- 2800275
- 54
- 1402/08/18
- مناقصه
فراخوان ارزیابی کیفی مناقصه اقلام برقی , فراخوان ارزیابی کیفی مناقصه اقلام برقی
فراخوان ارزیابی کیفی مناقصه عمومی FLS- 9940050 - نوبت اول ؟
اقلام برقی مورد نیاز
شرکت نفت فلات قاره ایران در نظر دارد فراخوان ارزیابی کیفی جهت برگزاری مناقصه عمومی خرید اقلام برقی مورد نیاز به شماره FLS - 9940050 را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برگزار نماید. کلیه مراحل برگزاری فراخوان ارزیابی کیفی از دریافت و تحویل اسناد استعلام ارزیابی کیفی تا ارسال دعوتنامه جهت سایر مراحل مناقصه از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) انجام خواهد شد. لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضویت قبلی مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند اطلاعات و اسناد مناقصه عمومی پس از برگزاری فرآیند ارزیابی کیفی و ارسال دعوتنامه از طریق سامانه ستاد به مناقصه گران ارسال خواهد شد.
مناقصه گران تأیید شده در ارزیابی کیفی جهت حضور در سایر مراحل مناقصه می بایست نسبت به ارائه ضمانتنامه بانکی معتبر با مبلغ 996.162.600 ریال به حروف نهصد و نود و شش میلیون و یکصد و شصت و دو هزار و ششد ریال یا فیش واریز نقدی به شماره شبا IR020100004101049552131069 نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران بابت وجوه ضمانت نامه ها به نام شرکت نفت فلات قاره ایران اقدام نمایند.
- تاریخ انتشار فراخوان در سامانه: 1402.8.16
- مهلت دریافت اسناد استعلام ارزیابی کیفی: 10 روز پس از ثبت فراخوان ارزیابی کیفی در سامانه ستاد
- مهلت ارسال پاسخ استعلام ارزیابی کیفی: 20 روز پس از انجام مهلت دریافت اسناد ارزیابی کیفی در سامانه ستاد
کلیه موارد اطلاع رسانی مناقصه از جمله مواعید (تاریخ های سررسید مراحل مناقصه) توسط سامانه ستاد انجام میشود و مناقصه گران موظفند نسبت به کنترل سامانه ستاد جهت اطلاع اقدام نمایند.
اطلاعات تماس دستگاه مناقصه گزار: تهران - خیابان ولیعصر - نرسیده به تقاطع مدرس - خیابان شهید قریشی - خیابان خاکزاد - شماره 12
تلفن: 23942633
اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه
مرکز تماس: 41934-021
دفتر ثبت نام 85193768 و 88963737
شناسه آگهی: 1598776
روابط عمومی شرکت نفت فلات قاره ایران
مناقصه و مناقصات امروز