مرحله ای - شرکت نفت پاسارگاد 03 -1403/ ن - م
شرکت نفت پاسارگاد در نظر دارد نسبت به انتخاب پیمانکار واجد شرایط جهت تامین خودرو و انجام خدمات ایاب و ذهاب کارکنان پایانه صادراتی خود واقع در بندر امام خمینی (ره) ماهشهر را از طریق مناقصه اقدام نماید، از اینرو متقاضیان می توانند جهت دریافت اسناد مناقصه، در ساعات اداری از تاریخ 1403.03.09 لغایت 1403.03.23 ( به جزء روزهای پنجشنبه، جمعه و تعطیلات رسمی) به نشانی های ذیل مراجعه و پیشنهادات خود را نیز حداکثر تا پایان وقت اداری روز دوشنبه تاریخ 1403.04.04 تحویل نمایند. (در صورت تعطیل بودن تاریخ مقرر، روز آتی بعد از تعطیلی ملاک زمان تسلیم پاکت های مناقصه می باشد.
الف) تهران - سعادت آباد - بلوار دریا - خیابان سردار دریای شمالی (مطهری شمالی سابق) کوچه ساحل دوم شرقی - انتهای کوچه- پلاک 37 -  طبقه سوم دبیرخانه کمیسیون معاملات شرکت نفت پاسارگاد - شماره تماس : 23036371
ب) ماهشهر - پایانه بندر امام خمینی (ره) سایت قیرسازی شرکت نفت پاسارگاد دفتر پشتیبانی پایانه با شماره تماس 06152284749 (داخلی 3)
تذکر مهم : فارغ از دریافت اسناد توسط متقاضیان از هر کدام از مراکز فوق الاشاره، پاکت های پیشنهادی میبایست حتما به دبیرخانه حراست دفتر مرکزی شرکت مستقر در طبقه اول نشانی اشاره شده در ردیف «الف» تسلیم گردد.
1- مبلغ و نوع تضمین شرکت در مناقصه: سپرده تضمین شرکت در مناقصه به میزان 900.000.000 (نهصد میلیون) ریال می باشد که می بایست به صورت الف - ضمانتنامه بانکی از بانک های مورد تایید مناقصه گزار و یا ب - واریز وجه نقد به شماره حساب 0103030601006 نزد بانک ملی به نام شرکت نفت پاسارگاد باشد.
2- مدت اجرا: از زمان ابلاغ قرارداد به مدت 12 ماه شمسی
3- مدارک مورد نیاز جهت تحویل اسناد مناقصه: معرفی نامه ممهور به مهر و امضای مجاز شرکت به همراه کارت شناسایی معتبر
4- به پیشنهادات فاقد امضا، فاقد تضمین شرکت در مناقصه، مشروط ، مخدوش و پیشنهاداتی که بعد از موعد مقرر واصل شود ترتیب اثر داده نخواهد شد.
* هزینه آگهی بر عهده برنده مناقصه است.
* درج این آگهی هیچگونه تعهدی برای دستگاه مناقصه گزار ایجاد نمی نماید. 

خلاصه :
مناقصه عمومی تامین خودرو و انجام خدمات ایاب و ذهاب کارکنان - مناقصه روز چهارشنبه نهم خرداد 1403, مناقصه عمومی تامین خودرو و انجام خدمات ایاب و ذهاب کارکنان
آدرس :
منبع :
سایت