- 2802157
- 103
- 1402/12/28
- مناقصه
[ نسخه چاپی ]
مناقصه خرید و نصب لوازم جهت بازپیرایی شبکه روشنایی و ..., مناقصه خرید و نصب لوازم جهت بازپیرایی شبکه روشنایی و ...
شماره آگهی :
113-1402/110
نوع آگهی :
تاریخ آگهی :
1402/12/28 - 2024-03-18 10:15:08
تاریخ شروع :
1402/12/28
نوع پایان آگهی :
1403/01/09
تهیه و ارسال اسناد :
شرکت پارس نماد داده ها- تلفن 2 الی 88349671-021
مناقصه گزار :
شهرداری منطقه 13 تهران
شرح آگهی :
آگهی مناقصه عمومی شماره آگهی: 113-1402/110 ؟
شهرداری منطقه 13 تهران در نظر دارد موضوعات ذیل را از طریق مناقصه به بخش خصوصی واگذار نماید؛ بدینوسیله از متقاضیان واجد شرایط ذیل دعوت به عمل می آید جهت شرکت در مناقصه و دریافت اسناد ومدارک به امور قراردادهای منطقه 13 مراجعه نمایند.
نوبت چاپ آگهی: اول
ردیف موضوع مناقصه مبلغ برآورد
اولیه (ریال) مبلغ سپرده
شرکت در
مناقصه (ریال) مدت انجام کار (ماه) نوبت چاپ
1 خرید و نصب لوازم جهت بازپیرایی شبکه روشنایی در بوستان های سطح منطقه 13 82.062.000.000 4.104.000.000 6 اول
2 تهیه و نصب تجهیزات پارکی در بوستان های سطح منطقه 13 81.780.000.000 4.090.000.000 6 اول
3 عملیات تهیه، طراحی، چاپ، نصب و جمع آوری بنر در سطح منطقه 13 33.000.000.000 1.650.000.000 12 اول
4 اجاره داربست و چادر در سطح منطقه 13 22.000.000.000 1.100.000.000 12 اول
الف) شرایط: ردیف 1: 1: دارا بودن رتبه حداقل 5 نیرو و دارا بودن و ارائه گواهینامه و رتبه معتبر با موضوع مناقصه از سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور 2: دارا بودن ظرفیت مجاز کاری و ریالی در رسته مرتبط با موضوع مناقصه 3: پیمانکار می بایست در سامانه ارائه دهندگان خدمت و تامین کنندگان شهرداری تهران ثبت نام و نسبت به تایید آن اقدام نمایند. ردیف 2: 1: دارا بودن و ارائه گواهینامه و رتبه معتبر با موضوع مناقصه از سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور 2: دارا بودن ظرفیت مجاز کاری و ریالی در رسته مرتبط با موضوع مناقصه 3: ارائه برگه گواهی استاندارد وسایل بازی از سوی سازمان استاندارد کشور 4: پیمانکار می بایست در سامانه ارائه دهندگان خدمت و تامین کنندگان شهرداری تهران ثبت نام و نسبت به تایید آن اقدام نمایند. ردیف 3: 1: دارا بودن گواهینامه تعیین توان فنی و تشخیص صلاحیت معتبر در رشته صنعت از سازمان برنامه و بودجه کشور یا رشته چاپ و نصب بنر از اداره کل برنامه ریزی و سرمایه انسانی معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران و رتبه مرتبط با موضوع پیمان 2: پیمانکار می بایست در سامانه ارائه دهندگان خدمت و تامین کنندگان شهرداری تهران ثبت نام و نسبت به تایید آن اقدام نمایند. ردیف 4: 1: دارا بودن اساسنامه مرتبط با موضوع مناقصه 2: پیمانکار می بایست در سامانه ارائه دهندگان خدمت و تامین کنندگان شهرداری تهران ثبت نام و نسبت به تایید آن اقدام نمایند.
ب) محل دریافت اسناد و قبول پیشنهادات: میدان امام حسین (ع)، خیابان دماوند، جنب بزرگراه امام علی (ع) ضلع شرقی بیمارستان بوعلی، ساختمان ستادی شهرداری منطقه 13، طبقه سوم امور قراردادهای منطقه 13 ـ تلفن تماس: 96039251
ضمنا جهت دریافت اسناد همراه داشتن فلش مموری الزامی می باشد
ب) میزان سپرده شرکت در مناقصه و شماره حساب: مبلغ سپرده شرکت در مناقصه باید به صورت نقدی به حساب شماره 10010000130 نزد بانک شهر شعبه میدان امام حسین (ع) به نام شهرداری منطقه 13 واریز گردد. (ضمنا ارائه ضمانت نامه بانکی معتبر برای ردیف 4 بلامانع می باشد)
پ) مهلت دریافت و تحویل اسناد مناقصه: از تاریخ انتشار آگهی به مدت 10 روز
ت) روز، تاریخ، ساعت قرائت پیشنهادات مناقصه: متعاقبا و به نحو مقتضی به اطلاع شرکت کنندگان خواهد رسید.
توضیحات: هیچگونه پیش پرداختی به پیمانکار برنده جهت انجام موضوع مناقصه عمومی پرداخت نمی گردد.
ث) تعهد: اجرای ضوابط بهداشت، ایمنی و محیط زیست براساس استانداردهای HSE-MS و ISO 140001 الزامی می باشد.
بدیهی است پیشنهاد دهندگان باید یک نسخه از اسناد و مدارک مناقصه را از امور قراردادهای منطقه 13 دریافت و ضمن مطالعه دقیق، تمام صفحات آن را مهر و امضا و به پیشنهاد خود ضمیمه و در پاکتهای لاک و مهر شده (طبق مفاد اسناد دریافتی) به دبیرخانه منطقه تسلیم نمایند. ضمنا شرکت در مناقصه و ارائه پیشنهاد به منزله قبول شروط و تکالیف مقرر در اسناد مناقصه بوده و شهرداری در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادات مختار است
در صورت حضور شرکت هایی با هیئت مدیره مشترک و با ضمانت اجرایی یکسان پیشنهاد هر دو شرکت رد خواهد شد
ضمنا هزینه انتشار آگهی مناقصه بر عهده برنده مناقصه می باشد.
شایان ذکر است در صورت وجود هرگونه مغایرت بین آگهی مناقصه و اسناد و مدارک موضوع مناقصه، اولویت با اسناد و مدارک موضوع مناقصه می باشد.
شایان ذکر اسناد مناقصه از طریق تالار آگهی معاملات شهرداری تهران به نشانی business-tehran.ir قابل رویت می باشد.
متقاضیان می توانند ضمن تحویل اسناد مناقصه به صورت فیزیکی در محل تحویل و در مدت زمان مقرر، نسبت به بارگذاری اسناد (پاکت الف) در سایت http://business.tehran.ir اقدام نمایند.
چ) ارائه گواهی نامه صلاحیت ایمنی از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی جهت شرکت در مناقصه ردیف های 1 و 2 الزامی می باشد.
ح) اسناد در قالب فرمت PDF و همراه داشتن فلش مموری، ارائه خواهد گردید.
مناقصه امروز
خلاصه :
مناقصه خرید و نصب لوازم جهت بازپیرایی شبکه روشنایی و ..., مناقصه خرید و نصب لوازم جهت بازپیرایی شبکه روشنایی و ...
آدرس :
منبع :
سایت