- 2797484
- 111
- 1401/09/20
- مناقصه
فراخوان عمومی ارزیابی کیفی مناقصه گران جهت انجام خدمات حجمی راهبری و نگهداری شناورهای شرکت پایانه های نفتی ایران - نوبت دوم, فراخوان عمومی ارزیابی کیفی مناقصه گران جهت انجام خدمات حجمی راهبری و نگهداری شناورهای شرکت پایانه های نفتی ایران - نوبت دوم
آگهی فراخوان عمومی ارزیابی کیفی مناقصه گران ؟
مناقصه شماره م.ع.پ1401/033
شماره سامانه ستاد 2001091645000115
نوبت دوم
شرکت پایانه های نفتی ایران (سهامی خاص) در نظر دارد انجام خدمات موضوع مناقصه را با در نظر گرفتن شرایط کلی زیر و از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به صورت فراخوان عمومی ارزیابی کیفی مناقصه گران به مناقصه گر واجد شرایط واگذار نماید:
الف) کلیه مراحل برگزاری فراخوان از دریافت و تحویل اسناد فراخوان تا تهیه فهرست مناقصه گران دارای صلاحیت ارسال درخواست پیشنهاد مناقصه گران و بازگشایی پاکتها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) انجام خواهد شد و لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضویت قبلی مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند. خاطر نشان می سازد به موجب بخشنامه وزارت صمت امکان ثبت نام بر خط رایگان در این سامانه جهت کلیه مناقصه گران فراهم می باشد.
شماره تماس سامانه ستاد در تهران جهت انجام مراحل عضویت در سامانه 1456 - 021 و اطلاعات تماس دفاتر ثبت نام در سایر استانها در سایت سامانه ستاد ایران بخش (ثبت نام پروفایل تامین کننده مناقصه گر) موجود است.
ب) نوع فراخوان: مناقصه عمومی توام با ارزیابی کیفی جهت انتخاب مناقصه گر واجد شرایط به منظور انجام خدمات موضوع مناقصه یک مرحله ای
ج) نام و نشانی دستگاه مناقصه گزار: تهران - خیابان پاسداران - بالاتر از برج سفید - خیابان شهید حجت سوری (نیستان هفتم) پلاک 11 شرکت پایانه های نفتی ایران (سهامی خاص)
د) موضوع مناقصه: انجام خدمات حجمی راهبری و نگهداری شناورهای شرکت پایانه های نفتی ایران در خارگ، عسلویه، بندرماهشهر و سایر بنادر خلیج فارس و دریای عمان و دریای آزاد.
ه) شرح مختصر خدمات: انجام خدمات ملوانی و روغنکاری و نگهداری روزانه عرشه و ماشین آلات یدک کش ها، انجام خدمات ناخدایی و مهندسی یدک کش ها، انجام خدمات ملوانی و نگهداری روزانه عرشه و ماشین آلات قایق های بندگیر/ راهنمابر. انجام خدمات فنی و کارگاهی در کارگاه عملیات دریایی، انجام خدمات بندگیریف انجام خدمات غواصی، انجام خدمات دفتری و اسنادی، تامین و تجهیز محل اسکان، ایاب و ذهاب، تامین، طبخ و توزیعه چهار وعده غذا، تامین خودرو و تامین کالا و موارد مورد نیاز.
و) نوع و مبلغ تضمین شرکت در فرآیند ارجاع ار، تضمین انجام تعهدات و حسن انجام کار: ارایه تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار به مبلغ 50.492.369.523 ریال حسب آیین نامه شماره 123402 / ت 50659 ه مورخ 94.9.22 نامه هیات وزیران محترم وزیران و همچنین تضمین انجام تعهدات در صورت برنده شدن به میزان 10 درصد نرخ پیشنهادی برنده مناقصه در ضمن تضامین صادره می بایست مطابق فرمت های نمونه پیوست آیین نامه مذکور ارایه گردد لذا این شرکت از پذیرش تضامینی که فاقد شرایط فوق باشد معذور بوده و هیچگونه مسئولیت و تعهدی در این خصوص نخواهد داشت. همچنین از هر صورت وضعیت مناقصه گر برنده ده درصد تحت عنوان تضمین حسن انجام کار کسر می گردد.
