تجدید مجدد مناقصه خرید قطعات کمپرسور - مناقصه روز پنجشنبه بیست و یکم دی 1402 , تجدید مجدد مناقصه خرید قطعات کمپرسور
[ نسخه چاپی ]

تجدید مجدد مناقصه خرید قطعات کمپرسور - مناقصه روز پنجشنبه بیست و یکم دی 1402 , تجدید مجدد مناقصه خرید قطعات کمپرسور

شماره آگهی :
شماره 22/1402/005
نوع آگهی :
تاریخ آگهی :
1402/10/23 - 2024-01-13 14:19:22
تاریخ شروع :
1402/10/21
نوع پایان آگهی :
1402/11/01
تهیه و ارسال اسناد :
شرکت پارس نماد داده ها- تلفن 2 الی 88349671-021
مناقصه گزار :
پتروشیمی اروند
شرح آگهی :

فراخوان تجدید مجدد مناقصه 
عمومی دو مرحله ای با ارزیابی کیفی و فنی بازرگانی غیر همزمان بدون قیمت تراز شده به شماره 22/1402/005 
شرکت پتروشیمی اروند (سهامی عام) به عنوان مناقصه گزار در نظر دارد اجرای عملیات موضوع بند یک فراخوان حاضر را از طریق برگزاری مناقصه عمومی دو مرحله ای با ارزیابی کیفی وفنی بازرگانی غیر همزمان بدون قیمت تراز شده  به یکی از اشخاص حقوقی واجد شرایط واگذار نماید.
منظور از غیر همزمان، ابتدا اسناد متقاضیان مورد بررسی و در صورت احراز شرایط و کسب امتیاز لازم، اسناد مناقصه به مناقصه گران ارائه می گردد.
1- موضوع و مدت مناقصه : خرید قطعات کمپرسور طبق درخواست شماره 0159488 شرکت  پتروشیمی اروند به مدت 8ماه شمسی.
2- میزان برآورد کلی مناقصه: برآورد کلی مناقصه مبلغ س 600.000 یورو می باشد.
2.1. پرداخت بصورت ریالی می باشد- تسعیر ارز در زمان تحویل کالا مطابق مفاد اسناد مناقصه صورت می پذیرد
3-زمان و نحوه توزیع اسناد مناقصه : 
3.1. متقاضیان جهت دریافت اسناد مناقصه میبایست به سایت پتروشیمی اروند به نشانی الکترونیکی www.arvandpvc.ir بخش کمیسیون معاملات یا به نشانی مستقیم Tender.arvandpvc.ir:5661 مراجعه و پس از ثبت نام و تکمیل و تایید ثبت نام خود نسبت به دریافت اسناد ارزیابی کیفی و اسناد مناقصه اقدام نمایند.
3.2. کلیه اطلاع رسانی ها ، بارگزاری اسناد ، ارسال دعوت نامه ها و غیره درخصوص مناقصه فوق الذکر از طریق پنل کاربری ثبت نام شده صورت می پذیرد و متقاضیان می بایست با مراجعه و کنترل روزانه پنل مربوط به خود در سامانه کمیسیون معاملات پتروشیمی اروند  و همچنین شماره موبایل درج شده توسط مناقصه گر نسبت به بررسی روزانه ، پیامک ها و اطلاع رسانی ها را دریافت و اقدام نمایند. کارفرما هیچ تعهدی درخصوص عدم مراجعه و یا هر ادعای مناقصه گر جهت مراجعه به پنل کاربری و یا عدم دریافت پیامک های اطلاع رسانی مناقصه ندارد.
3.3. مدت زمان مراجعه به سایت الکترونیکی جهت دریافت اسناد ارزایابی کیفی و اسناد مناقصه از تاریخ 1402.10.23 لغایت 1402.11.1 اعلام می گردد.
3.4. متقاضیان در صورت اختلال در اینترنت و عدم دسترسی و دریافت اسناد مناقصه از طریق سامانه مندرج در بند 3.1 ، میتوانند پس از تماس با شماره تلفن: 06152126477 ، در صورت عدم مانع و رادع قانونی ، نماینده خود را بصورت حضوری از ساعت 8:30 تا پایان وقت اداری مندرج در بند 3.3  به کمیسیون معاملات پتروشیمی اروند معرفی و اسناد مناقصه را دریافت نمایند.
