- 2802685
- 39
- 1403/02/17
- مناقصه
مناقصه خرید سوئیچ مدیریت و کنترل سیستم تترا- نوبت دوم، مناقصه روز یکشنبه شانزدهم اردیبهشت 1403, مناقصه خرید سوئیچ مدیریت و کنترل سیستم تترا- نوبت دوم
آگهی فراخوان مناقصه عمومی دو مرحله ای- نوبت دوم
شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی (پالایشگاه دوازدهم) در نظر دارد اقلام مورد نیاز خود را با شرایط ذیل به صورت برگزاری مناقصه عمومی دو مرحله ای از طریق سامانه تدارکات الکترونیک دولت سامانه ستاد تامین نماید :
شماره فراخوان در سامانه ستاد ایران: 2003097164000004
شماره مناقصه و تقاضا: تقاضای شماره R12 - 4120802514- AHA مناقصه شماره 03/001 -R12
موضوع مناقصه/ شرح مختصر اقلام درخواستی: خرید سوئیچ مدیریت و کنترل سیستم تترا
مبلغ تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار: 13.500.000.000 ریال
نوع تضمین شرکت در فرایند ارجاع کار: تضمین شرکت در فرایند ارجاع کار به صورت یکی از تضامین قابل قبول وفق آیین نامه تضمین شماره 123402/ت 50659 ه مورخ 94.9.22 هیات وزیران می باشد
مبلغ برآوردی مناقصه: 270.000.000.000 ریال
آخرین مهلت دریافت اسناد ارزیابی کیفی در سامانه ستاد: حداقل 5 روز پس از درج نوبت دوم آگهی در صفحه اعلان عمومی ستاد ایران می باشد.
آخرین مهلت بارگذاری و ارسال مستندات ارزیابی کیفی رزومه در سامانه ستاد: ظرف مدت دو هفته پس از انقضای مهلت دریافت اسناد می باشد.
آخرین مهلت بارگذاری پیشنهادات فنی / مالی در سامانه ستاد: پس از ارزیابی کیفی مناقصه گران مستندات دریافت پیشنهاد فنی و مالی به همراه برنامه زمانی از طریق سامانه ستاد ارسال می گردد.
آدرس مناقصه گزار: استان بوشهر - شهرستان کنگان- شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی - پالایشگاه دوازدهم فاز 22 & 24 - ساختمان امور کالا- اداره خرید
بدیهی است کلیه فرآیند برگزاری مناقصه الکترونیکی از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت سامانه ستاد به نشانی سامانه ستاد انجام می پذیرد و به پیشنهادهای خارج از سامانه ستادی چگونه ترتیب اثری داده نخواهد شد و مناقصهگران بایستی نسبت به ثبت نام در سامانه ستاد و دریافت گواهی امضای الکترونیکی اقدام نمایند.
مناقصه گرامی می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت WWW.SPGC.IR مراجعه و یا با شماره تلفن 07732317273 - 7273- 0773231 تماس حاصل فرمایند.
روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی