- 2797181
- 505
- 1399/07/27
- مناقصه
[ نسخه چاپی ]
مناقصه تهیه، طراحی، ساخت و نصب ماکت میدان نقش جهان اصفهان مورد نیاز پروژه ایران کوچک
شماره آگهی :
شماره 37 - 99
نوع آگهی :
تاریخ آگهی :
1399/07/27 - 2020-10-18 12:01:19
تاریخ شروع :
1399/07/27
نوع پایان آگهی :
1399/08/07
تهیه و ارسال اسناد :
شرکت پارس نماد داده ها- تلفن 2 الی 88349671-021
مناقصه گزار :
سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج
شرح آگهی :
آگهی مناقصه عمومی به شماره 37 -99 ؟
سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج در نظر دارد نسبت به تهیه، طراحی، ساخت و نصب ماکت میدان نقش جهان اصفهان مورد نیاز پروژه ایران کوچک از طریق مناقصه عمومی به اشخاص حقوقی واجد شرایط واگذار نماید
1- شرایط متقاضی :
اشخاص حقوقی: اساسنامه شرکت ، کد اقتصادی، قبل از انعاقد قرارداد ارائه نمایند در غیر این صثورت سپرده شرکت در مناقصه به نفع سازمان ضبط خواهد شد آگهی تاسیس، آخرین تغییرات روزنامه رسمی،سایر مدارک ثبتی، ارائه رزومه معتبر در زمینه ساخت ماکت ابنیه تاریخی الزامی می باشد
اشخاص حقیقی: کارت ملی، شناسنامه، ایمنی و گواهی ارزش افزوده قبل از انعقاد قرارداد ارائه نمایند در غیر این صورت سپرده شرکت در مناقصه به نفع سازمان ضبط خواهد شد ارائه رزومه معتبر در زمینه ساخت ماکت ابنیه تاریخی الزامی می باشد
متقاضیان می بایست بابت شرکت در مناقصه مبادرت به ارائه ضمانتنامه بانکی تا 45 روز اعتبار داشته و قابل تمدید باشد به مبلغ 435.000.000 ریال
- واریز فیش نقدی به مبلغ فوق به حساب شماره 100100100121 بانک شهر شعبه عظیمیه 45 متری کاج به نام شهرداری کرج
3- برندگان نفر اول و دوم مناقصه هرگاه حاضر به انعقاد قرارداد نباشند سپرده انان به ترتیب ضبط خواهد شد
4- سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری کرج در رد یا قبول پیشنهادات مختار است
5- مبلغ 1.000.000 ریال بابت هزینه خرید اسناد مناقصه به حساب شماره 700824126398 بانک شهر شعبه عظیمیه واریز و اصل فیش واریزی به امور پیمانهای سازمان ارائه نمایند با همراه داشتن کارت اعتباری امکان واریز وجه در محل وجود دارد
6- متقاضیان جهت خرید اسناد مناقصه از تاریخ نشر این اگهی به مدت ده روز می توانند در ساعت اداری به امور قراردادهای سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج واقع در عظیمیه ضلع شمالی میدان استقلال - طبقه اول دفتر امور پیمانها مراحعه و یا با شماره تلفن 32540303-026 تماس حاصل نمایند
7- محل دریافت اسناد و قبول پیشنهادات دبیرخانه سازمان می باشد
8- مهلت ارائه و تحویل اسناد حداکثر 10 روز کاری از تاریخ نشر اگهی و تاریخ بازگشایی پاکات اولین جلسه بعد از عودت اسناد می باشد
9- همراه داشتن مهر شرکت و معرفی نامه ممهور به مهر و امضا مدیر عامل شرکت هنگام خرید اسناد مناقصه الزامی می باشد
10- سایر اطلاعات و جزئیات در اسناد مناقصه مندرج شده است
11- هزینه چاپ دو اگهی توامان به عهده برنده مناقصه می باشد
12- مبلغ 10 درصد کل پیشنهادی وجه نقد یا ضمانتنامه بانکی به عنوان سپرده حسن انجام تعهدات از برنده اخذ خواهد شد.
