- 2798806
- 144
- 1401/12/15
- مناقصه
[ نسخه چاپی ]
مناقصه خدمات شهری شامل عملیات جمع آوری، حمل زباله و پسماند ..., مناقصه خدمات شهری شامل عملیات جمع آوری، حمل زباله و پسماند ...
شماره آگهی :
نوع آگهی :
تاریخ آگهی :
1401/12/15 - 2023-03-06 12:10:51
تاریخ شروع :
1401/12/14
نوع پایان آگهی :
1401/12/16
تهیه و ارسال اسناد :
شرکت پارس نماد داده ها- تلفن 2 الی 88349671-021
مناقصه گزار :
شهرداری یاسوج
شرح آگهی :
آگهی مناقصه خدمات شهری شامل عملیات جمع آوری، حمل
زباله و پسماند، رفت و روب و لایروبی سطح و حومه شهر یاسوج
شهرداری یاسوج در نظر دارد به استناد ماده 5 آیین نامه مالی شهروندان و بند 2 مصوبه شماره 95 مورخ 1401.11.4 شورای اسلامی شهر یاسوج خدمات شهری شامل عملیات جمع آوری، حمل زباله و پسماند، رفت و روب و لایروبی سطح و حومه شهر یاسوج را از تاریخ 1402.2.1 لغایت 1403.1.31 به مدت یکسال از طریق مناقصه عمومی به شرکتها و پیمانکاران واجد صلاحیت با شرایط زیر به مدت یک سال واگذار نماید. لذا از کلیه شرکت های خدماتی واجد صلاحیت دعوت به عمل می آید جهت دریافت اسناد مناقصه به سامانه ستاد به آدرس الکترونیکی دولت ستاد مراجعه دریافت و بارگذاری نمایند. شرکت کنندگان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به امور قراردادهای شهرداری یاسوج واقع در بلوار امام خمینی ره مراجعه و یا با شماره تلفن 25- 07433231019 تماس حاصل فرمایند
شرح خدمات مبلغ کل برآورد اولیه به ریال مبلغ تصمین فرایند ارجاع کار به ریال نوع تضمین
خدمات رفت و روب و جمع آوری زباله و لایه روبی جداول ناحیه یک شهر یاسوج 288.553.615.200 14.427.700.000 ضمانت نامه بانکی یا واریز به حساب سپرده پیمانکاران
خدمات رفت و روب و جمع آوری زباله و لایه روبی جداول ناحیه دو شهر یاسوج 185.119.826.400 9.256.000.000 ضمانت نامه بانکی یا واریز به حساب سپرده پیمانکاران
مهلت دریافت اسناد مناقصه: از تاریخ 1401.12.11 تا پایان وقت اداری مورخ 1401.12.16 ساعت 14 می باشد.
محل دریافت اوراق مناقصه: سامانه ستاد به آدرس الکترونیکی ستاد ایران
مهلت ارسال پیشنهادها: تا پایان وقت اداری مورخ 1401.12.27 ساعت 14 می باشد.
محل تسلیم پاکات: پیشنهاددهندگان می بایست اصل ضمانتنامه را پس از بارگذاری در سامانه ستاد در پاکت دربسته و مهر و امضا کرده به حوزه دبیرخانه شهرداری یاسوج به آدری بلوار امام خمینی (ره) تحویل و رسید دریافت نمایند.
- کلیه اسناد بارگذاری شده در زمان انعقاد قرارداد می بایست به شهرداری ارئه گردد وبا اسناد بارگذاری شده مطابقت داشته باشد
- مبلغ تضمین شرکت در فرایند ارجاع کار می بایست به صورت اخذ ضمانت نامه بانکی یا واریز وجه به شماره حساب شبا IR120610000000700792971296 سپرده پیمانکاران نزد بانک شهر بهنام شهرداری یاسوج ارائه گردد
مبلغ تضمین حسن انجام تعهدات : 10% رقم پیشنهادی و بصورت ضمانت نامه بانکی می باشد که قبل از انعقاد قرارداد می بایست به شهرداری ارائه گردد
- تاریخ بازگشایی پیشنهادات: ساعت 16 عصر روز شنبه مورخ 1401.12.27 در محل سالن اجتماعات شهرداری یاسوج می باشد.
- کلیه کسورات قانونی به عهده برنده مناقصه می باشد
- هزینه ها از محل اعتبارات و منابع داخلی شهرداری پرداخت می رگدد
- سایر موارد شامل برآورد اولیه، فرم پیشنهاد قیمت و شرایط مناقصه درج گردیده است
- سایر شرایط دیده نشده در این مناقصه در صورت لزوم و پیش بینی کارفرما در قرارداد فی مابین دیده خواهد شد.
- شرکت کننده جهت دریافت اسناد مناقصه از سامانه مبلغ 1.000.000 ریال به حساب 700792971585 بنام شهرداری یاسوج نزد بانک شهر از طریق سامانه واریز نمایند
- کلیه مراحل مناقصه اعم از دریافت و ارسال اسناد و بازگشایی مناقصه از طریق سامانه ستاد به آدرس الکترونیکی ستاد ایران انجام می گیرد
خلاصه :
مناقصه خدمات شهری شامل عملیات جمع آوری، حمل زباله و پسماند ..., مناقصه خدمات شهری شامل عملیات جمع آوری، حمل زباله و پسماند ...
آدرس :
منبع :
گیلان