تبصره: براساس ماده تبصره 2 ماده 25 آیین نامه اجرایی قانون حمایت از شرکت ها و موسسات دانش بنیان و تجاری سازی نو آوری ها و اختراعات به شماره 141602/ ت 46512 مورخ 1391.8.21 هیات محترم وزیران شرکت و موسسات دانش بنیان برای ارائه و فروش محصولات و خدمات دانش بنیان خود در مناقصات دولتی مشمول تخفیف ۵۰ % در مبلغ سپرده فرایند ارجاع کار می گردند
ز) محل، مدت زمان اجرای خدمات و براورد مناقصه گزار:محل اجرای خدمات جزیزه خارک، بندرماهشهر، عسلویه و سایر بنادر خلیج فارس و دریای عمان و دریای آزاد و مدت انجام خدمات 24 ماه شمسی می باشد و برآورد مناقصه گزار مبلغ 2.449.236.952.301 (دو هزار و چهارصد و چهل و نه میلیارد و دویست و سی و شش میلیون و نهصد و پنجاه و دو هزار و سیصد و یک) ریال می باشد.
ط) گواهی ها، مجوزها و مدارک مورد نیاز:
ط-1) ارائه گواهی مصدق تایید صلایحت معتبر از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص کد 2 تعمیر و نگهدرای کد 3 امور آشپزخانه و رستوران و کد 4 خدمات عمومی
2- ارایه گواهی نامه صلاحیت پیمانکاری از نظر ایمنی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی
3-ارایه صورت های مالی حسابرسی شده توسط سازمان سابرسی و با اعضای جامعه حسابداران رسمی
4-دارا بودن شخصیت حقوقی
5- ارایه شناسه ملی حسب ماده 16 آیین نامه اختصاص شناسه ملی به کلیه اشخاص حقوقی ایرانی
6- ارایه تصویر مصدق کد اقتصادی شرکت و کد ملی صاحبان مجاز امضا
ح: مدت اعتبار پیشنهاد: مدت اعتبار پیشنهاد از تاریخ ارایه پیشنهاد مالی به مدت 180 روز می باشد
ی- زمان، مهلت و نشانی دریافت اسناد ارزیابی کیفی:
1- با عنایت به ابلاغیه شماره 1/140935 مورخ 99.5.11 دبیر محترم کارگروه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) و تاکید موکد بر الزام بکارگیری امضای الکترونیکی اسناد پاکت های (ب) و (ج) و عدم پذیرش نسخ فیزیکی و اسناد فاقد امضای الکترونیکی (دارای مهر گرم) کلیه مناقصه گران موظف می باشند تمامی اسناد پاکت های ب و ج را با امضای الکترونیکی به همراه کپی ضمانت نامه شرکت در فرآیند ارجاع کار در موعد مقرر در اسناد مناقصه از طریق سیستم سامانه ستاد بارگذاری نمایند در غی این صورت مناقصه گزار از پذیرش نسخه فیزیکی اسناد پیش گفته (به جز اصل ضمانت نامه ) معذور خواهد بود.
2- کلیه مناقصه گران واجد شرایط می توانند به مدت 7 روز از زمان درج آگهی نوبت دوم نسبت به دریافت اسناد و معیارها و جداول ارزیابی کیفی از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ستاد اقدام و حداکثر ظرف مدت 14 روز پس از انقضای مهلت دریافت اسناد ضمن تکمیل، مهر و امضای آن ها و الصاق مستندات مربوطه به همراه سایر اسناد، مدارک و گواهینامه های ذکر شده در آگهی نسبت به تغذیه اسناد پیش گفته در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت اقدام نمایند. همچنین مناقصه گران می توانند جهت رویت آگهی به سایت های HTTP://IETS.MPORG.IR و www.iotco.ir و www.shana.ir مراجعه نمایند.
3- مناقصه گزار در قبول و یا رد مدارک مناقصه گران در تمام مراحل مطابق قانون برگزاری مناقصات و آیین نامه های اجرایی آنها مختار خواهد بود.
شناسه آگهی: 1421441
روابط عمومی