13- مبلغ کل رقم قرارداد بصورت 30 درصد نقدی و 70 درصد تهاتر با ملک (در سطح مناطق شهرداری کرج) محاسبه میگردد
امور قراردادها و روابط عمومی
سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج
سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج در نظر دارد نسبت به تهیه، طراحی، ساخت و نصب ماکت میدان نقش جهان اصفهان مورد نیاز پروژه ایران کوچک از طریق مناقصه عمومی به اشخاص حقوقی واجد شرایط واگذار نماید
ردیف | موضوع مناقصه |
مبلغ اولیه (ریال) |
1 | تهیه، طراحی، ساخت و نصب ماکت میدان نقش جهان اصفهان مورد نیاز پروژه ایران کوچک |
8.700.000.000 |
اشخاص حقوقی: اساسنامه شرکت ، کد اقتصادی، قبل از انعاقد قرارداد ارائه نمایند در غیر این صثورت سپرده شرکت در مناقصه به نفع سازمان ضبط خواهد شد آگهی تاسیس، آخرین تغییرات روزنامه رسمی،سایر مدارک ثبتی، ارائه رزومه معتبر در زمینه ساخت ماکت ابنیه تاریخی الزامی می باشد
اشخاص حقیقی: کارت ملی، شناسنامه، ایمنی و گواهی ارزش افزوده قبل از انعقاد قرارداد ارائه نمایند در غیر این صورت سپرده شرکت در مناقصه به نفع سازمان ضبط خواهد شد ارائه رزومه معتبر در زمینه ساخت ماکت ابنیه تاریخی الزامی می باشد
متقاضیان می بایست بابت شرکت در مناقصه مبادرت به ارائه ضمانتنامه بانکی تا 45 روز اعتبار داشته و قابل تمدید باشد به مبلغ 435.000.000 ریال
- واریز فیش نقدی به مبلغ فوق به حساب شماره 100100100121 بانک شهر شعبه عظیمیه 45 متری کاج به نام شهرداری کرج
3- برندگان نفر اول و دوم مناقصه هرگاه حاضر به انعقاد قرارداد نباشند سپرده انان به ترتیب ضبط خواهد شد
4- سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری کرج در رد یا قبول پیشنهادات مختار است
5- مبلغ 1.000.000 ریال بابت هزینه خرید اسناد مناقصه به حساب شماره 700824126398 بانک شهر شعبه عظیمیه واریز و اصل فیش واریزی به امور پیمانهای سازمان ارائه نمایند با همراه داشتن کارت اعتباری امکان واریز وجه در محل وجود دارد
6- متقاضیان جهت خرید اسناد مناقصه از تاریخ نشر این اگهی به مدت ده روز می توانند در ساعت اداری به امور قراردادهای سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج واقع در عظیمیه ضلع شمالی میدان استقلال - طبقه اول دفتر امور پیمانها مراحعه و یا با شماره تلفن 32540303-026 تماس حاصل نمایند
7- محل دریافت اسناد و قبول پیشنهادات دبیرخانه سازمان می باشد
8- مهلت ارائه و تحویل اسناد حداکثر 10 روز کاری از تاریخ نشر اگهی و تاریخ بازگشایی پاکات اولین جلسه بعد از عودت اسناد می باشد
9- همراه داشتن مهر شرکت و معرفی نامه ممهور به مهر و امضا مدیر عامل شرکت هنگام خرید اسناد مناقصه الزامی می باشد
10- سایر اطلاعات و جزئیات در اسناد مناقصه مندرج شده است
11- هزینه چاپ دو اگهی توامان به عهده برنده مناقصه می باشد
12- مبلغ 10 درصد کل پیشنهادی وجه نقد یا ضمانتنامه بانکی به عنوان سپرده حسن انجام تعهدات از برنده اخذ خواهد شد.
13- مبلغ کل رقم قرارداد بصورت 30 درصد نقدی و 70 درصد تهاتر با ملک (در سطح مناطق شهرداری کرج) محاسبه میگردد
امور قراردادها و روابط عمومی
سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج
خلاصه :
مناقصه ، مناقصه تهیه، طراحی، ساخت و نصب ماکت میدان نقش جهان اصفهان مورد نیاز پروژه ایران کوچک
آدرس :
البرز, البرز, البرز, -
منبع :
مواجهه 99.7.27