تجدید مناقصه خرید 114 دستگاه انواع تابلو فشار ضعیف ...- نوبت دوم , تجدید مناقصه خرید 114 دستگاه انواع تابلو فشار ضعیف ...- نوبت دوم
[ نسخه چاپی ]

تجدید مناقصه خرید 114 دستگاه انواع تابلو فشار ضعیف ...- نوبت دوم , تجدید مناقصه خرید 114 دستگاه انواع تابلو فشار ضعیف ...- نوبت دوم

شماره آگهی :
نوبت دوم
نوع آگهی :
تاریخ آگهی :
1401/09/28 - 2022-12-19 13:04:38
تاریخ شروع :
1401/09/28
نوع پایان آگهی :
1401/10/01
تهیه و ارسال اسناد :
شرکت پارس نماد داده ها- تلفن 2 الی 88349671-021
مناقصه گزار :
شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان
شرح آگهی :
تجدید مناقصه عمومی دو مرحله ای خرید کالا با ارزیابی کیفی؟
نوبت دوم 
شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان (سهامی خاص) در نظر دارد مناقصه عمومی دو مرحله ای همراه با ارزیابی کیفی مناقصه گران خرید تجهیزات به شرح جدول بند 3 را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برگزار نماید. کلیه مراحل بارگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصه گران و بازگشایی پاکتها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ستاد ایران انجام خواهد شد و لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضویت قبلی مراحل ثبت نام در سایت مذکورو دریافت گواهی امضا الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند.
 تاریخ انتشار مناقصه در سایت 1401.9.27  می باشد.
1- نشانی دستگاه مناقصه گزار: شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان (سهامی خاص) به نشانی رشت، بلوار امام خمینی، بالاتر از میدان مصلی با شناسه ملی 10861644926 و کد اقتصادی 411334896794 و به شماره ثبت 2952 با کد پستی 67749-41888
2- موضوع مناقصه: خرید تجهیزات به شرح جدول بند 3
3- نوع و مبلغ تضمین شرکت در مناقصه : تضمین قابل قبول خریدار برابر بند 14 برگ شرایط و به شرح جدول ذیل:
 
ردیف شرح تجدید مناقصه شماره مناقصه شماره فراخوان در سامانه ستاد 
  مبلغ تضمین شرکت در فرایند ارجاع کار (ریال)
1 خرید 114 دستگاه انواع تابلو فشار ضعیف از محل اعتبار عوارض برق سال 1401 با ارزیابی کیفی 1401-50 2001005104000128 1.100.000.000
2 خرید 6000 متر انواع کابل خودنگهدار 20 کیلوولت از محل اعتبار عوارض برق سال 1401 با ارزیابی کیفی 1401-72 2001005104000129 1.319.000.000
4- محل دریافت اسناد مناقصه: از طریق مراجعه به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به نشانی ستاد ایران 
5- قیمت خرید اسناد: مبلغ 500.000 (پانصد هزار ریال) می باشد که از طریق سامانه ستاد و به صورت الکترونیکی قابل پرداخت می باشد 
6- مهلت دریافت اسناد: از تاریخ  1401.9.27  لغایت تاریخ 1401.10.01
7- زمان و محل تحویل پیشنهادها: از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت و حداکثر تا ساعت 15.30 مورخ 1401.10.11   می باشد
تبصره : پاکت الف شامل تضمین فرایند ارجاع کار شرکت در مناقصه علاوه بر بارگذاری در سامانه فوق می بایست به صورت فیزیکی حداکثر تا پایان وقت اداری 15:30 مورخ 1401.10.11 تحویل به اداره دبیرخانه شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان گردد.
8- زمان گشایش پاکات مناقصه: 
- پاکات ارزیابی کیفی مناقصات  به تاریخ 1401.10.11  بازگشایی و پس از امتیازدهی کیفی پاکات الف ، ب مناقصه گرانی که حداقل امتیاز قابل قبول در ارزیابی کیفی را کسب نموده اند در تاریخ 1401.10.17  ساعت 9 صبح با حضور شرکت کنندگان در مناقصه در سالن جلسات شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان بازگشایی می گردد.
تبصره:  حضور شرکت کنندگان در مناقصه در جلسه بازگشایی پاکات با ارائه معرفی نامه کتبی بلامانع است 
9- تضمین انجام تعهدات قرارداد: 10 درصد مبلغ کل قرارداد  به صورت تضمین  قابل قبول کارفرما براساس برگ شرایط مناقصه 
10- پیش پرداخت قرارداد: حداکثر 25 درصد مبلغ قرارداد در قابل ارائه ضمانت نامه بانکی 
11- اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در سامانه مذکور 41934- 021
12- شماره تلفن های تماس   33621750 - 33606571 - 33663006 - 013 
13- مناقصه گزار در قبول یا رد هر یک یا تمام پیشنهادات مختار می باشد 
14- هزینه چاپ آگهی در روزنامه برعهده دستگاه مناقصه گزار (شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان) می باشد.
در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر به پایگاه های اینترنتی به شرح زیر مراجعه فرمایید.
آدرس اینترنتی http:www.gilanpdc.ir
http:tender.tavanir.org.ir
tadarokat@gilanpdc.ir پست الکترونیکی 
http://iets.mporg.ir 
 شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان
خلاصه :
تجدید مناقصه خرید 114 دستگاه انواع تابلو فشار ضعیف ...- نوبت دوم , تجدید مناقصه خرید 114 دستگاه انواع تابلو فشار ضعیف ...- نوبت دوم
آدرس :
منبع :
اصفهان