مناقصه خرید و تحویل اقلام برقی جهت تامین روشنایی و نورپردازی..., مناقصه خرید و تحویل اقلام برقی جهت تامین روشنایی و نورپردازی...
[ نسخه چاپی ]

مناقصه خرید و تحویل اقلام برقی جهت تامین روشنایی و نورپردازی..., مناقصه خرید و تحویل اقلام برقی جهت تامین روشنایی و نورپردازی...

شماره آگهی :
43- 1401
نوع آگهی :
تاریخ آگهی :
1401/10/19 - 2023-01-09 13:48:23
تاریخ شروع :
1401/10/19
نوع پایان آگهی :
1401/10/20
تهیه و ارسال اسناد :
شرکت پارس نماد داده ها- تلفن 2 الی 88349671-021
مناقصه گزار :
سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج
شرح آگهی :
آگهی مناقصه عمومی کد آگهی 43 -1401 ؟
سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج در نظر دارد خرید و تحویل اقلام برقی جهت تامین روشنایی و نورپردازی پل ها، بلوارها و میادین سطح شهر عمومی به اشخاص حقوقی و حقوقی اقدام نماید. 
 
ردیف موضوع مناقصه مبلغ اولیه ریال
1 خرید و تحویل اقلام برقی جهت تامین روشنایی و نورپردازی پل ها، بلوارها و میادین سطح شهر 10.742.800.000
1- متقاضی موظف است جهت اخذ مدارک شرکت در مناقصه عمومی به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ستاد ایران مراجعه نماید
2- شرایط متقاضی :
- اشخاص حقوقی: اساسنامه شرکت- آگهی تاسیس- آخرین تغییرات روزنامه رسمی - سایر مدارک ثبتی - کد اقتصادی- ایمنی کار و گواهی ارزش افزوده (قبل از انعقاد قرارداد ارایه نمایند در غیر این صورت سپرده شرکت در مناقصه به نفع سازمان ضبط خواهد شد) اساسنامه مرتبط با نمایندگی رسمی یا مجوز لازم از ارگانها و ادارات ذیربط و یا کارخانجات تولید 
اشخاص حقیقی: جواز کسب معتبر یا نمایندگی رسمی یا مجوز لازم از ارگانها و ادارات ذیربط یا کارخانجات تولید، ایمنی، کار و گواهی ارزش افزوده (قبل از انعقاد قرارداد ارایه نمایند در غیر این صورت سپرده شرکت در منقاصه به نفع سازمان ضبط خواهد شد) ارایه نمایند 
3- سپرده شرکت در مناقصه به مبلغ 537.140.000 ریال به یکی از روشهای ذیل ارائه گردد
- ضمانتنامه بانکی معادل مبلغ فوق که به مدت سه ماه اعتبار داشته باشد و قابل تمدید باشد (شناسه ملی 14000287942 ، کد اقتصادی 411367759917 کدپستی 3134851965 
- واریز فیش نقدی به مبلغ فوق به حساب شماره 100100100121 بانک شهر 
4- مبلغ 2.000.000 ریال بابت هزینه خرید اسناد مناقصه از طریق درگاه سامانه به حساب شماره 700824126398 بانک شهر 
5- برندگان نفر اول و دوم مناقصه هرگاه حاضر به انعقاد قرارداد نباشند سپرده انان به ترتیب ضبط خواهد شد
6- سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج در رد  یا قبول پیشنهادات مختار است
7- هزینه چاپ اگهی به عهده برنده مناقصه می باشد
8- سایر اطلاعات و جزییات در اسناد مناقصه مندرج شده است
9- مالیات بر ارزش افزوده مطابق قوانین در صورت شمول محاسبه خواهد گردید
10- مبلغ 10 درصد کل پیشنهادی وجه نقد یا ضمانتنامه بانکی به عنوان سپرده حسن انجام تعهدات از برنده اخذ خواهد شد.
11- تاریخ انتشار در سامانه از مورخ  1401.10.18 
12- مهلت زمانی دریافت اسناد در سایت تا ساعت 14:30 مورخ 1401.10.20
13- مهلت زمانی بارگزاری مستندات تا ساعت 14:30 مورخ 1401.11.2
14- زمان بازگشایی در سایت ساعت 10 صبح مورخ 1401.11.3
خلاصه :
مناقصه خرید و تحویل اقلام برقی جهت تامین روشنایی و نورپردازی..., مناقصه خرید و تحویل اقلام برقی جهت تامین روشنایی و نورپردازی...
آدرس :
منبع :
بیان ملی