مناقصه انجام خدمات مربوط به عملیات تعویض کنتور آب مشترکین- نوبت دوم - مناقصه روز سه شنبه بیست و دوم اسفند 1402 , مناقصه انجام خدمات مربوط به عملیات تعویض کنتور آب مشترکین- نوبت دوم
[ نسخه چاپی ]

مناقصه انجام خدمات مربوط به عملیات تعویض کنتور آب مشترکین- نوبت دوم - مناقصه روز سه شنبه بیست و دوم اسفند 1402 , مناقصه انجام خدمات مربوط به عملیات تعویض کنتور آب مشترکین- نوبت دوم

شماره آگهی :
نوع آگهی :
تاریخ آگهی :
1402/12/22 - 2024-03-12 12:47:35
تاریخ شروع :
1402/12/22
نوع پایان آگهی :
1402/12/28
تهیه و ارسال اسناد :
شرکت پارس نماد داده ها- تلفن 2 الی 88349671-021
مناقصه گزار :
شرکت آب و فاضلاب غرب استان تهران
شرح آگهی :
آگهی فراخوان مناقصه عمومی یک مرحله ای - نوبت دوم 
(شماره 83/ 1402)
شماره ثبت در سامانه ستاد: 2002005301000120
شرکت آب و فاضلاب غرب استان تهران در نظر دارد انجام خدمات مربوط به انجام خدمات مربوط به عملیات تعویض کنتور آب مشترکین را به شرح ذیل و مطابق با اسناد مناقصه و از طریق فراخوان عمومی یک مرحله ای واگذار نماید. 
مدت زمان انجام عملیات (ماه): 18 ماه
 
شماره مناقصه موضوع مناقصه مبلغ برآورد اولیه (ریال) براساس فهرست بهای سال 1402 مبلغ تضمین فرایند ارجاع کار (ریال) تاریخ بازگشایی پاکات ارزیابی کیفی
1402/83 انجام خدمات مربوط به عملیات تعویض کنتور آب مشترکین 26.311.450.000 1.080.000.000 روز یکشنبه مورخ 1403.1.16 ساعت 9/30 صبح
1- انواع تضمین شرکت در فرایند ارجاع کار : 
1) فیش واریزی به حساب شماره 1- 60000000- 4 - 117 نزد بانک سینا شعبه اکباتان به نام شرکت آبفای غرب استان تهران
2) ضمانت نامه بانکی
3) ضمانت نامه صادره از موسسات اعتباری غیربانکی (دارای مجوز از بانک مرکزی) در وجه شرکت آبفای غرب استان تهران
4) ارائه گواهی صادره از امور مالی شرکت آبفای مبنی بر کسر از مطالبات قطعی شده (به پیشنهادهایی که فاقد سپرده، سپرده های مخدوش سپرده های کمتر از میزان مقرر ، چک شخصی و نظایر آن ترتیب اثر داده نخواهد شد .)
2- گواهینامه مورد نیاز جهت شرکت در مناقصات: گواهینامه صلاحیت ایمنی از اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی و یا نامه های موقت صادره از اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی و سایر موارد مندرج در اسناد مناقصه
3- مهلت و محل دریافت اسناد: متقاضیان شرکت در مناقصه میتوانند از تاریخ درج آگهی تا ساعت 14 روز دوشنبه مورخ 1402.12.28 با مراجعه به درگاه سامانه تدارکات الکترونیک دولت ستاد به نشانی ستاد ایران نسبت به دریافت اسناد از طریق سامانه اقدام نمایند. تلفن: 44520061 - 021
4- مهلت و محل تحویل پاکات پیشنهادات: شرکت کنندگان می بایست پیشنهادات خود را حداکثر تا ساعت 14 روز شنبه مورخ 1403.1.25 در سامانه تدارکات الکترونیک دولت ستاد ایران بارگذاری نمانید (پاکات الف (تضامین) همزمان با بارگذاری به صورت فیزیکی نیز تحویل دبیرخانه مرکزی واقع در تهرانسر انتهای خیابان راسخ مهر کوچه یکم غربی آب و فاضلاب غرب استان تهران گردد) 
5- زمان و محل گشایش پاکات پیشنهادی: ساعت 9/30 روز یکشنبه مورخ 1403.1.26 در امور قراردادهای شرکت آب و فاضلاب غرب استان تهران
6- هزینه درج هر دو مرحله چاپ آگهی مربوط به این مناقصه به عهده کارفرما میباشد.
7- به پیشنهادات فاقد امضا ، مشروط ، مخدوش و پیشنهاداتی که بعد از مدت مقرر در این آگهی واصل شود مطلقاً ترتیب اثر داده نخواهد شد.
8- سایر اطلاعات و جزئیات مربوط در اسناد مناقصه مندرج است. 
نشانی های سایت اینترنتی http://tender.nww.co.ir),(http://iets.mporg.ir))
(http://wtown.tpww.ir)
نوبت دوم: 3شنبه 1402.12.22 
خلاصه :
مناقصه انجام خدمات مربوط به عملیات تعویض کنتور آب مشترکین- نوبت دوم - مناقصه روز سه شنبه بیست و دوم اسفند 1402 , مناقصه انجام خدمات مربوط به عملیات تعویض کنتور آب مشترکین- نوبت دوم
آدرس :
منبع :
سایت