- 2797116
- 520
- 1399/07/27
- مناقصه
[ نسخه چاپی ]
مناقصه تامین خدمات خودرویی - نوبت دوم
شماره آگهی :
الف-ب-259-99نوبت دوم
نوع آگهی :
تاریخ آگهی :
1399/07/27 - 2020-10-18 11:32:37
تاریخ شروع :
1399/07/27
نوع پایان آگهی :
1399/08/07
تهیه و ارسال اسناد :
شرکت پارس نماد داده ها- تلفن 2 الی 88349671-021
مناقصه گزار :
شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان
شرح آگهی :
آگهی مناقصه الف-ب-259-98 نوبت دوم ؟
شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان در نظر دارد خرید خدمات خودرویی با اطلاعات مشروحه ذیل
را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به شماره فراخوان 2099001076000013 از طریق شرکت آب منطقه ای گیلان فراخوان مناقصه عمومی یک مرحله ای به شرکت های واجد شرایط واگذار نماید. کلیه مراحل برگزاری فراخوان مناقصه از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد ایران به آدرس ستاد انجام خواهد شد. لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضویت قبلی در سامانه، مراحل ثبت نام در سامانه و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند. به پیشنهادهای واصله خارج از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت و همچنین به پیشنهادهایی که بعد از مهلت مقرر واصل شوند ترتیب اثر داده نخواهد شد.
1- نام و نشانی دستگاه مناقصه گزار: شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان - رشت بلوار امام خمینی، تلفن ۹-۳۳۶۶۹۰۲۱-۰۱۳
2- موضوع مناقصه: تامین خدمات خودرویی طرح های عمرانی شرکت
3- مدت قرار داد: یکسال شمسی
4- مبلغ و نوع تضمین شرکت در مناقصه: منحصرا به صورت ضمانت نامه بانکی به مبلغ 430.304.000 ریال چهارصد و سی میلیون و سیصد و چهار هزار ریال که باید به نفع کارفرما طبق فرم پیوست اسناد مناقصه (ضمانتنامه شرکت در مناقصه) با مدت اعتبار حداقل سه ماه پس از تاریخ افتتاح پیشنهاد که برای یک دوره سه ماهه دیگر نیز قابل تمدید باشد، ارایه گردد. لازم به ذکر است مشخصات لازم جهت دریافت ضمانتنامه شامل کد اقتصادی شرکت آب منطقه ای گیلان ۴۱۱۳۵۶۴۸۸۹۵۳ و کد پستی ۴۱۸۸۸۶۶۷۸۹ و شناسه ملی شرکت ۱۰۷۲۰۱۴۳۷۵۷ و شماره ثبت ۱۷۱۱ می باشد.
5- شرایط کلی شرکت کنندگان: شرکت کنندگان می بایست شرکت های خدماتی ثبت شده ای باشند که مجوز انجام امور حمل و نقل مربوط به سال 99 را از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان دارا بوده و همچنین ارائه موارد ذیل الزامی می باشد
کپی برابر با اصل آگهی ثبت شرکت - اساسنامه شرکت - کد اقتصادی - کد شناسه ملی - آخرین تغییرات در روزنامه رسمی کشور - گواهی امضاء مجاز - تصویر کارت ملی صاحبان امضای مجاز - حداقل دو مورد سابقه تامین خدمات مشابه - شماره حساب بانکی بنام شرکت - آدرس دقیق پستی 6- تاریخ، مهلت و محل دریافت اسناد مناقصه از طریق سامانه:
متقاضیان می توانند از ساعت 12 روز یکشنبه مورخ 99.7.27 لغایت راس ساعت 10 صبح روز چهارشنبه مورخ 99.8.7 با واریز مبلغ 400.000 ریال (چهارصد هزار ریال) به شماره حساب IR530100004001109307144576 با شناسه 939218500222100000000000110501 بنام تمرکز وجوه درآمد شرکت سهامی آب گیلان نزد بانک مرکزی و همزمان از طریق مراجعه به سامانه ستاد ایران به آدرس ستاد ایران برای دانلود اسناد مناقصه اقدام نمایند
7- تاریخ، مهلت، محل تحویل و تاریخ بازگشائی اسناد مناقصه: مناقصه گران می بایست اسناد مناقصه را تکمیل و ضمن بارگذاری کلیه اسناد مناقصه در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت تا راس ساعت 10 صبح روز شنبه مورخ 99.8.17 اقدام نموده و نسبت به ارسال پاکت لاک و مهر شده الف (اصل ضمانت نامه بانکی) نیز در مهلت مقرر تعیین شده به دبیرخانه حراست شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان واقع در رشت - بلوار امام خمینی - شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان اقدام و رسید دریافت دارند. پیشنهاد های واصله راس ساعت 11 صبح روز شنبه مورخ 99.8.17 در کمیسیون مناقصه بازگشایی می گردد. حضور یک نفر نماینده از طرف هر یک از پیشنهاد دهندگان در جلسه افتتاح پیشنهادها با ارایه معرفی نامه مجاز می باشد.
