تجدید مناقصه انتخاب پیمانکار تامین ماشین آلات و ارائه خدمات حمل و نقل -مناقصه روز دوشنبه شانزدهم بهمن 1402, تجدید مناقصه انتخاب پیمانکار تامین ماشین آلات و ارائه خدمات حمل و نقل
[ نسخه چاپی ]

تجدید مناقصه انتخاب پیمانکار تامین ماشین آلات و ارائه خدمات حمل و نقل -مناقصه روز دوشنبه شانزدهم بهمن 1402, تجدید مناقصه انتخاب پیمانکار تامین ماشین آلات و ارائه خدمات حمل و نقل

شماره آگهی :
GPIC-CNT-TENDER-02-026
نوع آگهی :
تاریخ آگهی :
1402/11/16 - 2024-02-05 14:53:08
تاریخ شروع :
1402/11/16
نوع پایان آگهی :
1402/11/23
تهیه و ارسال اسناد :
شرکت پارس نماد داده ها- تلفن 2 الی 88349671-021
مناقصه گزار :
صنایع پتروشیمی گلستان
شرح آگهی :

فراخوان تجدید مناقصه انتخاب پیمانکار تامین ماشین آلات و ارائه خدمات حمل و نقل
شماره مناقصه: GPIC-CNT-TENDER-02-026
شرکت صنایع پتروشیمی گلستان (سهامی عام ) در نظر دارد عملیات ذیل را از طریق برگزاری مناقصه یک مرحله ای به پیمانکار واجد صلاحیت واگذار نماید لذا از کلیه شرکت های متقاضی که مایل به شرکت در مناقصه می باشند، دعوت می گردد نسبت به ارسال تصویر نامه اعلام آمادگی خود به همراه مدارک بند 3، حداکثر تا پایان وقت اداری روز دوشنبه مورخ 1402.11.23 به آدرس ایمیل TENDER@GPIC.IR  اقدام نمایند. شایان ذکر است ارسال نامه اعلام آمادگی در این مرحله جهت بررسی و ارزیابی اولیه شرایط متقاضی بوده و در صورت تائید صلاحیت اولیه از سوی مناقصه گزار، اسناد مناقصه تحویل ایشان خواهد شد.
1- موضوع مناقصه: 
تامین ماشین آلات و ارائه خدمات حمل و نقل شرکت صنایع پتروشیمی گلستان
2-  محل انجام خدمات:
استان گلستان و استان تهران
3- مدارکی که جهت دریافت اسناد مناقصه می بایست ارائه گردد:
• گواهینامه صلاحیت شرکت‌های خدماتی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دارای کد فعالیت 1 (امور حمل و نقل) که می‌بایست دارای اعتبار باشد.
• گواهینامه تایید صلاحیت ایمنی از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی
• حداقل سه تجربه کاری مشابه در پنج سال گذشته مشابه میزان و حجم مناقصه فعلی 
• داشتن ظرفیت آزاد کاری (تعدادی و ریالی) 
4-  مدت ارائه خدمات:
یک سال شمسی و قابل تمدید تا سه سال از تاریخ شروع قرارداد
5-  تضمین شرکت در مناقصه: 
شرکت کنندگان در مناقصه باید تضمین شرکت درمناقصه را به مبلغ 10.000.000.000 ریال (ده میلیارد ریال) ارائه نمایند. ضمانتنامه مذکور می‌بایست تا مدت 90 روز از تاریخ تسلیم پیشنهاد معتبر بوده و برای یک دوره 90 روزه دیگر نیز قابل تمدید باشد. انواع ضمانتهاي معتبر و مورد تایید به شرح زير است:
الف: ضمانتنامه بانكي معتبر و مورد قبول دستگاه مناقصه گزار بدون قيد و شرط و قابل تمدید 
ب: چک تضمین شده بانکی
ج: اصل فیش واریزی نقدی به حساب دستگاه مناقصه گزار
6- زمان و محل دریافت اسناد مناقصه:
مهلت دریافت اسناد مناقصه تا پایان وقت اداری روز دوشنبه مورخ 1402.11.23 بوده و مناقصه گران جهت دریافت اسناد مناقصه می توانند به آدرس تهران-ونک-ملاصدرا-بعد از خیابان شیخ بهایی- ساختمان شماره 171/173  – طبقه اول مراجعه نمایند. "لازم به ذکر است اسناد مناقصه به آدرس ایمیلی که از طرف شرکت کنندگان اعلام می گردد، قابل ارسال می باشد. لذا متقاضیان می¬توانند در نامه اعلام آمادگی آدرس ایمیل خود را جهت دریافت اسناد مناقصه اعلام نمایند. هزینه چاپ آگهی بر عهده برنده مناقصه خواهد بود.
در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر متقاضیان می¬توانند با شماره تلفنهای 02188057165 و یا  02188057158 داخلی 220 (واحد حقوقی و پیمانها) تماس حاصل نمایند.
برند، مسئولیت اجتماعی و روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی گلستان
مناقصه های امروز 

خلاصه :
تجدید مناقصه انتخاب پیمانکار تامین ماشین آلات و ارائه خدمات حمل و نقل -مناقصه روز دوشنبه شانزدهم بهمن 1402, تجدید مناقصه انتخاب پیمانکار تامین ماشین آلات و ارائه خدمات حمل و نقل
آدرس :
منبع :
سایت