- 2797493
- 114
- 1401/09/21
- مناقصه
مناقصه خرید خدمت جهت انجام خدمات نگهبانی ، نظم و امنیت و کنترل ترافیک , مناقصه خرید خدمت جهت انجام خدمات نگهبانی ، نظم و امنیت و کنترل ترافیک
آگهی مناقصه عمومی 758- 1401 ؟
نوبت اول 1401.9.20
نوبت دوم 1401.9.21
شهرداری شیراز در نظر دارد خرید خدمت جهت انجام خدمات نگهبانی ، نظم و امنیت و کنترل ترافیک میدان مرکزی میوه تره بار و سایت 82 واحدی شهید منتظری و بازارهای هفتگی طبق شرح خدمات را از طریق مناقصه عمومی در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ستاد با شماره فراخوان 2001096688000252 به اشخاص واجد شرایط واگذار نماید لذا از کلیه متقاضیان دعوت به عمل می آید با مراجعه به آدرس سایت ستاد ایران نسبت به دریافت اسناد مناقصه و تحویل آن اقدام نمایند در صورت عدم عضویت قبلی ثبت نام در سامانه مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی صاحبان امضای مجاز از سوی متقاضیان جهت شرکت در مناقصه الزامی است. ضمنا در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر شماره تلفن 07137250735 آماده پاسخگویی می باشد
- مبلغ برآورد: 105.273.648.531 ریال
- مدت قرارداد 12 ماه
- شرایط شرکت کنندگان : ارائه صلاحیت رتبه یک معتبر در امور خدمات حفاظتی و مراقبتی تحت نظارت پلیس پیشگیری ناجا بوده و ارائه سابقه و قراردادهای مشابه با شهرداری و سایر سازمانهای دیگر می باشد (متقاضیان می باید الزاما شرکتهای معتبر بوده و در خواست نمایندگی شرکتهای سایر استانها مورد قبول نمی باشد)
- محل انجام کار: میدان مرکزی میوه و تربار شیراز واقع در بلوار خلیج فارس سایت 82 واحدی شهید منتظری و بازارهای هفتگی
- مبلغ سپرده شرکت در مناقصه 5.300.000.000 ریال به صورت ضمانتنامه بانکی یا فیش واریزی نقدی به حساب سپرده 100805504742 کد مرجع 102451 بانک شهر شعبه چمران به نام شهرداری شیراز
- برندگان اول و دوم مناقصه هرگاه حاضر به انعقاد قرارداد نشوند سپرده آنان به ترتیب ضبط خواهد شد.
- در زمان انعقاد قرارداد 10 درصد مبلغ پیشنهادی به عنوان ضمانت حسن اجرای تعهدات به صورت ضمانتنامه بانکی یا فیش واریزی اخذ می گردد
- آخرین مهلت دریافت (توزیع) اسناد: متقاضیان می توانند حداکثر تا ساعت 14:15 روز دوشنبه مورخ 1401.9.28 از طریق مراجعه به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت اسناد مناقصه را دریافت نمایند
- آخرین مهلت ارایه پیشنهادات و ثبت اسناد و مدارک در سامانه حداکثر تا ساعت 14:15 روز یکشنبه مورخ 1401.10.11 می باشد شرکت کنندگان می بایست تا تاریخ مذکور سپرده شرکت در مناقصه را به صورت فیزیکی به آدرس شیراز میدان ولیعصر بلوار مدرس کوچه 63 فرعی 63/1 سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری شیراز واحد مالی سازمان تحویل نمایند
- تاریخ و محل بازگشایی پاکات روز دوشنبه ساعت 14/15 مورخ 1401.10.12 در محل چهارراه خلدبرین شهرداری منطقه یک سالن جلسات کمیسیون معاملات شهرداری شیراز می باشد
- مدت اعتبار پیشنهادها 3 ماه می باشد
- هیچگونه وجهی بابت پیش پرداخت داده نخواهد شد
- بدیهی است هزینه آگهی به عهده برنده مناقصه خواهد بود
- شهرداری در رد یک یا تمام پیشنهادها مختار می باشد در این صورت سپرده ها مسترد می گردد
- شرکت در مناقصه و دادن پیشنهاد به منزله قبول شروط و تکالیف شهرداری موضوع ماده 10 آیین نامه معاملات شهرداری می باشد
- سایر اطلاعات و جزئیات مربوط به مناقصه در اسناد مناقصه مندرج است
- آگهی و اطلاعات مربوط به مناقصه از طریق سایت http:s://shaffaf.shiraz.ir قابل مشاهده می باشد.
- مقاضیان شرکت در مناقصه موظف به ثبت نام در سایت vendor.shiraz.ir می باشند
- اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه مرکز تماس 1456