مناقصه اجرای عملیات و کارهای مربوط به رفع اتفاقات، تعمیر و نگهداری شبکه و روشنایی معابر, مناقصه اجرای عملیات و کارهای مربوط به رفع اتفاقات، تعمیر و نگهداری شبکه و روشنایی معابر
[ نسخه چاپی ]

مناقصه اجرای عملیات و کارهای مربوط به رفع اتفاقات، تعمیر و نگهداری شبکه و روشنایی معابر, مناقصه اجرای عملیات و کارهای مربوط به رفع اتفاقات، تعمیر و نگهداری شبکه و روشنایی معابر

شماره آگهی :
02-101
نوع آگهی :
تاریخ آگهی :
1402/01/26 - 2023-04-15 14:48:35
تاریخ شروع :
1402/01/24
نوع پایان آگهی :
1402/01/31
تهیه و ارسال اسناد :
شرکت پارس نماد داده ها- تلفن 2 الی 88349671-021
مناقصه گزار :
شرکت توزیع نیروی برق شیراز
شرح آگهی :

آگهی مناقصه شماره 101-02؟
کد مناقصه در سامانه تدارکات الکترونییک دولت ستاد: 2002007003000001
شرکت توزیع نیروی برق شیراز در نظر دارد مناقصه اجرای عملیات و کارهای مربوط به رفع اتفاقات، تعمیر و نگهداری شبکه و روشنایی معابر در محدوده مدیریت توزیع برق سپیدان براساس فهرست بها پایه شرکت توزیع نیروی برق شیراز سال 1400 ویرایش دوم از طریق برگزاری مناقصه عمومی یک مرحله ای با شرایط مشروحه زیر به پیمانکار دارای صلاحیت واگذار نماید .
1- تاریخ دریافت اسناد مناقصه از تاریخ 1402.1.27 تا تاریخ 1402.1.31
2- محل دریافت اسناد مناقصه: مناقصه گرانی که تمایل دارند در مناقصه مذکور شرکت نمایند می بایست نسبت به دریافت اسناد مناقصه از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ستاد به آدرس ستاد ایران اقدام نمایند.
3- مهلت تحویل پیشنهادها پاکتهای الف، ب و ج: حداکثر تا ساعت 14:30 روز سه شنبه تاریخ 1402.2.12 می باشد. به پیشنهادهایی که فاقد امضا مشروط مخدوش و پیشنهاداتی که بعد از انقضا مدت مقرر در فراخوان واصل می شود و همچنین پیشنهادهای ثبت نشده در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ستاد ایران مطلقا ترتیب اثر داده نخواهد شد.
4- تاریخ بازگشایی پیشنهادها: ساعت 10 صبح روز چهارشنبه تاریخ 1402.2.13 می باشد. 
5- مبلغ برآورد انجام کار:  31.173.956.289 ریال
6- مبلغ تضمین شرکت در مناقصه : 1.935.220.000 و بعدد یک میلیارد و نهصد و سی و پنج میلیون و دویست و بیست هزار ریال است  که می بایست به صورت یکی از موارد ضمانتنامه بانکی و یا ضمانتنامه های صادره از سوی موسسات اعتباری غیر بانکی که دارای مجوز فعالیت از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران هستند اصل فیش واریز وجه نقد ضمانت نامه صادره توسط موسسات بیمه گر دارای مجوز لازم برای فعالیت و صدور ضمانت نامه از سوی بیمه مرکزی ایران، گواهی خالص مطالبات قطعی تایید شده از سوی امور مالی مناقصه گزار چک تضمین شده بانکی به نفع مناقصه گزار تهیه و ارائه گردد به پیشنهادهای فاقد سپرده سپرده های مخدوش سپرده های کمتر از میزان مقرر چک شخصی ترتیب اثر داده نخواهد شد. 

7- مدت انجام: 12 ماه 

8- ارایه گواهینامه تایید صلاحیت از سازمان برنامه و بودجه در رشته نیرو الزامی است و پیشنهاد پیمانکارانی که فاقد این گواهینامه باشند بازگشایی نخواهد شد. 
9- سایر اطلاعات و جزئیات مربوطه در اسناد مناقصه مندرج است .
متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به  سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ستاد ایران و شبکه اطلاع رسانی معاملات توانیر به نشانی www.tavanir.org.ir و سایت شرکت توزیع نیروی برق شیراز به آدرس www.shirazedc.co.ir مراجعه و یا با شماره تلفن 32299685 امور تدارکات تماس حاصل نمایند.

خلاصه :
مناقصه اجرای عملیات و کارهای مربوط به رفع اتفاقات، تعمیر و نگهداری شبکه و روشنایی معابر, مناقصه اجرای عملیات و کارهای مربوط به رفع اتفاقات، تعمیر و نگهداری شبکه و روشنایی معابر
آدرس :
منبع :
فارس