- 2801044
- 41
- 1402/10/06
- مناقصه
[ نسخه چاپی ]
فراخوان مناقصه خرید پم سانداین - نوبت دوم - مناقصه روز چهارشنبه ششم دی 1402 , فراخوان مناقصه خرید پم سانداین - نوبت دوم
شماره آگهی :
58/ م خ /1402 نوبت دوم
نوع آگهی :
تاریخ آگهی :
1402/10/06 - 2023-12-27 14:50:34
تاریخ شروع :
1402/10/06
نوع پایان آگهی :
1402/10/26
تهیه و ارسال اسناد :
شرکت پارس نماد داده ها- تلفن 2 الی 88349671-021
مناقصه گزار :
شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون
شرح آگهی :
آگهی فراخوان مناقصه عمومی دو مرحله ای فشرده ؟ نوبت دوم
شماره مناقصه عمومی 58/ م خ /1402
شماره تقاضا: 48-0200871
شرح تقاضا: پمپ سانداین
شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون در نظر دارد کالای مشروحه ذیل را از طریق برگزاری مناقصه عمومی دو مرحله ای فشرده تهیه نماید. لذا با توجه به الزام درج مناقصات در سامانه ستاد ایران مناقصه گران می بایست اسناد مناقصه را در مهلت تعیین شده از سامانه ستاد ایران دریافت نموده و تا قبل از پایان مهلت تعیین شده از سامانه ستاد ایران دریافت نموده و تا قبل از پایان مهلت ارسال پاسخ، اسناد و پاکات خواسته شده را (ارزیابی کیفی و پاکات الف ب ج) طبق مدارک اعلام شده در اسناد مناقصه بارگذاری نمایند.
در راستای حمایت از تولید داخل کالای مورد نظر می بایست از سازندگان داخلی تامین گردد
مدارک مورد نیاز جهت ارزیابی کیفی (طبق فرم ارزیابی کیفی اسناد مناقصه) 1- آخرین صورتهای مالی حسابرسی شده (10 سال آخر) به همراه اظهارنامه و فیشهای پرداخت مالیات قطعی 2. قراردادهای مرتبط با موضوع مناقصه به همراه حسن انجام کار 3. لیست پرسنل و تصویر مدارک تحصیلی پرسنل کلیدی به همراه لیست بیمه 4- مدارک ایزو 9001 ، 14001 ، 18001 معتبر
1- مبلغ برآورد مناقصه:51.900.000.000 ریال
2- نوع و مبلغ تضمین : ضمانتنامه معتبر بانکی شرکت در مناقصه به مبلغ : به مبلغ 2.595.000.000 ریال
3- ارائه ضمانتنامه معتبر بانکی دارای اعتبار شش ماه الزامی است (سایر ضمانتنامه های دارای اعتبار کمتر از زمان اشاره شده قابل پذیرش نمی باشند)
4- آخرین مهلت تقاضای شرکت در مناقصه و بارگذاری مدارک ارزیابی کیفی و پاکات فنی، مالی و ضمانت نامه طبق زمان بندی در سامانه ستاد ایران می باشد.
5- مناقصه گرانی که اسناد مناقصه را در مهلت تعیین شده در سامانه ستاد ایران (مهلت دریافت اسناد) دانلود ننمایند، قادر به بارگذاری (اسناد ارزیابی کیفی و پاکات الف ب ج) نخواهد بود.
آدرس جهت ارسال ضمانتنامه : اهواز، منطقه برومی، کیلومتر 12 جاده اهواز، سربندر ، نرسیده به پلیس راه، شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، ساختمان دو طبقه (ستادی) - طبقه همکف - کمیسیون مناقصات - تلفلن 06134188334
6- بارگذاری پاکات ضمانتنامه (الف)، پاکات فنی (ب) و مالی (ج) همزمان با اسناد ارزیابی کیفی می باشد.
7- تاریخ و محل گشایش پاکات مالی: متعاقبا اعلام خواهد شد
8- زمان تحویل کالا: 120 روزه
9- ارائه ضمانت حسن انجام تعهدات به میزان 10% مبلغ مورد معامله توسط برنده مناقصه قبل از سررسید ضمانت نامه فرایند ارجاع کار ضروری می باشد
10- نکته: هزینه درج آگهی و مراتب تجدید در جراید از برنده مناقصه کسر خواهد شد
تعداد واحد شرح کالا rgl
01 no centrifugal vertical
pump for injection
disposal water according to api 610 nace mr0175 type: oh6 & lmv 311 pumo 01
02 no centrifugal vertical
pump for injection
disposal water according to api 610 nace mr0175 type: oh6 & lmv 331 pumo 02
برای دریافت اطلاعات تکمیلی به سایت های ذیل مراجعه شود.
آدرس سایت: سامانه ستاد ایران - http://mogpc.nisoc.ir
روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون
مناقصه و مناقصات امروز
خلاصه :
فراخوان مناقصه خرید پم سانداین - نوبت دوم - مناقصه روز چهارشنبه ششم دی 1402 , فراخوان مناقصه خرید پم سانداین - نوبت دوم
آدرس :
منبع :
سایت