- 2802689
- 36
- 1403/02/17
- مناقصه
مناقصه خرید خدمات تخصصی مددکاری اجتماعی، مناقصه روز یکشنبه شانزدهم اردیبهشت 1403, مناقصه خرید خدمات تخصصی مددکاری اجتماعی
آگهی مناقصه عمومی یک مرحله ای خرید خدمات تخصصی مددکاری اجتماعی
بهزیستی استان همدان در نظر دارد خدمات تخصصی مددکاری اجتماعی خود را با جزئیات مندرج در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ستاد ایران به شماره فراخوان مناقصه یک مرحله ای 2003000103000001 خریداری نماید .
زمان انتشار مناقصه در سایت از تاریخ 1403.2.17 ساعت 8
مهلت دریافت اسناد از سامانه از تاریخ 1403.2.17 لغایت 1403.2.25 تا ساعت ۱۹/۰۰ از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ستاد
مهلت ارائه پیشنهاد قیمت : تا تاریخ 1403.3.5 ساعت ۱۹/۰۰
زمان بازگشایی اسناد مزایده 1403.3.6 ساعت ۱۰/۰۰
زمان اعتبار پیشنهاد 1403.6.6 ساعت ۱۴/۰۰
مبلغ تضمین شرکت در مزایده به مبلغ 8.350.000.000 ریال هشت میلیارد و سیصد و پنجاه میلیون ریال بصورت ضمانت نامه معتبر بانکی در وجه اداره کل بهزیستی استان همدان دارای اعتبارسه ماهه از تاریخ بازگشایی اسناد مناقصه (1403.6.6) که باید تا تاریخ (1403.6.6) دارای اعتبار باشد.
واریز وجه به شماره حساب 4065034507730276 با شناسه واریز 982131565100000000000000000001 بانک مرکزی بنام تمرکز وجوه سپرده جاری بهزیستی استان همدان
- شرکت کنندگان در مناقصه میبایست ضمانتنامه و فیش بانکی را پس از بار گذاری و ارسال از طریق سامانه ستاد در پاکت در بسته قرارداده و حداکثر تا ساعت ۱۳/۰۰ روز شنبه مورخه 1403.3.5 پس از ثبت در دبیرخانه بصورت دستی تحویل دفتر حراست اداره کل بهزیستی استان همدان نمایند.
- کلیه مراحل فرآیند مناقصه شامل دریافت اسناد مناقصه پرداخت تضمین شرکت در مناقصه ودیعه ) ، ارسال پیشنهاد قیمت ، بازگشایی پاکات اعلام به برنده و ارسال کالا در بستر سامانه تدارکات الکترونیک دولت انجام میشود و لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضویت قبلی مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه انجام دهند.
شماره تماس: 08138267081 الی 85 داخلی 116 آقای شایگان
روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان همدانآگهی مناقصه عمومی یک مرحله ای خرید خدمات تخصصی مددکاری اجتماعی
بهزیستی استان همدان در نظر دارد خدمات تخصصی مددکاری اجتماعی خود را با جزئیات مندرج در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ستاد ایران به شماره فراخوان مناقصه یک مرحله ای 2003000103000001 خریداری نماید .
زمان انتشار مناقصه در سایت از تاریخ 1403.2.17 ساعت 8
مهلت دریافت اسناد از سامانه از تاریخ 1403.2.17 لغایت 1403.2.25 تا ساعت ۱۹/۰۰ از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ستاد
مهلت ارائه پیشنهاد قیمت : تا تاریخ 1403.3.5 ساعت ۱۹/۰۰
زمان بازگشایی اسناد مزایده 1403.3.6 ساعت ۱۰/۰۰
زمان اعتبار پیشنهاد 1403.6.6 ساعت ۱۴/۰۰
مبلغ تضمین شرکت در مزایده به مبلغ 8.350.000.000 ریال هشت میلیارد و سیصد و پنجاه میلیون ریال بصورت ضمانت نامه معتبر بانکی در وجه اداره کل بهزیستی استان همدان دارای اعتبارسه ماهه از تاریخ بازگشایی اسناد مناقصه (1403.6.6) که باید تا تاریخ (1403.6.6) دارای اعتبار باشد.
واریز وجه به شماره حساب 4065034507730276 با شناسه واریز 982131565100000000000000000001 بانک مرکزی بنام تمرکز وجوه سپرده جاری بهزیستی استان همدان
- شرکت کنندگان در مناقصه میبایست ضمانتنامه و فیش بانکی را پس از بار گذاری و ارسال از طریق سامانه ستاد در پاکت در بسته قرارداده و حداکثر تا ساعت ۱۳/۰۰ روز شنبه مورخه 1403.3.5 پس از ثبت در دبیرخانه بصورت دستی تحویل دفتر حراست اداره کل بهزیستی استان همدان نمایند.
- کلیه مراحل فرآیند مناقصه شامل دریافت اسناد مناقصه پرداخت تضمین شرکت در مناقصه ودیعه ) ، ارسال پیشنهاد قیمت ، بازگشایی پاکات اعلام به برنده و ارسال کالا در بستر سامانه تدارکات الکترونیک دولت انجام میشود و لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضویت قبلی مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه انجام دهند.
شماره تماس: 08138267081 الی 85 داخلی 116 آقای شایگان
روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان همدان