3.5. مناقصه گرانی که در سال های گذشته، با این شرکت قرارداد مشابه موضوع مناقصه داشته اند موظف به ارائه گواهی حسن انجام کار از شرکت پتروشیمی اروند می باشند در غیر اینصورت پیشنهاد مالی آنها در این مناقصه گشوده نخواهد شد و عیناً به وی مسترد می گردد.
4- میزان سپرده و نوع تضمین شرکت در مناقصه: میزان سپرده شرکت در مناقصه پس از ارزیابی کیفی و در جلسه توجیهی اعلام می گردد.
5- پیش نیاز ارزیابی کیفی متقاضیان : 1- اساسنامه شرکت مرتبط با موضوع مناقصه ( موضوع خرید و فروش ) یا موضوع مشابه ،  2- پروانه بهره برداری مرتبط با موضوع مناقصه / دارا بودن کارت بازرگانی معتبر در زمینه مناقصه فوق ،3-ارائه گواهی حسن انجام کار از پتروشیمی اروند در صورت وجود سابقه کار با این شرکت ، 4- تکمیل فرم تعارض منافع در سربرگ مناقصه گر، ( توجه : لازم به ذکر است الزامات عنوان شده ، پیش شرط بررسی اسناد ارزیابی کیفی مناقصه گر می باشد و عدم ارائه هر کدام از موارد ذکر شده منجر به عدم بررسی اسناد میشود )
5.1. مناقصه گران می بایست اسناد ارزیابی کیفی خود را مطابق برنامه زمانبندی تعیین شده ( بند شماره 6 ) تحویل نمایند و به شرکت هایی که حداقل امتیاز ارزیابی کیفی را کسب نمایند مراتب اطلاع رسانی تاریخ جلسه توجیهی و تحویل پاکات مناقصه(الف-ب و ج) اعلام می گردد.
در ضمن این مناقصه ضریب تأثیر امتیاز فنی بازرگانی ندارد.
 6- زمان و نحوه تحویل پاکات ارزیابی کیفی : مناقصه گران میبایست پاکات ارزیابی کیفی خود را حداکثر تا ساعت 14:00 مورخ 1402.11.7 بصورت حضوری به آدرس استان خوزستان- بندر امام خمینی – منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی – سایت 3 – شرکت پتروشیمی اروند،کمیسیون معاملات تحویل و رسید دریافت نمایند. 
6.1. چنانچه مناقصه گری پاکات پیشنهادی خود را عمداً یا سهواً و به هردلیل به محل دیگری به غیر از نشانی  مندرج در بند 6 ، تحویل نماید ،پاکات پیشنهادی وی تحویل نشده تلقی خواهد شد و هیچ گونه مسئولیتی در این خصوص متوجه مناقصه گزار نخواهد بود.
7-پیش پرداخت : دارد ، 25 درصد مبلغ قرارداد در قبال ارائه ضمانت نامه بانکی
8-تعدیل : دارد ، مبلغ ارزی بر اساس مفاد اسناد مناقصه تسعیر ارز شده و بصورت ريالی پرداخت می گردد.
8.1- به مبلغ پیش پرداخت تعدیل تعلق نمی گیرد.
متقاضیان شرکت در مناقصه در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر ، میتوانند با شماره تلفن :06152126677 -06152126476 تماس و همچنین آگهی فوق را از طریق نشانی اینترنتی  www.arvandpvc.irملاحظه نمایند.

این آگهی به درخواست شرکت مناقصه گزار طبق نمونه تصویر آگهی صرفا جهت اطلاع رسانی می باشد در خصوص استفاده از این آگهی هر گونه مسئولیت پرداخت به آگهی دهنده و بررسی و احراز هویت به عهده شرکت کنندگان می باشد و پایگاه خبری پارس نماد هیچگونه منفعت و مسئولیتی بابت تعهد این آگهی ندارد.
مناقصه های امروز 

خلاصه :
تجدید مجدد مناقصه خرید قطعات کمپرسور - مناقصه روز پنجشنبه بیست و یکم دی 1402 , تجدید مجدد مناقصه خرید قطعات کمپرسور
آدرس :
منبع :
سایت