مناقصه انجام امور خدمات کامپیوتری - مناقصه روز شنبه یازدهم فروردین 1403, مناقصه انجام امور خدمات کامپیوتری
[ نسخه چاپی ]

مناقصه انجام امور خدمات کامپیوتری - مناقصه روز شنبه یازدهم فروردین 1403, مناقصه انجام امور خدمات کامپیوتری

شماره آگهی :
نوع آگهی :
تاریخ آگهی :
1403/01/14 - 2024-04-02 12:36:19
تاریخ شروع :
1403/01/11
نوع پایان آگهی :
1403/01/18
تهیه و ارسال اسناد :
شرکت پارس نماد داده ها- تلفن 2 الی 88349671-021
مناقصه گزار :
اداره کل پزشکی قانونی استان فارس
شرح آگهی :

آگهی مناقصه عمومی یک مرحله ای 
مناقصه گزار: اداره کل پزشکی قانونی استان فارس واقع در انتهای خیابان ایمان جنوبی کیلومتر یک کمربندی معالی آباد تلفن 36324100 داخلی 138
موضوع: انجام امور خدمات کامپیوتری (رایانه ای -انفورماتیک ) و پشتیبانی سخت افزاری و نرم افزاری شبکه های کامپیوتری (رایانه ای- انفومراتیک ) بخش  های مختلف واحدهای اداره کل پزشکی قانونی استان فارس به طور حجمی در سال 1403
مبلغ تضمین شرکت در مناقصه: معادل 1.480.000.000 ریال (یک میلیارد و چهارصد و هشتاد  میلیون ریال) که شرکت کنندگان به صورت ضمانتنامه بانکی معتبر یا واریز نقدی به شماره حساب 4058012407626413 و شماره شبا IR120100004058012407626413 واقع در بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران بنام تمرکز وجوه سپرده پزشکی قانونی استان فارس قابل واریز در تمامی شعب بانک ملی کارسازی نمایند. 
شناسه ملی پزشکی قانونی فارس 14002793190 
کد اقتصادی پزشکی قانونی فارس 411371588567 
کد پستی پزشکی قانونی فارس 7185939599 
مهلت اخذ و تحویل و اعاده اسناد مناقصه: مهلت اخذ (دانلود) مدارک مورد نیاز در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس ستاد ایران از تاریخ نوبت اول چاپ آگهی تا شنبه مورخ 1403.1.18 می باشد و مهلت تحویل (بارگذاری) اسناد در همان سامانه تا پایان وقت اداری روز یکشنبه مورخ 1403.2.2 خواهد بود  محل دریافت اسناد مناقصه (پاکت الف،ب،ج) و تحویل پیشنهادات: پاکت الف، ب،ج از طریق ارائه و بارگذاری در پایگاه اطلاع رسانی مناقصات سامانه تدارکات الکترونیک دولت به آدرس ستاد ایران جهت شرکت کنندگان الزامی خواهد بود و همچنین مضافا الزاما پاکت الف (موضوع سپرده یا ضمانتنامه بانکی قیمت پیشنهادی شرکت در مناقصه) را به صورت فیزیکی به امور مالی پزشکی قانونی آدرس مناقصه گزار تحویل نمایند.
تاریخ بازگشایی پیشنهادات: روز دوشنبه مورخ 1403.2.3 ساعت 10.45 صبح  به طریق الکترونیک به آدرس مناقصه گزار که حضور پیشنهاد دهندگان در محل بلامانع خواهد بود.
مناقصه گزار در رد یا قبول کلیه پیشنهادات با رعایت صرفه و صلاح دولت مختار است.
سایر جزییات و اطلاعات مربوطه در اسناد مناقصه مندرج می باشد و در صورت لزوم حضوری اطلاع رسانی خواهد شد یا با شماره تلفن 36324100 داخلی 138 تماس حاصل نمایند.
تماس جهت توضیحات برخی شرایط کاری الزامی خواهد بود.
با توجه به الزام ثبت اطلاعات مناقصات در پایگاه ملی اطلاع رسانی مناقصات سامانه تدارکات الکترونیک دولت به آدرس ستاد ایران  اطلاع رسانی صورت پذیرفته است لذا ثبت نام از این طریق الزامی خواهد بود.
نوبت دوم 1403.1.16 
مناقصه امروز 

خلاصه :
مناقصه انجام امور خدمات کامپیوتری - مناقصه روز شنبه یازدهم فروردین 1403, مناقصه انجام امور خدمات کامپیوتری
آدرس :
منبع :
سایت