- 2799270
- 124
- 1402/02/11
- مناقصه
مناقصه پروژه توسعه شبکه ، اجرای حفرات خالی ، نصب انشعابات پراکنده - نوبت دوم , مناقصه پروژه توسعه شبکه ، اجرای حفرات خالی ، نصب انشعابات پراکنده
آگهی مناقصه عمومی یک مرحله ای ؟
نوبت دوم
شرکت گاز استان زنجان در نظر دارد پروژه توسعه شبکه ، اجرای حفرات خالی ، نصب انشعابات پراکنده در شهرستان طارم را بشرح ذیل از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برگزار نماید. کلیه مراحل برگزاری مناقصه (اعم از اسناد مناقصه، دعوت نامه ها، اصلاحیه ها و ...) از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت انجام خواهد شد و لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضویت قبلی مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند و ملزم به پیگیری از سامانه می باشند.
الف- شرح مختصر کار:
- پروژه توسعه شبکه، اجرای حفرات خالی و نصب انشعابات پراکنده در شهرستان طارم
- مدت انجام کار : 360 روز می باشد
- پروژه فاقد پیش پرداخت می باشد.
پ- شرایط متقاضی :
دارابودن رتبه 5 و بالاتر در رشته تاسیسات و تجهیزات
دارابودن گواهی صلاحیت ایمنی پیمانکاران HSE وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی
عطف به بخشنامه سازمان برنامه و بودجه کشور شماره 73039/1401 مورخ 1401.2.21 با موضوع مدیریت تعارض منابع و جلوگیری از تبانی در ارجاع کار رعایت تمامی مفاد بخشنامه فوقالذکر الزامی است به زمان بخشنامه فوق به پیوست اسناد مناقصه می باشد
ارائه ضمانت نامه شرکت در مناقصه به مبلغ 1.000.000.000 ریال شامل یکی از انواع ذیل
ضمانت نامه بانکی و یا ضمانت نامه های صادره از سوی موسسات اعتباری غیر بانکی که دارای مجوز فعالیت از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران هستند
واریز وجه نقد واریز به حساب IR260100004101103730230598 بانک مرکزی بنام شرکت گاز استان زنجان
ضمانت نامه صادره توسط موسسات بیمه گر دارای مجوز لازم برای فعالیت و صدور ضمانت نام از سوی بیمه مرکزی ایران
اوراق مشارکت بی نام تضمین شده بانک ها و دولت با قابلیت بازخرید قبل از سررسید موضوع قانون نحوه انتشار اوراق مشارکت
وثیقه ملکی معادل هشتاد و پنج درصد ارزش کارشناسان رسمی ان
ضمانت نامه های صادره توسط صندوق های ضمانت دولتی که به موجب قانون تاسیس شده یا میشوند و طبق اساسنامه فعالیت می نمایند
سقف ریالی پروژه 20.000.000.000 ریال
تبصره: طبق نامه شماره 51103/97 مورخ 97.2.10 قیمتها متناسب با کالای ساخت داخل بالحاظ کیفیت ارائه شود.
ج- محل زمان و مهلت تکمیل و تحویل مدارک
از کلیه متقاضیان واجد شرایط دعوت می شود با مراجعه به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ستاد به آدرس سامانه ستاد بخش مناقصه نسبت به دریافت و تکمیل اسناد مناقصه طبق زمانبندی زیر اقدام فرمایند
- مهلت دریافت اسناد مناقصه 1402.2.10 لغایت 1402.2.13
- مهلت عودت اسناد مناقصه: تا ساعت 13.30 روز یکشنبه مورخ 1402.2.24
- زمان بازگشایی پاکات مناقصه: یکشنبه مورخ 1402.2.24
- هزینه دریافت اسناد مناقصه به مبلغ 500.000 ریال به حروف پانصد هزار ریال
** ضمنا هزینه درج آگهی هر دو نوبت به عهده برنده مناقصه می باشد
و- مناقصه گرامی می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 33146225 -024 واحد تنظیم پیمان شرکت گاز استان زنجان تماس حاصل فرمایند
تذکر: پیمانکاران می بایست جهت عودت اسناد مناقصه شامل پاکات الف، ب و ج علاوه بر بارگذاری کلیه اسناد و مدارک پاکات ب و ج به صورت مهر و امضا شده الکترونیکی و ارسال از طریق سامانه ستاد صرفن پاکت الف تضمین شرکت در مناقصه را علاوه بر بارگذاری در سامانه ستاد به صورت فیزیکی نیز در مهلت مقرر حداکثر تا 13.30 مورخ 1402.2.24 به واحد حراست تحویل دهنده در صورت عدم بارگذاری پیج و سایر موارد خواسته شده در سامانه (حتی یک آیتم) مناقصه گر از گردونه رقابت خارج میشود و بدیهی از تکمیل و ارائه مدارک مناقصه هیچگونه حقی را برای متقاضیان ایجاد نخواهد نمود
- بارگذاری مدارک در سامانه ستاد صرفاً از طریق امضای الکترونیکی در فرمت Pdf مورد تایید می باشد
** توضیح این آگهی در شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی شانا به آدرس www.shana.ir سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ستاد به آدرس سامانه ستاد و پایگاه ملی اطلاع رسانی مناقصات به آدرس http:iets.mporg.ir درج گردیده است.