تجدید مناقصه عمومی پروژه احداث پل 12 فروردین شهر , تجدید مناقصه عمومی پروژه احداث پل 12 فروردین شهر
[ نسخه چاپی ]

تجدید مناقصه عمومی پروژه احداث پل 12 فروردین شهر , تجدید مناقصه عمومی پروژه احداث پل 12 فروردین شهر

شماره آگهی :
شماره: 1402/15467
نوع آگهی :
تاریخ آگهی :
1402/09/12 - 2023-12-03 15:09:02
تاریخ شروع :
1402/09/12
نوع پایان آگهی :
1402/09/21
تهیه و ارسال اسناد :
شرکت پارس نماد داده ها- تلفن 2 الی 88349671-021
مناقصه گزار :
شهرداری شادگان
شرح آگهی :

آگهی تجدید مناقصه عمومی یک مرحله ای همراه با ارزیابی کیفی (یکپارچه ) 
تاریخ 1402.09.11 
شماره: 1402/15467 
به استناد مجوز شورای محترم اسلامی شهر شادگان، شهرداری شادگان در نظر دارد پروژه احداث پل 12 فروردین شهر شادگان را از طریق برگزاری مناقصه عمومی یک مرحله ای در بستر سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به پیمانکاران واجد شرایط (دارای حداقل رتبه 5 راه و ترابری) واگذار نماید. کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد، بازگشایی قیمتهای پیشنهادی و ... از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) ستاد ایران انجام خواهد شد و لازم است شرکت کنندگان در مناقصه در صورت عدم عضويت قبلی مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی (توکن) را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند.
1- مبلغ پروژه (برآورد اولیه):  216.736.907.267 ریال 
2- شماره فراخوان و تاریخ انتشار آگهی مناقصه در سامانه: 2002095300000045 روز یکشنبه مورخ 1402.09.12
3- نام و نشانی برگزار کننده مناقصه: شهرداری شادگان به آدرس استان خوزستان شهر شادگان بلوار فتح المبين
4- هزینه خرید اسناد مناقصه: مبلغ 1.500.000 ریال می باشد که از درگاه بانکی موجود در سامانه ستاد (حساب 0105419252000 بانک ملی) انجام می گیرد 
5- مهلت زمان دریافت اسناد مناقصه از سامانه: از روز یکشنبه مورخ 1402.09.12 لغایت ساعت 19 روز سه شنبه مورخ 1402.09.21 
6- آخرین مهلت ارائه قیمت پیشنهادی - بارگذاری در سامانه: تا ساعت 19 روز دوشنبه مورخ 1402.10.04
7- تاریخ گشایش پیشنهادها: روز سه شنبه مورخ 1402.10.05 ساعت 10 در محل دفتر شهردار شادگان می باشد. 
8- مبلغ و نوع تضمين فرايند ارجاع کار: مبلغ 10.836.845.363 ریال که به دو صورت ضمانتنامه بانکی، فیش واریزی به شماره حساب سپرده شهرداری شادگان 0105419232001 می باشد.
9 - آدرس و زمان تحویل اصل تضمین شرکت در فرایند ارجاع کار: اصل تضمين شركت در فرآیند ارجاع کار (پاکت الف) علاوه بر بارگذاری در سامانه ستاد، می بایستی بصورت فیزیکی و در پاکت دربسته و ممهور قرار داده شود و حداکثر تا پایان وقت اداری روز دوشنبه 1402.10.04 به دبیرخانه کمیسیون عالی معاملات شهرداری شادگان (امور قراردادها) در آدرس فوق الذکر تحویل و رسید دریافت شود و پس از این تاریخ پاکت الف (علی رغم بارگذاری در سامانه ستاد) مردود خواهد شد.
10- هزینه انتشار آگهی بر عهده برنده مناقصه می باشد.
11- مدت اعتبار پیشنهاد قیمت شرکت کنندگان 3 ماه از تاریخ آخرین مهلت ارائه پیشنهادها می باشد. 
12- سایر شرایط مناقصه در اسناد قید گردیده است 
13- ضمنا جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید ضمن تماس با شماره تلفن 06153721455  شهرداری شادگان و همچنين پشتیبانی سامانه ستاد به شماره 1456 تماس حاصل فرمایید.
مرتضی زاهدی - شهردار شادگان 

 این آگهی به درخواست شرکت مناقصه گزار طبق نمونه تصویر آگهی صرفا جهت اطلاع رسانی می باشد در خصوص استفاده از این آگهی هر گونه مسئولیت پرداخت به آگهی دهنده و بررسی و احراز هویت به عهده شرکت کنندگان می باشد و پایگاه خبری پارس نماد هیچگونه منفعت و مسئولیتی بابت تعهد این آگهی ندارد. 

خلاصه :
تجدید مناقصه عمومی پروژه احداث پل 12 فروردین شهر , تجدید مناقصه عمومی پروژه احداث پل 12 فروردین شهر
آدرس :
منبع :
سایت