مناقصه تامین و اجاره بالابر با سطح دسترسی ... - مناقصه روز دوشنبه هیجدهم دی 1402 , مناقصه تامین و اجاره بالابر با سطح دسترسی ...
[ نسخه چاپی ]

مناقصه تامین و اجاره بالابر با سطح دسترسی ... - مناقصه روز دوشنبه هیجدهم دی 1402 , مناقصه تامین و اجاره بالابر با سطح دسترسی ...

شماره آگهی :
2002096688000599
نوع آگهی :
تاریخ آگهی :
1402/10/19 - 2024-01-09 14:11:16
تاریخ شروع :
1402/10/18
نوع پایان آگهی :
1402/10/28
تهیه و ارسال اسناد :
شرکت پارس نماد داده ها- تلفن 2 الی 88349671-021
مناقصه گزار :
شهرداری شیراز
شرح آگهی :

آگهی مناقصه عمومی 1298 - 1402  ؟ 
نوبت اول 1402.10.19
نوبت دوم 1402.10.20
شهرداری شیراز در نظر دارد نسبت به تامین و اجاره بالابر با سطح دسترسی 12 و 18 متر جهت پروژه های مدیریت کنترل ترافیک از طریق برگزاری مناقصه عمومی در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ستاد با شماره 2002096688000599 به اشخاص واجد شرایط واگذار نماید . لذا از کلیه متقاضیان دعوت به عمل می‌آید با مراجعه به آدرس سایت ستاد ایران نسبت به دریافت اسناد مناقصه و تحویل آن اقدام نماید در صورت عدم عضویت قبلی ثبت نام در سامانه مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی صاحبان امضای محاز از سوی متقاضیان جهت شرکت در مناقصه الزامی می باشد. ضمنا در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32304618 داخلی 149 آماده پاسخگویی می باشد.
مبلغ برآورد : 27.000.000.000 ریال
مدت قرارداد : 24 ماه از تاریخ انعقاد قرارداد
شرایط شرکت کنندگان :
- کلیه اشخاص حقوقی همراه با سابقه مرتبط با موضوع مناقصه
- گواهی معتبر صلاحیت ایمنی پیمانکاران
- مبلغ سپرده شرکت در مناقصه 1.350.000.000 ریال بصورت ضمانت نامه بانکی بنام شهرداری شیراز یا فیش واریزی نقدی بحساب سپرده 100805504742  بانک شهر شعبه چمران بنام شهرداری شیراز
- برندگان اول و دوم مناقصه هرگاه حاضر به انعقاد قرارداد نشوند سپرده آنان به ترتیب ضبط خواهد شد.
- در زمان انعقاد قرارداد 10% مبلغ پیشنهادی  بعنوان  ضمانت حسن  اجرای تعهدات  بصورت ضمانت نامه بانکی یا واریز نقدی اخذ می گردد.
- آخرین مهلت دریافت(توزیع) اسناد : متقاضیان میتوانند حداکثر تا ساعت 13 روز پنجشنبه مورخ 1402.10.28 از طریق مراجعه به سامانه تدارکات  الکترونیکی دولت (ستاد) اسناد مناقصه را دریافت نمایند. لازم به ذکر است مناقصه گران جهت شرکت در مناقصه می بایست در زمان مقرر فوق نسبت به دریافت اسناد صرفا از طریق سامانه اقدام نمایند در غیر این صورت امکان شرکت در مناقصه را نخواهند داشت. 
- آخرین مهلت ارائه پیشنهادات و ثبت اسناد و مدارک در سامانه حداکثر تا ساعت 13:00 روز چهارشنبه مورخ 1402.11.11 می باشد. شرکت کنندگان می بایست تا تاریخ مذکور سپرده شرکت در مناقصه را به صورت فیزیکی به آدرس شیراز- خیابان انقلاب - مشیر فاطمی - ابتدای خیابان هدایت - طبقه چهارم پارکینگ طبقاتی هدایت - معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز  تحویل نمایند.
- تاریخ و محل بازگشایی پاکات: روز دوشنبه  ساعت 13:00 مورخ 1402.11.16 در محل چهارراه خلدبرین سالن اجتماعات طبقه سوم منطقه یک شهرداری شیراز می باشد.
- مدت اعتبار پیشنهادها 3 ماه از تاریخ ارائه پیشنهاد قیمت می باشد.
- پیش پرداخت و تعدیل، هیچ گونه وجهی بابت پیش پرداخت و تعدیل آحاد بها داده نخواهد شد.
- بدیهی است هزینه آگهی بعهده برنده مناقصه خواهد بود.
- شهرداری در رد یک یا تمام پیشنهادها  مختار میباشد در اینصورت سپرده ها مسترد می گردد.
- شرکت در مناقصه ودادن پیشنهاد به منزله قبول شروط و تکالیف شهرداری موضوع ماده 10 آئین نامه معاملات شهرداری می باشد.
- سایر اطلاعات و جزئیات مربوط به مناقصه در اسناد مناقصه مندرج است. 
- آگهی واطلاعات مربوط به مناقصه از طریق سامانه « shaffaf.shiraz.ir» صرفا  قابل مشاهده می باشد.
- متقاضیان شرکت در مناقصه موظف به ثبت نام در سایت vendor.shiraz.ir می باشند
اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه

خلاصه :
مناقصه تامین و اجاره بالابر با سطح دسترسی ... - مناقصه روز دوشنبه هیجدهم دی 1402 , مناقصه تامین و اجاره بالابر با سطح دسترسی ...
آدرس :
منبع :
سایت