- 2802163
- 125
- 1402/12/28
- مناقصه
تجدید مناقصه خرید تجهیزات رایانه ای - نوبت دوم , تجدید مناقصه خرید تجهیزات رایانه ای - نوبت دوم
آگهی تجدید مناقصه ؟
شماره 20- 1401/11 م ن (یک مرحله ای) - نوبت دوم
شماره سامانه ستاد 2002003702000063
سازمان بنادر و دریانوردی / اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر
- موضوع تجدید مناقصه : خرید تجهیزات رایانه ای
- محل، مهلت و نحوه دریافت اسناد : از تاریخ درج آگهی (روز یکشنبه مورخ 1402.12.27 ) تا ساعت 17 روز سه شنبه مورخ 1403.1.7 با مراجعه به سایت ستاد ایران اسناد مناقصه را دریافت نمایند
- محل و مهلت تسلیم اسناد مناقصه : مناقصه گران باید پیشنهادها را تا ساعت 17 روز دوشنبه مورخ 1403.1.20 در سامانه ستاد به نشانی ستاد ایران بارگذاری نموده و تنها نسخه فیزیکی پاکت الف (ضمانتنامه) را تا ساعت 14.30 روز دوشنبه مورخ 1403.1.20 به دبیرخانه مناقصه گزار با رعایت موارد مندرج در اسناد مناقصه تحویل دهند
- محل و زمان بازگشایی پیشنهادها: پیشنهادهای مناقصه گران راس ساعت 9 روز سه شنبه مورخ 1403.1.21 در محل ساختمان مرکزی به آدرس دستگاه مناقصه گزار مفتوح خواهد شد.
- سپرده شرکت در مناقصه : مناقصه گران باید ضمانتنامه بانکی بدون قید و شرط و قابل تمدید به دفعات به مبلغ 3.150.000.000 ریال یا اصل فیش واریز وجه به حساب شماره شبا IR770100004101064571214929 بانک مرکزی جمهوری اسلامی ارائه نمایند
- شناسه ملی دستگاه مناقصه گزار 14000180614
- کد اقتصادی دستگاه مناقصه گزار 411319577986
- آدرس دستگاه مناقصه گزار : بوشهر ـ بزرگراه طالقانی ـ بلوار بندر ـ اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر ـ کد پستی 7517638480 تلفن: 7- 33322051 - فاکس 6500 - 31666700 پست الکترونیک info-busher@pme.ir، آدرس سایت bushehport.pmo.ir
- برآورد پروژه : 63.000.000.000 ریال
- مدت پروژه: 3 ماه
- شرایط لازم : (ارایه مدارک و مستندات ذیل الزامی است )
1- دارا بودن گواهینامه رتبه بندی و احراز صلاحیت از دبیرخانه شورای عالی انفورماتیک کشور با حداقل رتبه 3 در رشته خدمات پشتیبانی
2- دارا بودن گواهینامه افتای ریاست جمهوری در حوزه نصب و پشتیبانی محصولات فتا
- مدت اعتبار پیشنهادها مدت اعتبار پیشنهادها باید 90 روز باشد
مناقصه امروز