- 2799069
- 265
- 1402/01/21
- مناقصه
[ نسخه چاپی ]
مناقصه عمومی خرید 90 دستگاه انواع کلید اتوماتیک هوشمند, مناقصه عمومی خرید 90 دستگاه انواع کلید اتوماتیک هوشمند
شماره آگهی :
نوع آگهی :
تاریخ آگهی :
1402/01/21 - 2023-04-10 13:48:25
تاریخ شروع :
1402/01/20
نوع پایان آگهی :
1402/01/27
تهیه و ارسال اسناد :
شرکت پارس نماد داده ها- تلفن 2 الی 88349671-021
مناقصه گزار :
شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان
شرح آگهی :
مناقصه عمومی دو مرحله ای خرید کالا با ارزیابی کیفی ؟
نوبت اول
شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان (سهامی خاص) در نظر دارد مناقصه عمومی دو مرحله ای همراه با ارزیابی کیفی مناقصه گران خرید تجهیزات به شرح جدول بند 3 را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برگزار نماید. کلیه مراحل بارگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصه گران و بازگشایی پاکتها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ستاد ایران انجام خواهد شد و لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضویت قبلی مراحل ثبت نام در سایت مذکورو دریافت گواهی امضا الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند. تاریخ انتشار مناقصه در سامانه 1402.1.21 می باشد
1- نام و نشانی دستگاه مناقصه گزار: شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان (سهامی خاص) به نشانی رشت، بلوار امام خمینی، بالاتر از میدان مصلی با شناسه ملی 10861644926 و کد اقتصادی 411334896794 و به شماره ثبت 2952 با کد پستی 67749-41888
2- موضوع مناقصه: خرید تجهیزات به شرح جدول بند 3
3- نوع و مبلغ تضمین شرکت در مناقصه : تضمین قابل قبول خریدار برابر بند 14 برگ شرایط و به شرح جدول ذیل:
شرح مناقصه شماره مناقصه شماره فراخوان در سامانه ستاد
مبلغ تضمین شرکت در فرایند ارجاع کار (ریال)
خرید 90 دستگاه انواع کلید اتوماتیک هوشمند با ارزیابی کیفی 1 - 1402 2002005104000005 1.236.000.000
4- محل دریافت اسناد مناقصه: از طریق مراجعه به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به نشانی ستاد ایران
5- قیمت خرید اسناد: مبلغ 500.000 (پانصد هزار ریال) می باشد که از طریق سامانه ستاد و به صورت الکترونیکی قابل پرداخت می باشد
6- مهلت دریافت اسناد: از تاریخ 1402.1.21 لغایت تاریخ 1402.1.27
7- زمان و محل تحویل پیشنهادها: از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت و حداکثر تا پایان وقت اداری مورخ 1402.2.6 می باشد
تبصره: پاکت الف شامل تضمین شرکت در فرایند ارجاع کار شرکت در مناقصه علاوه بر بارگذاری در سامانه فوق می بایست به صورت فیزیکی حداکثر تا پایان وقت اداری مورخ 1402.2.6 تحویل اداره دبیرخانه شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان گردد
8- زمان گشایش پاکات مناقصه: پاکات ارزیابی کیفی مناقصات فوق به تاریخ 1402.2.9 بازگشایی و پس از امتیازدهی کیفی پاکت الف، ب مناقصه گران که حداقل امتیاز قابل قبول در ارزیابی کیفی را کسب نموده اند در تاریخ 1402.2.13 ساعت 11 صبح با حضور شرکت کنندگان در مناقصه در سالن جلسات شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان بازگشایی می گردد
تبصره: حضور شرکت کنندگان در مناقصه جلسه بازگشایی پاکات با ارئه معرفی نامه بلامانع است
9- تضمین انجام تعهدات قرارداد: 10 درصد مبلغ کل قرارداد به صورت تزئینی قابل قبول کارفرما بر اساس برگ شرایط مناقصه
10- پیش پرداخت مناقصه 15 درصد مبلغ قرارداد در قبال ارائه ضمانت نامه بانکی
11- اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در سامانه مذکور 41934- 021
12- شماره تلفن های تماس - 33663006 - 013
13- مناقصه گزار در قبول یا رد هر یک یا تمام پیشنهادات مختار می باشد
14- هزینه چاپ آگهی در روزنامه برعهده دستگاه مناقصه گزار (شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان) می باشد.
در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر به پایگاه های اینترنتی به شرح زیر مراجعه فرمایید.
آدرس اینترنتی http:www.gilanpdc.ir
http:tender.tavanir.org.ir
tadarokat@gilanpdc.ir پست الکترونیکی
http://iets.mporg.ir - ستاد ایران
شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان
خلاصه :
مناقصه عمومی خرید 90 دستگاه انواع کلید اتوماتیک هوشمند, مناقصه عمومی خرید 90 دستگاه انواع کلید اتوماتیک هوشمند
آدرس :
منبع :
آذربایجان شرقی