- 2800628
- 41
- 1402/09/09
- مناقصه
مناقصه خدمات تامین سه وعده غذای گرم و تحویل در محدوده و اماکن مرتبط با پروژه NGL3100, مناقصه خدمات تامین سه وعده غذای گرم و تحویل در محدوده و اماکن مرتبط با پروژه NGL3100
آگهی مناقصه عمومی فراخوان (اول)
شرکت راه اندازی و بهره برداری صنایع نفت در نظر دارد خدمات تامین سه وعده غذای گرم و تحویل در محدوده و اماکن مرتبط با پروژه NGL3100 را از طریق مناقصه عمومی به پیمانکار واجد شرایط واگذار نماید.
موضوع مناقصه :
انتخاب پیمانکار جهت تامین سه وعده غذای گرم مورد نیاز پروژه NGL3100 و تحویل در اماکن مورد نظر شرکت
نوع مناقصه:
مناقصه عمومی دو مرحله ای (بدون در نظر گرفتن فرمول تراز قیمت) با ارزیابی کیفی براساس استانداردهای ایمنی بهداشت و محیط زیست (HSE) می باشد که سایر اطلاعات و جزییات مربوطه در اسناد مناقصه آمده است.
مبلغ و نوع سپرده شرکت در مناقصه:
مبلغ سپرده شرکت در مناقصه 3.000.000.000 ریال (سه میلیارد ریال) به صورت ضمانتنامه بانکی یا چک تضمین شده بانکی به نفع شرکت و یا واریز وجه نقد به شماره حساب 292258682 بانک تجارت شعبه نوبنیاد به نام شرکت راه اندازی و بهره برداری صنایع نفت می باشد.
محل و زمان توزیع اسناد مناقصه:
مناقصه گران می توانند جهت دریافت اسناد مناقصه از تاریخ 1402.09.12 لغایت 1402.09.15 در ساعات اداری به آدرس تهران - بلوار نلسون ماندلا - بالاتر از پل میرداماد - بن بست قبادیان شرقی - پلاک 11 - طبقه پنجم - دبیرخانه کمیسیون معاملات: تلفن 96623636 داخلی 3901 و 3814 مراجعه نمایند
جهت اطلاع از شرایط خرید و تحویل اسناد مناقصه با شماره 96623636 داخلی 3953 و یا شماره تلفن همراه 09361330353 تماس حاصل فرمایید
تاریخ تحویل پاکات پیشنهادی پایان وقت اداری روز شنبه مورخ 1402.09.25 می باشد . تاریخ گشایش پیشنهادات روز سه شنبه مورخ 1402.09.28 می باشد. انتخاب برنده مناقصه پس از مشخص شدن نتیجه ارزیابی کیفی خواهد بود.
نحوه خرید اسناد مناقصه:
واریز مبلغ 10.000.000 (ده میلیون) ریال به شماره حساب 292258682 بانک تجارت شعبه نوبنیاد به نام شرکت راه اندازی و بهره برداری صنایع نفت و ارائه فیش واریزی جهت دریافت اسناد مناقصه می باشد.
هزینه درج آگهی: هزینه درج آگهی در روزنامه (ها) به عهده برنده مناقصه می باشد.
از کلیه اشخاص حقوقی / حقیقی واجد صلاحیت که مایل به شرکت در مناقصه فوق می باشند، دعوت به عمل می آید که با در نظر گرفتن کلیه موارد فوق و در دست داشتن معرفی نامه کتبی و اصل فیش واریز وجه به مبلغ ده میلیون ریال جهت دریافت اسناد مناقصه، در مهلت تعیین شده از ساعت 9:00 الی 17:00 به نشانی فوق الذکر مراجعه نمایند .
شرکت راه اندازی و بهره برداری صنایع نفت (ایکو)
این آگهی به درخواست شرکت مناقصه گزار طبق نمونه تصویر آگهی صرفا جهت اطلاع رسانی می باشد در خصوص استفاده از این آگهی هر گونه مسئولیت پرداخت به آگهی دهنده و بررسی و احراز هویت به عهده شرکت کنندگان می باشد و پایگاه خبری پارس نماد هیچگونه منفعت و مسئولیتی بابت تعهد این آگهی ندارد.