- 2800550
- 389
- 1402/09/04
- مناقصه
فراخوان شناسایی و انتخاب بازرس شخص ثالث , فراخوان شناسایی و انتخاب بازرس شخص ثالث
فراخوان شناسایی و انتخاب بازرس شخص ثالث
شماره مناقصه: GPIC - CNT - TENDER - 02 - 017
نوبت اول
شرکت صنایع پتروشیمی گلستان (سهامی عام) در نظر دارد عملیات ذیل را از طریق برگزاری مناقصه یک مرحله ای همراه با ارزیابی کیفی به مشاور واجد صلاحیت واگذار نماید. لذا از کلیه شرکت های مشاور متقاضی که مایل به شرکت در مناقصه می باشند، دعوت می گردد نسبت به ارسال تصویر نامه اعلام آمادگی خود به همراه مدارک بند 3، حداکثر تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه 1402.09.08 به آدرس ایمیل TENDER@GPIC.IR اقدام نمایند. شایان ذکر است ارسال نامه اعلام آمادگی در این مرحله جهت بررسی و ارزیابی اولیه شرایط متقاضی بوده و در صورت تایید صلاحیت اولیه از سوی مناقصه گزار، اسناد مناقصه تحویل ایشان خواهد شد.
1- موضوع مناقصه:
ارائه خدمات بازرسی شخص ثالث کالا و تجهیزات در داخل و خارج کشور و بازرسی فنی در سایت شرکت صنایع پتروشیمی گلستان
2- محل اجرای پروژه :
استان گلستان، شهرستان آق قلا، سه راه گمیشان و جاده اینچه برون - سایت صنایع پتروشیمی گلستان
3- مدارکی که جهت دریافت اسناد مناقصه می بایست ارائه گردد:
- رتبه یک در زمینه " بازرسی فنی " از سازمان برنامه و بودجه
- پروانه بازرسی داخلی و خارجی دارای اعتبار از سازمان استاندارد ایران (مورد تایید بانک مرکزی)
- گواهینامه تایید صلاحیت ایمنی از اداره کل تعاون و رفاه اجتماعی
- حداقل سه تجربه کاری مشابه در پروژه های نفت و گاز و پتروشیمی و داشتن ظرفیت آزاد (تعدادی و ریالی)
4- مدت ارائه خدمات:
سه سال شمسی از تاریخ ابلاغ شروع به قرارداد
5- تضمین شرکت در مناقصه:
شرکت کنندگان در مناقصه باید تضمین شرکت در مناقصه را به مبلغ 15.000.000.000 ریال (پانزده میلیارد ریال) ارائه نمایند. ضمانتنامه مذکور می بایست تا مدت 90 روز از تاریخ تسلیم پیشنهاد معتبر بوده و برای یک دوره 90 روزه دیگر نیز قابل تمدید باشد. انواع ضمانتهای معتبر و مورد تایید به شرح زیر است:
الف: ضمانتنامه بانکی معتبر و مورد قبول دستگاه مناقصه گزار بدون قید و شرط و قابل تمدید
ب: چک تضمین شده بانکی
ج: اصل فیش واریزی نقدی به حساب دستگاه مناقصه گزار
6- زمان و محل دریافت اسناد مناقصه:
مهلت دریافت اسناد مناقصه تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه مورخ 1402.09.08 بوده و مناقصه گران جهت دریافت اسناد مناقصه می توانند به آدرس تهران - خیابان کریم خان زند - بعد از خیابان عارف ادیب - ساختمان شماره 46 - طبقه نهم مراجعه نمایند. لازم به ذکر است اسناد مناقصه به آدرس ایمیلی که از طرف شرکت کنندگان اعلام می گردد قابل ارسال می باشد. لذا متقاضیان می توانند در نامه اعلام آمادگی آدرس ایمیل خود را جهت دریافت اسناد مناقصه اعلام نمایند. هزینه چاپ اگهی بر عهده برنده مناقصه خواهد بود.
در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر متقاضیان می توانند با شماره تلفن 88310655-021 (واحد پیمان و رسیدگی ) تماس حاصل نمایند.
این آگهی به درخواست شرکت مناقصه گزار طبق نمونه تصویر آگهی صرفا جهت اطلاع رسانی می باشد در خصوص استفاده از این آگهی هر گونه مسئولیت پرداخت به آگهی دهنده و بررسی و احراز هویت به عهده شرکت کنندگان می باشد و پایگاه خبری پارس نماد هیچگونه منفعت و مسئولیتی بابت تعهد این آگهی ندارد.
مناقصه و مناقصه های امروز