مناقصه اجرای عملیات رفع اتفاقات، رفع خاموشی و نت شبکه های توزیع نیروی برق در سطح شهرستان... نوبت دوم , مناقصه اجرای عملیات رفع اتفاقات، رفع خاموشی و نت شبکه های توزیع نیروی برق در سطح شهرستان...
[ نسخه چاپی ]

مناقصه اجرای عملیات رفع اتفاقات، رفع خاموشی و نت شبکه های توزیع نیروی برق در سطح شهرستان... نوبت دوم , مناقصه اجرای عملیات رفع اتفاقات، رفع خاموشی و نت شبکه های توزیع نیروی برق در سطح شهرستان...

شماره آگهی :
12-9-1-1402 نوبت دوم
نوع آگهی :
تاریخ آگهی :
1402/02/19 - 2023-05-09 15:45:17
تاریخ شروع :
1402/02/19
نوع پایان آگهی :
1402/02/28
تهیه و ارسال اسناد :
شرکت پارس نماد داده ها- تلفن 2 الی 88349671-021
مناقصه گزار :
شرکت توزیع برق فارس
شرح آگهی :


 آگهی مناقصه عمومی یک مرحله ای همراه با ارزیابی کیفی به شماره 12-9-1-1402 ؟
نوبت اول   1402.2.18   نوبت دوم 1402.2.19
شماره فراخوان در سامانه ستاد 2002007000000023
1- نام مناقصه گزار : شرکت توزیع برق فارس به آدرس شیراز خیابان معدل حدفاصل فلسطین و ملاصدرا تلفن: 80 - 07132319374
تلفن امور تدارکات: 07132317869
2- موضوع مناقصه: اجرای عملیات رفع اتفاقات، رفع خاموشی و نت شبکه های توزیع نیروی برق در سطح شهرستان بوانات به صورت دستمزی براساس استانداردهای مصوب وزارت نیرو به شماره 12 -9-1-1402
3- زمان دریافت اسناد مناقصه: از تاریخ 1402.2.18 لغایت ساعت 19 مورخ 1402.2.23 به مدت 5 روز کاری 
4- مدارک مورد نیاز جهت تحویل اسناد : فیش واریزی به مبلغ 220000 ریال واریز به حساب جاری شماره ٧٤٨٢٧ – ٠٧٨٦٠ بانک تجارت شعبه فلسطین شیراز
5- آدرس محل تحویل اسناد (پاکت الف): شیراز خیابان معدل حدفاصل فلسطین و ملاصدرا شرکت توزیع نیروی برق فارس-امور تدارکات : تلفن 32317869 - 071
6- آدرس محل دریافت اسناد : دسترسی به اسناد مناقصه از طریق سامانه تدارکات دولت به آدرس ستاد ایران و اطلاعات آگهی از طریق شبکه اطلاع
رسانی معاملات توانیر به نشانی / https://wamp.tavanir.org.ir/tender/main سایت پایگاه ملی مناقصات www.iets.mporg.ir و شرکت توزیع نیروی برق استان فارس به آدرس www.farsedc. ir امکان پذیر می باشد.
لازم به ذکر است بارگذاری اسناد از طریق سامانه تدارکات دولت الزامی می باشد
7- زمان تحویل اسناد : ساعت 10 صبح روز 1شنبه مورخ 1402.3.07 
8- محل برگزاری مناقصه : شرکت توزیع نیروی برق استان فارس – طبقه اول – دفتر امور تدارکات 
9- زمان بازگشایی پاکات : پاکت ارزیابی کیفی شرکت های مناقصه گر ساعت 13 روز 1شنبه مورخ 1402.3.07 با حضور اعضاء کمیسیون مناقصه باز و قرائت می گردد و جهت ارزیابی کیفی مناقصه گران به کمیته فنی بازرگانی ارجاع داده می شود و در جلسه ای که تاریخ آن در همین جلسه اعلام می گردد ، پاکت های الف و ب و ج شرکت کنندگان در صورت کسب حد نصاب لازم بازگشایی می گردد. به پیشنهادهای فاقد امضاء ، مشروط ، مخدوش و پیشنهاداتی که بعد از موعد مقرر در بند 7 آگهی مناقصه واصل شود ترتیب اثر داده نخواهد شد.
10-  ذکر شماره مناقصه روی پاکت الف الزامی بوده و حضور پیشنهاد دهندگان در جلسه آزاد است.
11- تضمین شرکت در مناقصه : مبلغ 1.028.431.830  ریال که به صورت ضمانت نامه معتبر بانکی ، اصل فیش واریز وجه نقد به حساب بانکی مجاز ، ضمانت نامه های معتبر از موسسات بیمه گر دارای مجوز لازم وسایر موارد مندرج در ماده 4 آئین نامه تضمین معاملات دولتی می باشد که بایستی در پاکت الف قرار گرفته و همزمان با سایر پاکات از طریق سایت سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس ستاد ایران  ارسال گردد ، ضمناً به پیشنهاد های فاقد سپرده، سپرده های مخدوش، سپرده های کمتر از میزان مقرر، چک شخصی، وجه نقد و نظایر آن ترتیب اثر داده نخواهد شد.
12- شرکت توزیع برق فارس در رد یا قبول کلیه پیشنهادات مختار می باشد.
13-مناقصه به صورت عمومی و در یک مرحله برگزار می گردد.
14- پرداخت کلیه هزینه های کسورات قانونی به عهده برنده مناقصه می باشد.
15- تمام مراحل برگزاری مناقصه از دریافت و تحویل اسناد مناقصه و ارزیابی و اعلام برنده مناقصه از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (به آدرس  ستاد ایران) انجام خواهد شد.
16- سایر اطلاعات و جزئیات مربوط در اسناد مناقصه مندرج است. (شرکت کنندگان در مناقصه می بایست دو روز قبل از آخرین

خلاصه :
مناقصه اجرای عملیات رفع اتفاقات، رفع خاموشی و نت شبکه های توزیع نیروی برق در سطح شهرستان... نوبت دوم , مناقصه اجرای عملیات رفع اتفاقات، رفع خاموشی و نت شبکه های توزیع نیروی برق در سطح شهرستان...
آدرس :
منبع :
فارس