- 2798908
- 160
- 1401/12/21
- مناقصه
مناقصه خرید، حمل و راه اندازی چیلر 150 تن واقعی تراکمی, مناقصه خرید، حمل و راه اندازی چیلر 150 تن واقعی تراکمی
آگهی مناقصه عمومی یک مرحله ای ؟
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایران در نظر دارد مناقصه عمومی یک مرحله ای ذیل را برگزار نماید.
موضوع مناقصه: مناقصه خرید، حمل و راه اندازی چیلر 150 تن واقعی تراکمی آب خنک مرکز آموزشی و درمانی حضرت فاطمه (س)
شرایط متقاضیان: شرکت های ثبت شده در داخل کشور که در اساسنامه آنها موضوع شرکت، تولید و فروش تجهیزات برودتی، حرارتی ذکر شده و دارای مجوز از وزارت صنعت، معدن، تجارت و سازمان استاندارد بود و دارای تجربه مدیریتی، مالی و تجهیزاتی، کد رهگیری ثبت نام در نظام مالیات بر ارزش افزوده باشند
مبلغ برآورد براساس فهرست بهای سال 1401: در حدود سی میلیارد رال
مبلغ و نوع تضمین شرکت در مناقصه: 1.500.000.000 ریال سپرده قابل قبول برای شرکت در مناقصه به صورت ضمانت نامه معتبر بانکی با حداقل اعتبار سه ماهه یا واریز وجه نقد از تاریخ آخرین فرصت تسلیم مدارک و پیشنهادها طبق شرایط مندرج در شرایط مناقصه می باشد
محل اجرای پروژه: یوسف آباد - خیابان سید جمال الدین اسدآبادی - خیابان 21 - جنب پارک شفق - مرکز آموزشی و درمانی حضرت فاطمه (س)
مدت زمان اجرای کار: 2 ماه شمسی
نشانی محل فروش و تسلیم اسناد ارزیابی فنی و مناقصه: تهران، بزرگراه همت، خروجی برج میلاد، میدان آرش، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایران- ساختمان معاونت دانشجویی و فرهنگی - طبقه چهارم - دبیرخانه محرمانه حراست
تاریخ فروش اسناد ارزیابی فنی و مناقصه : از روز دوشنبه مورخ 1401.12.22 لغایت روز چهارشنبه مورخ 1401.12.24 (از ساعت 9 الی 15/30 روزهای اداری)
مهلت تسلیم مدارک و پیشنهادها از روز شنبه مورخ 1401.12.27 لغایت روز یکشنبه مورخ 1402.1.20 (از ساعت 9 الی ساعت 15/30 روزهای اداری )
تاریخ جلسه توجیهی: روز سه شنبه مورخ 1402.1.15 ساعت 9 صبح
تاریخ بازگشایی پاکات مرحله اول: روز سه شنبه مورخ 1402.1.22 ساعت 10 صبح
زمان بازگشایی پاکات مرحله دوم متعاقبا به شرکت کنندگان اطلاع داده خواهد شد
مدت اعتبار پیشنهادها: سه ماهه و قابل تمدید تا سه ماه دیگر
متقاضیان واجد شرایط می توانند صرفا در مهلت مقرر با در دست داشتن معرفی نامه از شرکت و کارت شناسایی معتبر و اصل فیش واریزی به مبلغ 3.000.000 ریال به حساب شماره 5154303204 با کد شناسه 1300101127 نزد بانک ملت شعبه هجرت در وجه مدیریت نظارت و توسعه امور عمومی دانشگاه جهت دریافت اسناد مناقصه به آدرس ذکر شده مراجعه نمایند.
هزینه چاپ آگهی برعهده برنده مناقصه می باشد.
متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 86702437-021 تماس حاصل نمایند.