- 2802001
- 49
- 1402/12/16
- مناقصه
مناقصه خرید خدمات نگهداری فضای سبز ایستگاه زمینی ماهواره ای شهید قندی - مناقصه روز سه شنبه پانزدهم اسفند 1402 , مناقصه خرید خدمات نگهداری فضای سبز ایستگاه زمینی ماهواره ای شهید قندی
آگهی مناقصه عمومی یک مرحله ای با ارزیابی کیفی به روش ساده به شماره 146/ 1402 ؟
خرید خدمات نگهداری فضای سبز ایستگاه زمینی ماهواره ای شهید قندی اسدآباد همدان
نوبت اول
شرکت ارتباطات زیرساخت در نظر دارد مطابق آئین نامه اجرایی بند ج ماده 12 قانون برگزاری مناقصات نسبت به برگزاری مناقصه عمومی یک مرحله ای با ارزیابی کیفی به روش ساده به شماره 146/ 1402 جهت خرید خدمات نگهداری فضای سبز ایستگاه زمینی ماهواره ای شهید قندی اسدآباد همدان با برآورد 28.000.000.000 ریال اقدام و خدمات فوق را به اشخاص حقوقی واجد شرایط که دارای گواهی تعیین صلاحیت و رتبه بندی شرکت های خدماتی، پشتیبانی و فنی و مهندسی مرتبط با خدمات مورد نظر و نیز گواهی صلاحیت ایمنی پیمانکاران از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی یا اعتبار کافی می باشند و در قالب قرارداد واگذار نماید. لذا واجدین شرایط جهت کسب اطلاعات بیشتر به نشانی ستاد ایران مراجعه و از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) نسبت به خرید اسناد اقدام نمایند.
شماره فراخوان سامانه تدارکات الکترونیک دولت : 2002001022000204
نام و نشانی مناقصه گزار : شرکت ارتباطات زیرساخت – امور هماهنگی کمیسیون معاملات به نشانی خیابان شریعتی ، نرسیده به پل سیدخندان ، روبروی خیابان شهید قندی ، ساختمان مرکزی شرکت ارتباطات زیرساخت ، طبقه 8 دورنگار : 88466779
بهای فروش اسناد : مبلغ 1.500.000 ریال (یک میلیون و پانصد هزار ریال) با احتساب 9% مالیات بر ارزش افزوده می باشد که باید توجه به مشکل بوجود آمده در خصوص اتصال به سامانه بهسازان ملت سامانه تدارکات الکترونیکی دولت خریداران اسناد می بایست هزینه مربوطه را به شماره IR 40100004001048304023369 با شناسه واریز 311048307130101000000000000010 نزد بانک مرکزی به نام شرکت ارتباطات زیرساخت قابل واریز در کلیه شعب بانک ملی و صرفا با قید نام شرکت مناقصه گر، شماره مناقصه 1402/146 و یا درج شناسه ملی واریز نموده و تصویر فیش واریزی را از طریق نمابر به شماره 88466779 و یا پست الکترونیک commission95@tic.ir ارسال و یا به صورت فیزیکی تا پایان مهلت دریافت اسناد حداکثر تا ساعت 11 روز یکشنبه مورخ 1403.1.19 به امور هماهنگی کمیسیون معاملات ارائه نمایند.
زمان و مهلت دریافت اسناد از سامانه ستاد از روز 2شنبه مورخ 1402.12.21 تا ساعت 11 روز 2شنبه مورخ 1402.12.28
نوع و مبلغ تضمین شرکت در فرایند ارجاع کار: مبلغ تضمین شرکت در فرایند ارجاع کار به مبلغ 1.400.000.000 ریال (یک میلیارد و چهارصد میلیون ریال) می باشد که مناقصه گران می بایست مبلغ فوق را بصورت ضمانت نامه بانکی غیرقابل برگشت ، بدون قیدو شرط و با مدت اعتبار اولیه سه ماه از زمان صدور ضمانت نامه، قابل تمدید بنا به درخواست مناقصه گزار برای یک دوره سه ماهه دیگر توسط یکی از بانکهای داخلی به نام شرکت ارتباطات زیرساخت و مطابق آئین نامه معاملات دولتی (فرم پیوست شرایط مناقصه) ضمیمه اسناد مناقصه تهیه و تصویر آن را در سامانه ستاد بارگذاری واصلان را در پاکت دربسته تا ساعت 11 روز یکشنبه مورخ 1403.1.19 به واحد فروش اسناد به نشانی تهران خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان ورودی 17 شرکت ارتباطات زیرساخت اتاق 816 تحویل نموده و رسید دریافت نماید.
نحوه ارائه پیشنهادات : مناقصه گران می بایست پیشنهاد خود را براساس اطلاعات اعلام شده ازسوی مناقصه گزار در شرایط مناقصه و منحصراً از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ثبت نمایند.
آخرین مهلت ثبت پیشنهادات در سامانه ستاد : مناقصه گران می بایست پیشنهاد خود را طبق اسناد مورد نیاز اعلام شده در شرایط مناقصه تا ساعت 11 روز یکشنبه مورخ 1403.1.19 در سامانه ستاد ثبت نمایند .
زمان و محل بازگشایی پاکات ( الف ، ب ، ج ) : ساعت 8 روز دوشنبه مورخ 1403.1.20 در محل کمیسیون معاملات واقع در طبقه 8 اطاق 817 ساختمان مرکزی شرکت ارتباطات زیرساخت
توضیح: شرکت ارتباطات زیرساخت در خصوص بهای فروش اسناد و هزینه اخذ ضمانت نامه نامه هیچگونه مسئولیتی را ندارد