فراخوان مناقصه انجام خدمات مورد نیاز تعمیرات برق ناحیه مرکزی - مناقصه روز پنجشنبه سی ام آذر 1402 , فراخوان مناقصه انجام خدمات مورد نیاز تعمیرات برق ناحیه مرکزی
[ نسخه چاپی ]

فراخوان مناقصه انجام خدمات مورد نیاز تعمیرات برق ناحیه مرکزی - مناقصه روز پنجشنبه سی ام آذر 1402 , فراخوان مناقصه انجام خدمات مورد نیاز تعمیرات برق ناحیه مرکزی

شماره آگهی :
م م/0194/ 02
نوع آگهی :
تاریخ آگهی :
1402/10/02 - 2023-12-23 12:26:42
تاریخ شروع :
1402/09/30
نوع پایان آگهی :
1402/10/23
تهیه و ارسال اسناد :
شرکت پارس نماد داده ها- تلفن 2 الی 88349671-021
مناقصه گزار :
شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب
شرح آگهی :

فراخوان مناقصه عمومی (ارزیابی کیفی)
توجه: اعلام آمادگی جهت شرکت در این مناقصه صرفاً به صورت الکترونیکی (توکن) و از طریق سامانه ستاد به نشانی سامانه ستاد ایران می باشد
مناقصه عمومی یک مرحله ای شماره م م/0194/ 02 مربوط به انجام خدمات مورد نیاز تعمیرات برق ناحیه مرکزی
شرح مختصر خدمات:
انجام خدمات مورد نیاز تعمیرات برق ناحیه مرکزی با 84 واحد کاری
ب- محل اجرای خدمات و مدت انجام کار :
محل اجرای خدمات در اهواز و مدت انجام آن 12 ماه می باشد.
ج- برآورد کارفرما
برآورد کارفرما جهت انجام خدمات 345.618.275.487  ریال می باشد 

