- 2797433
- 430
- 1401/09/16
- مناقصه
مناقصه عملیات تکمیلی احداث پل ... - مرحله اول / نوبت اول, مناقصه عملیات تکمیلی احداث پل ... - مرحله اول / نوبت اول
آگهی مناقصه عمومی یک مرحله ای و ارزیابی کیفی ؟
چاپ مرحله اول - نوبت اول
شماره مرجع 137 - 401/130
اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان در نظر دارد، مناقصه های شرح زیر را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد)» برگزار نماید. با توجه به اینکه کلیه مراحل برگزاری مناقصه، از مرحله دریافت و تحویل اسناد مناقصه تا بازگشایی پیشنهادها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس ستاد ایران انجام خواهد شد. لذا ضروری است مناقصه گران محترم در صورت عدم عضویت در سامانه، ابتدا مراحل ثبت نام در سایت و دریافت گواهی امضای الکترونیکی» اقدام و سپس در مناقصه شرکت نمایند تاریخ انتشار فراخوان مناقصه در سامانه الکترونیکی ستاد 1401.09.14
می باشد
شرح مختصر موضوع مناقصه:
1- عملیات تکمیلی احداث پل خسروآباد شهرستان فومن برآورد اولیه : 59.515.217.821 ریال
2- اجرای حفاظ طولی گاردریل در حوزه استحفاظی شهرستان سیاهکل (محور مالفجان - سیاهکل) برآورد اولیه : 33.668.720.800 ریال
3- اجرای کانال هدایت آبهای سطحی محدوده ی دوربرگردان پسجان در محور راه رشت - فومن برآورد اولیه: 27.671.856.651 ریال
4- روکش آسفالت راه روستایی قاسم آباد شهرستان رودسر برآورد اولیه : 29.272.386.132 ریال
5- لکه گیری و روکش آسفالت محور سراوان - سنگر - کوچصفهان (فاز 2) برآورد اولیه: 68.376.720.022 ریال
6- مرمت و لکه گیری و روکش آسفالت محور سیاهکل - تازه آباد - جنگاه (فاز 3) برآورد اولیه: 28.531.165.543 ریال
7- مرمت و روکش آسفالت محور رستم آباد به آزاد راه رشت - قزوین برآورد اولیه: 46.191.988.770 ریال
8- مناقصه عمومی یک مرحله ای با ارزیابی کیفی فشرده روکش آسفالت محور رشت - لاکان برآورد اولیه: 198.074.623.054
2- مهلت خرید اسناد مناقصه: از تاریخ انتشار در سامانه ستاد لغایت مورخ 1401.9.20 (زمان دقیق در سامانه ملاک می باشد)
3- قیمت اسناد و نحوه واریز وجه پرداخت فقط از طریق سامانه ستاد به مبلغ 1.000.000 ریال به حساب درآمدی شماره حساب شبا ir370100004001063704010676 بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران
4- مهلت و محل تحویل اسناد پیشنهاد قیمت برای مناقصه های ردیف 1 تا 7 تحویل پیشنهاد حداکثر تا تاریخ 1401.9.30 و برای مناقصه ی ردیف 8 تحویل کلیه اسناد ارزیابی کیفی و پیشنهاد قیمت حداکثر تا مورخ 1401.10.4 فقط از طریق سامانه ستاد ملاک عمل است. در ضمن اصل تضمین شرکت در مناقصه باید روز قبل از زمان بازگشایی پیشنهادها، به صورت حضوری تحویل دبیرخانه رشت، خیابان گلسار، روبروی پمپ بنزین تلفن 33112283 و 33110154 کد 013و نمابر 33110164 گردد. (در صورت تغییر زمان، آخرین اطلاعات منتشر شده در سامانه ستاد معتبر است)
تضمین شرکت در مناقصه: براساس آیین نامه تضمین معاملات دولتی به شماره 123402 مورخ 94.9.22 به شرح زیر:
الف) اصل فیش واریزی به حساب ۴۰۵۲۰۶۳۷۰۷۵۳۵۹۷۴ اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان نزد بانک ملی شعبه مرکزی رشت (دریافت وجوه سپرده) شماره شبا ۰۷۰۱۰۰۰۰۴۰۵۲۰۶۳۷۰۷۵۳۵۹۷۴ IR ب) با ضمانتنامه بانکی به نفع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان با ضمانتنامه موسسات اعتباری غیربانکی که دارای مجوز از طرف بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران ضمانت نامه باید فقط براساس فرم پیوست آیین نامه صادر گردد. ج) یا وثیقه ملکی معادل ۸۵ درصد ارزش کارشناسی رسمی و ضمانتنامه های صادره توسط صندوق نوآوری و شکوفایی و صندوق های غیر دولتی پژوهش و فناوری مورد قبول دستگاه مناقصه گزار می باشد.
1- عملیات تکمیلی احداث پل خسروآباد شهرستان فومن به مبلغ 2.976.000.000 ریال
2- اجرای حفاظ طولی گاردریل در حوزه استحفاظی شهرستان سیاهکل (محور مالفجان - سیاهکل) به مبلغ 16.684.000.000 ریال
3- اجرای کانال هدایت آبهای سطحی محدوده ی دوربرگردان پسجان در محور راه رشت - فومن به مبلغ 1.384.000.000 ریال
4- روکش آسفالت راه روستایی قاسم آباد شهرستان رودسر به مبلغ 1.464.000.000 ریال
5- لکه گیری و روکش آسفالت محور سراوان - سنگر - کوچصفهان (فاز 2) به مبلغ 3.419.000.000 ریال
6- مرمت و لکه گیری و روکش آسفالت محور سیاهکل - تازه آباد - جنگاه (فاز 3) به مبلغ 1.427.000.000 ریال
7- مرمت و روکش آسفالت محور رستم آباد به آزاد راه رشت - قزوین به مبلغ 2.310.000.000 ریال
8- مناقصه عمومی یک مرحله ای با ارزیابی کیفی فشرده روکش آسفالت محور رشت - لاکان به مبلغ 9.904.000.000 ریال
شرایط: دارا بودن گواهی نامه صلاحیت معتبر و ظرفیت کار در رشته راه و ترابری از سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور حداقل پایه 5 و همچنین رعایت سایر شرایط اسناد مناقصه الزامیست. رعایت تعداد کار و مبلغ کار مجاز طبق فرم خوداظهاری الزامی است.
7- مدت اعتبار پیشنهاد مناقصه: مدت اعتبار پیشنهادها حداقل 3 ماه پس از تاریخ ابلاغ برنده مناقصه و 3 ماه نیز قابل تمدید می باشد.
8- در ساعت روز و محل قرائت پیشنهادها: برای مناقصه های ردیف 1 تا 7 ساعت 8:30 صبح مورخ 1401.10.1 پاکات پیشنهاد قیمت و برای مناقصه ی ردیف 8 پاکات ارزیابی کیفی ساعت 10 صبح مورخ 1401.10.5 بازگشایی می گردد. در ضمن با توجه به احتمال تغییر زمان، آخرین اطلاعات تعیین شده در سامانه ستاد معتبر است.