مناقصه خدمات اجاره وسایل نقلیه مورد نیاز در واحد الفین..., مناقصه خدمات اجاره وسایل نقلیه مورد نیاز در واحد الفین...
[ نسخه چاپی ]

مناقصه خدمات اجاره وسایل نقلیه مورد نیاز در واحد الفین..., مناقصه خدمات اجاره وسایل نقلیه مورد نیاز در واحد الفین...

شماره آگهی :
نوع آگهی :
تاریخ آگهی :
1402/09/13 - 2023-12-04 15:21:42
تاریخ شروع :
1402/09/13
نوع پایان آگهی :
1402/09/18
تهیه و ارسال اسناد :
شرکت پارس نماد داده ها- تلفن 2 الی 88349671-021
مناقصه گزار :
شرکت راه اندازی و بهره برداری صنایع نفت (OICO)
شرح آگهی :

آگهی مناقصه عمومی - فراخوان اول
شرکت راه اندازی و بهره برداری صنایع نفت (OICO) در نظر دارد خدمات " اجاره وسایل نقلیه مورد نیاز در واحد الفین شرکت توسعه پتروشیمی کنگان و پروژه مایع سازی گاز طبیعی ایران LNG " و " اجاره وسایل نقلیه سرویسی و ساعتی (با راننده) و کلید تحویل (بدون راننده) مورد نیاز کارفرما در داخل و خارج پروژه " پترو پالایش کنگان را از طریق مناقصه عمومی به صورت جداگانه به شرح ذیل به پیمانکاران واجد شرایط واگذار نماید. 
موضوع مناقصه :
1- اجاره وسایل نقلیه مورد نیاز در واحد الفین شرکت توسعه پتروشیمی کنگان و پروژه مایع سازی گاز طبیعی ایران LNG
2- اجاره وسایل نقلیه سرویسی و ساعتی (با راننده) و کلید تحویل (بدون راننده) مورد نیاز کارفرما در داخل و خارج پروژه پتروپالایش کنگان واقع در محدوده منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و استان بوشهر 
نوع مناقصه: هر یک از مناقصات فوق به صورت عمومی یک مرحله ای با ارزیابی کیفی می باشد که سایر اطلاعات و جزییات مربوطه در اسناد مناقصات آمده است.
مبلغ و نوع سپرده شرکت در مناقصه: مبلغ تضمین شرکت در مناقصات فوق به شرح ذیل است:
1- مناقصه " اجاره وسایل نقلیه مورد نیاز در واحد الفین شرکت توسعه پتروشیمی کنگان و پروژه مایع سازی گاز طبیعی ایران LNG " معادل 4.000.000.000 ریال (چهار میلیارد ریال) 
2-  مناقصه " اجاره وسایل نقلیه سرویسی و ساعتی (با راننده) و کلید تحویل (بدون راننده) مورد نیاز کارفرما در داخل و خارج پروژه پتروپالایش کنگان"  معادل 5.000.000.000 ریال (پنج میلیارد ریال) 
تضمین شرکت در هر یک از مناقصات می تواند به صورت ضمانتنامه بانکی یا چک تضمین شده بانکی به نفع شرکت و یا واریز وجه نقد به شماره حساب 292258682 بانک تجارت شعبه نوبنیاد به نام (شرکت راه اندازی و بهره برداری صنایع نفت) می باشد. 
محل و زمان توزیع اسناد مناقصه:
مناقصه گران می توانند جهت دریافت اسناد مناقصات از تاریخ 1402.09.15 لغایت 1402.09.18 در ساعات اداری به آدرس تهران - بلوار نلسون ماندلا - بالاتر از پل میرداماد - بن بست قبادیان شرقی - پلاک 11 - طبقه پنجم - دبیرخانه کمیسیون معاملات: تلفن 96623636 داخلی 3901 و 3814 مراجعه نمایند
جهت اطلاع از شرایط خرید و تحویل اسناد مناقصات با شماره 96623636 داخلی 3953 و یا شماره تلفن همراه 09361330353  تماس حاصل فرمایید.
تاریخ تحویل پاکات پیشنهادی : تا ساعت 11:00 روز سه شنبه مورخ 1402.9.28 می باشد. تاریخ گشایش پیشنهادات روز سه شنبه مورخ 1402.09.28 می باشد . انتخاب برنده/ برندگان مناقصات پس از مشخص شدن نتیجه ارزیابی کیفی خواهد بود. 
نحوه خرید اسناد مناقصه: واریز مبلغ 10.000.000 (ده میلیون) ریال به شماره حساب 292258682 بانک تجارت شعبه نوبنیاد به نام "شرکت راه اندازی و بهره برداری صنایع نفت" و ارائه فیش واریزی جهت دریافت اسناد مناقصه الزامی می باشد.
هزینه درج آگهی: هزینه درج آگهی در روزنامه (ها) برعهده برنده مناقصه می باشد. 
از کلیه اشخاص حقوقی / حقیقی واجد صلاحیت که مایل به شرکت در مناقصه فوق می باشند، دعوت به عمل می آید که با در نظر گرفتن کلیه موارد فوق و در دست داشتن معرفی نامه کتبی و اصل فیش واریزی وجه به مبلغ ده میلیون ریال جهت دریافت اسناد مناقصه، در مهلت تعیین شده از ساعت 9:00 الی 17:00 به نشانی فوق الذکر مراجعه نمایند .

این آگهی به درخواست شرکت مناقصه گزار طبق نمونه تصویر آگهی صرفا جهت اطلاع رسانی می باشد در خصوص استفاده از این آگهی هر گونه مسئولیت پرداخت به آگهی دهنده و بررسی و احراز هویت به عهده شرکت کنندگان می باشد و پایگاه خبری پارس نماد هیچگونه منفعت و مسئولیتی بابت تعهد این آگهی ندارد. 

خلاصه :
مناقصه خدمات اجاره وسایل نقلیه مورد نیاز در واحد الفین..., مناقصه خدمات اجاره وسایل نقلیه مورد نیاز در واحد الفین...
آدرس :
منبع :
سایت