- 2799462
- 265
- 1402/03/02
- مناقصه
مناقصه اجرای عملیات رفع اتفاقات، رفع خاموشی و نت شبکه های ... نوبت دوم , مناقصه اجرای عملیات رفع اتفاقات، رفع خاموشی و نت شبکه های ...
آگهی مناقصه عمومی یک مرحله ای همراه با ارزیابی کیفی ؟
به شماره 33- 9- 1- 1402
شماره فراخوان در سامانه ستاد 2002007000000045
1- نام مناقصه گزار : شرکت توزیع برق فارس به آدرس شیراز خیابان معدل غربی حدفاصل فلسطین و ملاصدرا ساختمان 147 تلفن: 80-07132319374 تلفن امور تدارکات: 07132317869 کدپستی 86479-71346
2- موضوع مناقصه: اجرای عملیات رفع اتفاقات، رفع خاموشی و نت شبکه های توزیع نیروی برق در بخش مرکزی و جاوید شهرستان ممسنی به صورت دستمزدی براساس استانداردهای وزارت نیرو (به شماره 1402-1-9-33)
3- زمان دریافت اسناد مناقصه: از تاریخ 1402.2.31 لغایت ساعت 19 مورخ 1402.3.4 به مدت 5 روز کاری
4- مدارک مورد نیاز جهت تحویل اسناد: فیش واریزی به مبلغ 220000 ریال واریز به حساب جاری شماره ٧٤٨٢٧ – ٠٧٨٦٠ بانک تجارت شعبه فلسطین شیراز
5- آدرس محل دریافت اسناد پاکت الف: شیراز خیابان معدل حدفاصل فلسطین و ملاصدرا شرکت توزیع نیروی برق فارس ـ امور تدارکات: تلفن 32317869-071
6- آدرس محل دریافت اسناد: دسترسی به اسناد مناقصه از طریق سامانه تدارکات دولت به آدرس ستاد ایران و اطلاعات آگهی از طریق شبکه اطلاع
رسانی معاملات توانیر به نشانی / https://wamp.tavanir.org.ir/tender/main سایت پایگاه ملی مناقصات www.iets.mporg.ir و شرکت توزیع نیروی برق استان فارس به آدرس www.farsedc. ir امکان پذیر می باشد.
لازم به ذکر است بارگذاری اسناد از طریق سامانه تدارکات دولت الزامی می باشد
7- زمان تحویل اسناد : ساعت 9 صبح روز شنبه مورخ 1402.3.20
8- محل برگزاری مناقصه : شرکت توزیع نیروی برق استان فارس – طبقه اول – دفتر امور تدارکات
9- زمان بازگشایی پاکات : پاکت ارزیابی کیفی شرکتهای مناقصه گر ساعت 11 روز شنبه مورخ 1402.3.20 با حضور اعضاء کمیسیون مناقصه باز و قرائت می گردد و جهت ارزیابی کیفی مناقصه گران به کمیته فنی بازرگانی ارجاع داده می شود و در جلسه ای که تاریخ آن در همین جلسه اعلام می گردد ، پاکتهای الف و ب و ج شرکت کنندگان در صورت کسب حد نصاب لازم بازگشایی می گردد. به پیشنهادهای فاقد امضاء ، مشروط ، مخدوش و پیشنهاداتی که بعد از موعد مقرر در بند 7 آگهی مناقصه واصل شود ترتیب اثر داده نخواهد شد.
10- ذکر شماره مناقصه روی پاکت الف الزامی بوده و حضور پیشنهاددهندگان با ارائه معرفی نامه کتبی در جلسه آزاد است.
11- تضمین شرکت در مناقصه : مبلغ 1.971.868.498 ریال که به صورت ضمانتنامه معتبر بانکی ، اصل فیش واریز وجه نقد به حساب بانکی مجاز ، گواهی خالص مطالبات قطعی تایید شده از سوی امور مالی شرکت توزیع برق فارس می باشد که بایستی در پاکت الف قرار گرفته و همزمان با سایر پاکات از طریق سایت سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس ستاد ایران ارسال گردد، ضمنا به پیشنهادهای فاقد به پیشنهادهای فاقد سپرده، سپرده های مخدوش، سپرده های کمتر از میزان مقرر، چک شخصی، وجه نقد و نظایر آن ترتیب اثر داده نخواهد شد.
12- شرکت توزیع برق فارس در رد یا قبول کلیه پیشنهادات مختار می باشد.
13-مناقصه به صورت عمومی همراه با ارزیابی کیفی فشرده و در یک مرحله برگزار می گردد
14- پرداخت کلیه هزینه های کسورات قانونی به عهده برنده مناقصه می باشد.
15- تمام مراحل برگزاری مناقصه از دریافت و تحویل اسناد مناقصه و ارزیابی و اعلام برنده مناقصه از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (به آدرس ستاد ایران) انجام خواهد شد.
16- سایر اطلاعات و جزئیات مربوط در اسناد مناقصه مندرج است.
(شرکت کنندگان در مناقصه می بایست دو روز قبل از آخرین تاریخ تحویل پاکتها با مراجعه به سایت توانیر و یا سایت شرکت توزیع برق فارس و یا تماس با امور تدارکات از اخرین اصلاحات احتمالی اسناد مطلع گردند در غیر اینصورت مسئولیت عدم رعایت این بند به عهده مناقصه گران می باشد.)
نوبت دوم: 1402.3.1