د- شرایط مناقصه گران متقاضی:
- داشتن ظرفیت آزاد (تعدادی و ریالی) در رشته مربوطه
مناقصه گران دارای رشته خدمات گرایش امور تاسیسات از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی
- داشتن گواهینامه تایید صلاحیت ایمنی از اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی الزامیست و همچنین اصالت گواهی نامه مذکور ارائه گردیده می بایست در سایت www.mcls.gov.ir رویت گردد. عدم ارائه یا رویت گواهی نامه صلاحیت ایمنی بمنزله حذف از مناقصه می باشد.
- گواهینامه تعیین صلاحیت (حداقل رتبه کلی شرکت 5 و فعالیت احراز شده در رشته تاسیسات) 
- فهرست سوابق کاری مفید، معتبر در زمینه خدمات تعمیرات برق با ارائه قراردادهای منعقده و ذکر مبالغ و همچنین گواهی پایان کار، ارزشیابی و مفاصا حساب کارهای انجام شده 
- ارائه یک نسخه تایید شده از صورتهای مالی حسابرسی شده سال 1401 که توسط شرکت های مندرج در سامانه پردیس انجام شده باشد الزامیست، صورتهای مالی مذکور بایستی حاوی گزارش و ممهور به مهر و امضاء حسابرس باشد و در سامانه پردیس ثبت و قابل رویت باشد و در صورت عدم ارائه به منزله حذف از مناقصه خواهد بود. (مبنای پذیرش در خصوص هر گونه گزارش حسابرسی صورت های مالی، بارگذاری گزارش مذکور از طریق  سایت جامع حسابداران رسمی ایران قابل استعلام در وبگاه www.iacpa.ir) با قابلیت مشاهده در سامانه پردیس می باشد)
- شرکت هایی که صلاحیت ایمنی آنها در حال بررسی می باشد و گواهی 2 ماهه اداره کار را بارگذاری و ارائه نموده اند بایستی در سامانه مربوط به وزارت کار و رفاه اجتماعی قابل رویت باشد در غیر این صورت ارائه هر مدرکی قابل قبول نخواهد بود.
- ارائه مدارکی دال بر دارا بودن خط مشی ایمنی HSE
- کلیه مدارک ذکر شده می بایست بصورت برابر اصل ارائه گردد.
- ضمنا حداقل امتیاز ارزیابی کیفی قابل قبول 55 از 100 امتیاز خواهد بود.
- در تعیین برنده مناقصه و در شرایط برابر، اولویت با شرکتهای بومی استانی می باشد.
- ارائه تضمین شرکت در فرایند ارجاع کار به مبلغ 15.612.365.510 ریال همچنین توانایی 10% مبلغ پیمان (در صورت برنده شدن) به عنوان تضمین انجام تعهدات
- ارائه یک نسخه تایید شده از صورتهای مالی حسابرسی شده توسط سازمان حسابرسی یا اعضای جامعه حسابداران رسمی الزامیست.
مناقصه گر جهت تحویل تضمین شرکت در فرایند ارجاع کار علاوه بر بارگذاری تصویر تضمین از طریق سامانه لازم است به صورت حضوری به دفتر کمیسیون مناقصات در اهواز، کوی فداییان اسلام مجتمع تندگویان واقع در روبروی بلوک دو ساختمان طرح های راه و ساختمان در مهلت مقرر مراجعه و تضمین را تسلیم نمایند.
ه- محل و مهلت دریافت اسناد:
از کلیه متقاضیان واجد شرایط دعوت به عمل می آید ظرف مهلت مقرر در این فراخوان جهت دریافت اسناد و اعلام آمادگی از طریق سامانه ستاد به نشانی سامانه ستاد مراجعه نمایند تا ارزیابی‌های لازم وفق آیین نامه اجرایی بند ج ماده 12 قانون برگزاری مناقصات (ارزیابی کیفی) بر روی مدارک ارسالی مناقصه‌ گران به عمل آید.
1- مهلت اعلام آمادگی: به صورت الکترونیکی غیر حضوری و از ساعت 8 تاریخ 1402.10.9 لغایت ساعت 19 تاریخ 1402.10.23
2- مبلغ خرید اسناد و شماره حساب: واریز مبلغ 1.428.000 ریال به حساب ریال از طریق درگاه موجود در سامانه به نشانی سامانه ستاد
ضمنا می بایستی حداکثر ظرف مدت 14 روز مدارک ارزیابی کیفی خود را مطابق با اطلاعات درخواست شده در استعلام ارزیابی کیفی از طریق سامانه ستاد بارگذاری نمایند. بدیهی است کارفرما این حق را برای خود محفوظ می دارد به مدارکی که شرایط مندرج در متن اگهی و استعلام ارزیابی کیفی را لحاظ ننموده اند ترتیب اثر ندهد. 
محل، زمان تحویل و گشایش پیشنهادها: 
متقاضیان واجد الشرایط در مرحله ارزیابی کیفی مکلفند پیشنهادات خود را حداکثر تا ساعت 15:30 روز سه شنبه مورخ 1402.11.24 به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه ستاد تسلیم نمایند. ضمنا پیشنهادات در ساعت 8.30 روز 4شنبه مورخ 1402.11.25 گشایش و قرائت خواهد شد و حضور نماینده مناقصه گران با معرفی نامه و کارت شناسایی معتبر بلامانع است. همچنین مناقصه گرامی باید ضمن بارگذاری الکترونیکی تصویر تضمین شرکت در فرایند اجرای کار در سامانه تا ساعت 15:30 روز 3شنبه مورخ 1402.11.24 اصل تضمین مذکور را به صورت فیزیکی به کمیسیون مناقصات شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در آدرس: اهواز، کوی فدائیان اسلام ،مجتمع تندگویان، واقع در روبروی بلوک دو، ساختمان سابق طرح های راه و ساختمان تسلیم نمایند
همزمان ارائه معرفی نامه و کارت ملی برای متقاضیان شرکت در مناقصه و نمایندگان شرکتها در همه مراحل لازم و ضروری می باشد
تذکر: حذف مورد ارائه یک نسخه اصلی از اساسنامه شرکت ها آگهی تاسیس آخرین تغییرات ثبتی و هرگونه گواهی مبنی بر واجد شرایط بودن شرکت مطابق با مفاد آگهی الزامی می باشد
http://iets.mporg.ir
www.nicoc.ir
امور حقوقی و قراردادها ـ مناطق نفتخیز 

مناقصات امروز 

خلاصه :
فراخوان مناقصه انجام خدمات مورد نیاز تعمیرات برق ناحیه مرکزی - مناقصه روز پنجشنبه سی ام آذر 1402 , فراخوان مناقصه انجام خدمات مورد نیاز تعمیرات برق ناحیه مرکزی
آدرس :
منبع :
سایت