مناقصه خرید یک دستگاه لودر 5 تن - مناقصه روز پنجشنبه دوازدهم بهمن 1402 , مناقصه خرید یک دستگاه لودر 5 تن
[ نسخه چاپی ]

مناقصه خرید یک دستگاه لودر 5 تن - مناقصه روز پنجشنبه دوازدهم بهمن 1402 , مناقصه خرید یک دستگاه لودر 5 تن

شماره آگهی :
29/ ن/ 1402
نوع آگهی :
تاریخ آگهی :
1402/11/14 - 2024-02-03 13:43:27
تاریخ شروع :
1402/11/12
نوع پایان آگهی :
1402/11/26
تهیه و ارسال اسناد :
شرکت پارس نماد داده ها- تلفن 2 الی 88349671-021
مناقصه گزار :
شهرداری قم
شرح آگهی :
آگهی عمومی مناقصه ؟
شهرداری قم در نظر دارد انجام پروژه زیر را از طریق مناقصه عمومی یک مرحله ای با مشخصات و شرایط کلی زیر به متقاضیان واجد شرایط واگذار نماید.
 
شناسه معامله عنوان مناقصه مبلغ برآورد کل (ریال) مبلغ تضمین فرایند ارجاع کار (ریال)
شناسه سامانه ستاد خرید یک دستگاه لودر 5 تن 49.000.000.000 2.450.000.000
29/ ن/ 1402 
2002050235000071
1- مدت انجام پیمان 4 ماه شمسی می باشد
2- متقاضیان محترم می توانند از طریق مراجعه به سامانه ستاد به نشانی سایت ستاد ایران نسبت به دریافت اسناد اقدام نمایند و می بایست هزینه خرید اسناد به مبلغ 2.000.000 ریال را به شماره حساب بانک شهر 100600460058 بنام شهرداری قم واریز و مستندات واریزی را به شهرداری قم ارائه نمایند.
(هزینه خرید اسناد غیرقابل استرداد است)
3- پیش پرداخت مطابق بند 3- 2 قرارداد تا سقف 25 درصد مبلغ کل قرارداد در قبال اخذ ضمانت نامه بانکی میباشد که بدون کسر کسورات قانونی پرداخت می شود.
4- سایر شرایط مناقصه در اسناد و مدارک درج شده است و مناقصه گران مکلف اند کلیه اسناد و مدارک را امضا کرده و به همراه پیشنهاد قیمت در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ارائه نمایند. امضا اسناد و مدارک به منزله قبولی تمامی شرایط میباشد
5- تضمین شرکت در فرایند ارجاع کار هر یک از معاملات: به صورت الف ضمانت نامه بانکی ب- خالص مطالبات نقدی بلوکه شده تایید شده معامله گران ج- وجه نقد مورد قبول است جهت واریز وجه نقد به حساب شهرداری قم (سپرده حسن انجام کار) نزد بانک شهر به شماره حساب بانکی ایران (شبا) شهرداری قم: ir07-0610-000-0010-0300-4300-54 اقدام فرمایید.
6- مهلت خرید و تحویل اسناد
مهلت خرید اسناد : از روز سه شنبه مورخ 1402.11.17 الی روز پنجشنبه مورخ 1402.11.26 تا ساعت 19 است.
مهلت ارائه پیشنهاد : از روز سه شنبه مورخ 1402.11.17 الی روز پنجشنبه مورخ 1402.12.10 تا ساعت 13 می باشد.
زمان بازگشایی پاکات: روز یکشنبه مورخ 1402.12.13 ساعت 8 در تالار جلسات شهرداری قم برگزار می گردد.
7- جهت پاسخگویی به سوالات تخصصی با معاونت محیط زیست و خدمات شهری شهرداری قم با شماره تلفن 36104264 - 025 و جهت پاسخگویی به سوالات عمومی با اداره کل قراردادها و پیمانها (اداره امور پیمانها و کمیسیونها) با شماره تلفن 36104333-025 تماس حاصل فرمایید.
8- محل تسلیم ضمانت شرکت در فرایند انجام کار به نشانی : قم - بلوار امام موسی صدر - جنب بوستان شهید بنیادی - شهرداری مرکزی - طبقه ششم - اداره کل حراست می باشد.
نوبت اول : 1402.11.14
نوبت دوم : 1402.11.16
WWW.QOM.IR
مناقصه و مناقصه های امروز 
خلاصه :
مناقصه خرید یک دستگاه لودر 5 تن - مناقصه روز پنجشنبه دوازدهم بهمن 1402 , مناقصه خرید یک دستگاه لودر 5 تن
آدرس :
منبع :
سایت