مناقصه اجرای پروژه اصلاح و بهینه سازی و ..., مناقصه اجرای پروژه اصلاح و بهینه سازی و ...
[ نسخه چاپی ]

مناقصه اجرای پروژه اصلاح و بهینه سازی و ..., مناقصه اجرای پروژه اصلاح و بهینه سازی و ...

شماره آگهی :
نوع آگهی :
تاریخ آگهی :
1402/07/29 - 2023-10-21 15:51:47
تاریخ شروع :
1402/07/29
نوع پایان آگهی :
1402/08/06
تهیه و ارسال اسناد :
شرکت پارس نماد داده ها- تلفن 2 الی 88349671-021
مناقصه گزار :
شرکت توزیع برق فارس
شرح آگهی :
آگهی مناقصه عمومی یک مرحله ای همراه با ارزیابی کیفی فشرده 
1- نام مناقصه گزار: شرکت توزیع برق فارس
آدرس مناقصه گزار: شیراز خیابان معدل غربی حدفاصل خیابان فلسطین و ملاصدرا، ساختمان 147 کدپستی 86479-071346 تلفن: 80- 07132319374
تلفن امور تدارکات: 07132317869
3- موضوع مناقصه: به شرح جدول ذیل:
 
موضوع مناقصه شماره مناقصه شماره فراخوان سامانه ستاد مبلغ ضمانت نامه ریال
اجرای پروژه اصلاح و بهینه سازی و رفع افت ولتاژ شبکه های توزیع در بخش مرکزی و نوبندگان شهرستان فسا 67-9-1-1402 2002007000000124 1.594.884.129
اجرای پروژه اصلاح و بهینه سازی ورفع افت ولتاژ شبکه های توزیع در بخش شیبکوه و ششده و قره بلاغ شهرستان فسا 1402-1-9-66 2002007000000123 1.803.531.729
4- زمان و مهلت دریافت اسناد مناقصه از طریق سامانه تدارکات دولت: از تاریخ 1402.8.1 لغایت ساعت 19 مورخ 1402.8.6 به مدت 5 روز کاری
5- مدارک مورد نیاز جهت تحویل اسناد: فیش واریزی به مبلغ 220000 ریال واریز به حساب جاری شماره 74827 - 07860 بانک تجارت شعبه فلسطین شیراز 
6- آدرس محل دریافت استاد : دسترسی به اسناد مناقصه از طریق سامانه تدارکات دولت به آدرس سامانه ستاد، واطلاع از آگهی مناقصه از طریق شبکه اطلاع رسانی معاملات توانیر به نشانی /https://wamp.tavanir.org.ir/tender/main سایت پایگاه ملی مناقصات www.iets.mporg.ir و شرکت توریج نیروی برق استان فارس به آدرس www.farsedc.ir امکان پذیر می باشد.
7-زمان تحویل استاد ساعت 9 صبح روز یکشنبه مورخ 1402.8.21
8- محل برگزاری مناقصه : شرکت توزیع نیروی برق استان فارس - طبقه اول - دفتر امورتدارکات
9- زمان بازگشایی پاکات : پاکت ارزیابی کیفی شرکتهای مناقصه گر ساعت 11 روز یکشنبه مورخ 1402.8.21 با حضور اعضاء کمیسیون مناقصه باز و قرائت می گردد و جهت ارزیابی کیفی مناقصه گران به کمیته فنی بازرگانی ارجاع داده می شود و در جلسه ای که تاریخ آن در همین جلسه اعلام میگردد ، پاکت های الف و ب وج شرکت کنندگان در صورت کسب حد نصاب لازم بازگشایی می گردد. به پیشنهادهای فاقد امضاء ، مشروط ، مخدوش و پیشنهاداتی که بعد از موعد مقرر در بند 7 آگهی مناقصه واصل شود ترتیب اثر داده نخواهد شد.
10- ذکر شماره مناقصه روی پاکت الف الزامی بوده و حضور پیشنهاد دهندگان با ارثه معرفی نامه کتبی در جلسه آزاد است.
11- تضمین شرکت در مناقصه : به صورت ضمانت نامه معتبر بانکی اصل فیش واریز وجه نقد به حساب بانکی مجاز، گواهی خالص مطالبات قطعی تایید شده از سوی امور مالی شرکت توزیع نیروی برق فارس و سایر موارد مندرج در ایین نامه تضامین شرکت توانیر میباشد که بایستی همزمان با سایر پاکات از طریق سایت سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس سامانه ستاد بارگذاری گردد. ضمناً پاکت الف به صورت فیزیکی و مهروموم شده بایستی قبل از پایان مهلت تحویل اسناد مندرج در بند 7 به دبیرخانه این شرکت به آدرس فوق الذکر (بند2) تحویل و رسید دریافت گردد. به پیشنهادهای فاقد سپرده، سپرده های مخدوش سپرده های کمتر از میزان مقرر چک شخصی وجه نقد و نظایر آن ترتیب اثر داده نخواهد شد.
12. تمام مراحل برگزاری مناقصه از دریافت و تحویل اسناد مناقصه و ارزیابی و اعلام برنده مناقصه از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس سامانه ستاد انجام خواهد شد.
13- سایر اطلاعات و جزئیات مربوط در اسناد مناقصه مندرج است. (شرکت کنندگان در مناقصه می بایست دو روز قبل از آخرین تاریخ تحویل پاکت ها با مراجعه به سایت ونیر و یا سایت شرکت توزیع برق فارس و یا تماس با امور تدارکات از آخرین اصلاحات احتمالی اسناد مطلع گردند در غیر اینصورت مسئولیت عدم رعایت این بند به عهده مناقصه گران می باشد.)
شیراز خیابان معدل حدفاصل خیابان فلسطین و ملاصدرا ساختمان 147 کدپستی 71346-86479
صندوق پستی 1139-71365
تلفن 80-32319374-071 دورنگار 32318408-071
مناقصه و مناقصه های امروز
خلاصه :
مناقصه اجرای پروژه اصلاح و بهینه سازی و ..., مناقصه اجرای پروژه اصلاح و بهینه سازی و ...
آدرس :
منبع :
سایت