- 2798507
- 232
- 1401/11/27
- مناقصه
مناقصه تهیه انواع فیلترهای واحدهای نیروگاه های گازی, مناقصه تهیه انواع فیلترهای واحدهای نیروگاه های گازی
آگهی مناقصه عمومی یک مرحله ای نوبت اول ؟
موضوع تهیه انواع فیلترهای واحدهای نیروگاه های گازی شیراز بوشهر و کنگان شماره مناقصه 401-29
شرکت تولید نیروی برق فارس (به عنوان دستگاه مناقصه گزار) در نظر دارد از بین مناقصه گران توانمند و با سابقه که توانایی فروش انواع فیلترهای واحدهای نیروگاه های گازی شیراز بوشهر کنگان را دارند از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به شماره ثبت ستاد 2001001324000041 با برگزاری مناقصه عمومی دو مرحله ای اقدام نماید. لذا مناقصه گران صلاحیت دار در زمینه موضوع فوق می توانند جهت اخذ اسناد مناقصه از روز یکشنبه مورخ 1401.11.30 به مدت 2 روز کاری به سامانه تدارکات الکترونیک دولت به آدرس ستاد ایران مراجعه و اسناد مناقصه مربوطه را دریافت نمایند و پس از تکمیل، همراه با اسناد و مدارک خواسته شده در اسناد حداکثر تا ساعت 8 صبح روز 2شنبه مورخ 1401.12.15 علاوه بر بارگزاری پاکتهای الف و ب و ج در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت الزاما پاکت الف ضمانتنامه یا فیش واریزی سپرده را نیز به صورت فیزیکی در پاکت سربسته به نشانی شیراز - خیابان ارم - ارم 13 - فرعی 13/5 - پلاک 182 (شرکت تولید نیروی برق فارس) کدپستی 7143673769 ارسال یا تسلیم نمایند. لازم به ذکر است مناقصه گران در صورت عدم عضویت قبلی در سامانه ستاد، مراحل ثبت نام در سامانه و دریافت گواهی امضای الکترونیکی و همچنین نصب نرم افزار امضای الکترونیکی جهت تایید اسناد (پاکت های ب و ج) را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند. بدیهی است به پیشنهادهای واصله خارج از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت و همچنین به پیشنهادهای فاقد امضای الکترونیکی مشروط ، مخدوش و نامرتب و فهرست بندی نشده و عدم ارسال پاکت الف به صورت فیزیکی و پیشنهادهایی که بعد از انقضای مدت مقرر واصل شود، به هیچ عنوان ترتیب اثر داده نخواهد شد.
سایر اطلاعات مورد نیاز به شرح ذیل اعلام می گردد:
1- تاریخ انتشار اسناد مناقصه در سامانه ستاد: از روز یکشنبه مورخ 1401.11.30 به مدت 2 روز کاری
2- مهلت دریافت اسناد مناقصه: تا ساعت 19 روز دوشنبه مورخ 1401.12.1
3- مهلت ارسال پیشنهاد: تا ساعت 8 صبح روز 2شنبه مورخ 1401.12.15
4- تاریخ بازگشایی پیشنهادها (پاکتهای الف - ب - ج) روز 2شنبه مورخ 1401.12.15 راس ساعت 9 صبح می باشد.
5- مدت تحویل کالا : 18 ماه از تاریخ مبادله قرارداد می باشد.
6- مبلغ و نوع ضمانتنامه شرکت در فرایند ارجاع کار (شرکت در مناقصه) : مبلغ 806.000.000 ریال، تضمین معتبر مطابق با انواع تضمین های مندرج در آخرین آیین نامه تضمین معاملات دولتی و به پیشنهادهای فاقد تضمین سپرده های مخدوش یا کمتر از میزان مقرر، چک شخصی و نظایر آن ترتیب اثر داده نخواهد شد.
7- مهلت اعتبار قیمت پیشنهادی مناقصه گران می بایست 180 روز از تاریخ ارائه پیشنهاد قیمت باشد.
بدیهی است ارائه مدارک درخواستی هیچگونه حقی را برای متقاضیان جهت شرکت در مناقصه ایجاد نخواهد کرد. ضمنا جهت هر گونه پاسخگویی به سوالات، مناقصه گران می توانند با شماره تلفن 32251757-071 آقای مهندس نعمت الهی تماس حاصل نمایند
- اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه، تلفن مرکز راهبری و پشتیبانی 1456 (بدون پیش شماره) می باشد.
آدرس وب سایت: www.tpph.ir شناسه 1457644
شرکت تولید نیروی برق فارس