- 2799192
- 213
- 1402/01/30
- مناقصه
[ نسخه چاپی ]
مناقصه ارزیابی کیفی خرید تجهیزات کلاسی ..., مناقصه ارزیابی کیفی خرید تجهیزات کلاسی ...
شماره آگهی :
نوبت اول - 2002003118000001
نوع آگهی :
تاریخ آگهی :
1402/01/30 - 2023-04-19 13:56:20
تاریخ شروع :
1402/01/29
نوع پایان آگهی :
1402/02/06
تهیه و ارسال اسناد :
شرکت پارس نماد داده ها- تلفن 2 الی 88349671-021
مناقصه گزار :
اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان
شرح آگهی :
فراخوان برگزاری مناقصه عمومی یک مرحله ای همراه با ارزیابی کیفی ؟
نوبت اول
اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان در نظر دارد با رعایت قانون برگزاری مناقصات و ایین نامه های مربوطه مناقصه عمومی یک مرحله ای همراه با ارزیابی کیفی خرید تجهیزات کلاسی جهت مدارس سطح استان گیلان جهت مدارس سطح استان گیلان به شرح ذیل از محل اعتبارات طرحهای تملک دارائیهای سرمایه ای برگزار نماید. لذا از کلیه شرکتهای واجد شرایط و تولید و تامین کنندگان ذیصلاح که امکانات لازم و صلاحیت و سوابق اجرائی و تخصصی مورد بحث را دارا می باشند دعوت بعمل می اید با توجه به شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در اسناد جهت دریافت اسناد مناقصه از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ستاد اقدام نمایند . توضیح اینکه کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اطلاعات و اسناد مناقصه عمومی تحویل اسناد و مدارک ارسال دعوتنامه ارائه پیشنهاد مناقصه گران و بازگشایی پاکتها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ستاد به ادرس سایت ستاد انجام خواهد شد و لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضویت قبلی مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت رد مناقصه محقق سازند . تاریخ انتشار فراخوان مناقصه در سامانه ستاد 1402.1.29 میباشد
شماره فراخوان شرح کالا تعداد روشت امین اعتبار برآورد ریالی مبلغ تضمین ارجاع کار (ریال)
2002003118000001 فایل چهار کشو 20 نقد 43.525.000.000 2.176.250.000
میز معلم 160
صندلی گردان 80
صندلی معلم 550
صندلی امتحانی 620
وایت برد 400
میز و صندلی متوسطه اول 850
صندلی آزمایشگاه 100
لازم است نوع تضمین شرکت در فرایند ارجاع کار به شرح ذیل تهیه و تسلیم گردد :
الف - ضمانتنامه بانکی (ارائه ضمانتنامه بانکی مطابق فرم پیوست آیین نامه تضمین معاملات دولتی به شماره 123402/ ت 50659 هـ - 94.9.22 الزامی است)
ب- ضمانتنامه های صادر شده از سوی موسسات اعتباری غیربانکی که دارای مجوز لازم از طرف بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران هستند.
ج- وجه نقد به شماره حساب 4052030607535354 تمرکز وجوه سپرده بانک مرکزی به شماره شبا ir49-0100-0040-5203-0607-5353-54
مهلت دریافت اسناد از تاریخ 1402.1.29 لغایت 1402.2.6
مهلت تحویل اسناد مناقصه تکمیل شده و ارائه پیشنهادها : تا ساعت 19 روز شنبه مورخ 1402.2.16
زمان تسلیم تضمین شرکت در فرایند ارجاع کار: تا پایان ساعت اداری روز شنبه مورخ 1402.2.16
تاریخ و ساعت بازگشایی پاکتهای ارزیابی مناقصه : روز یکشنبه 1402.2.17 ساعت 9 صبح
تاریخ بررسی اسناد توسط کمیته فنی و بازرگانی و نتیجه ارزیابی کیفی : تا روز چهارشنبه مورخ 1402.2.20
تاریخ و ساعت بازگشایی پاکات الف و ب و ج : شنبه مورخ 1402.2.23 ساعت 9 صبح
مدت اعتبار پیشنهادها تا مدت 90 روز از تاریخ گشایش پاکتهای پشنهادی قیمت
اطلاعات تماس دستگاه مناقصه گزار: رشت، پیچ خیابان سعدی، اداره کل نوسازی مدارس استان گیلان ،واحد قراردادها و تلفن 32129002
اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه تماس با مرکز 1456-021
نوبت دوم : 1402.2.4
نوبت سوم : 1402.2.6
خلاصه :
مناقصه ارزیابی کیفی خرید تجهیزات کلاسی ..., مناقصه ارزیابی کیفی خرید تجهیزات کلاسی ...
آدرس :
منبع :
سایت