8- مدت اعتبار پیشنهادات: 180 روز بعد از آخرین موعد تسلیم پیشنهاد می باشد.
9-- اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه: تلفن مرکز راهبری و پشتیبانی ۴۱۹۳۴-۰۲۱ می باشد
10- هزینه چاپ کلیه آگهی های مربوطه به موضوع مناقصه بر عهده برنده مناقصه می باشد.
11- روش پرداخت: نحوه پرداخت کلیه مبالغ صورت وضعیت ها به صورت اسناد خزانه اسلامی و یا هر گونه اعتبارات تخصیصی دیگر از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور می باشد و در صورت پرداخت به هر یک از روش های فوق الذکر پیمانکار حق هیچگونه ادعایی نخواهد داشت
شماره تماس دفتر امور تدارکات و خدمات پشتیبانی شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان: ۳۳۶۶۰۹۱۳-۰۱۳
آدرس اینترنتی شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان: WWW.GLRW.IR
آدرس اینترنتی پایگاه ملی اطلاع رسانی مناقصات: iets.mporg.ir
شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان در نظر دارد خرید خدمات خودرویی با اطلاعات مشروحه ذیل
را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به شماره فراخوان 2099001076000013 از طریق شرکت آب منطقه ای گیلان فراخوان مناقصه عمومی یک مرحله ای به شرکت های واجد شرایط واگذار نماید. کلیه مراحل برگزاری فراخوان مناقصه از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد ایران به آدرس ستاد انجام خواهد شد. لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضویت قبلی در سامانه، مراحل ثبت نام در سامانه و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند. به پیشنهادهای واصله خارج از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت و همچنین به پیشنهادهایی که بعد از مهلت مقرر واصل شوند ترتیب اثر داده نخواهد شد.
1- نام و نشانی دستگاه مناقصه گزار: شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان - رشت بلوار امام خمینی، تلفن ۹-۳۳۶۶۹۰۲۱-۰۱۳
2- موضوع مناقصه: تامین خدمات خودرویی طرح های عمرانی شرکت
3- مدت قرار داد: یکسال شمسی
4- مبلغ و نوع تضمین شرکت در مناقصه: منحصرا به صورت ضمانت نامه بانکی به مبلغ 430.304.000 ریال چهارصد و سی میلیون و سیصد و چهار هزار ریال که باید به نفع کارفرما طبق فرم پیوست اسناد مناقصه (ضمانتنامه شرکت در مناقصه) با مدت اعتبار حداقل سه ماه پس از تاریخ افتتاح پیشنهاد که برای یک دوره سه ماهه دیگر نیز قابل تمدید باشد، ارایه گردد. لازم به ذکر است مشخصات لازم جهت دریافت ضمانتنامه شامل کد اقتصادی شرکت آب منطقه ای گیلان ۴۱۱۳۵۶۴۸۸۹۵۳ و کد پستی ۴۱۸۸۸۶۶۷۸۹ و شناسه ملی شرکت ۱۰۷۲۰۱۴۳۷۵۷ و شماره ثبت ۱۷۱۱ می باشد.
5- شرایط کلی شرکت کنندگان: شرکت کنندگان می بایست شرکت های خدماتی ثبت شده ای باشند که مجوز انجام امور حمل و نقل مربوط به سال 99 را از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان دارا بوده و همچنین ارائه موارد ذیل الزامی می باشد
کپی برابر با اصل آگهی ثبت شرکت - اساسنامه شرکت - کد اقتصادی - کد شناسه ملی - آخرین تغییرات در روزنامه رسمی کشور - گواهی امضاء مجاز - تصویر کارت ملی صاحبان امضای مجاز - حداقل دو مورد سابقه تامین خدمات مشابه - شماره حساب بانکی بنام شرکت - آدرس دقیق پستی 6- تاریخ، مهلت و محل دریافت اسناد مناقصه از طریق سامانه:
متقاضیان می توانند از ساعت 12 روز یکشنبه مورخ 99.7.27 لغایت راس ساعت 10 صبح روز چهارشنبه مورخ 99.8.7 با واریز مبلغ 400.000 ریال (چهارصد هزار ریال) به شماره حساب IR530100004001109307144576 با شناسه 939218500222100000000000110501 بنام تمرکز وجوه درآمد شرکت سهامی آب گیلان نزد بانک مرکزی و همزمان از طریق مراجعه به سامانه ستاد ایران به آدرس ستاد ایران برای دانلود اسناد مناقصه اقدام نمایند
7- تاریخ، مهلت، محل تحویل و تاریخ بازگشائی اسناد مناقصه: مناقصه گران می بایست اسناد مناقصه را تکمیل و ضمن بارگذاری کلیه اسناد مناقصه در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت تا راس ساعت 10 صبح روز شنبه مورخ 99.8.17 اقدام نموده و نسبت به ارسال پاکت لاک و مهر شده الف (اصل ضمانت نامه بانکی) نیز در مهلت مقرر تعیین شده به دبیرخانه حراست شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان واقع در رشت - بلوار امام خمینی - شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان اقدام و رسید دریافت دارند. پیشنهاد های واصله راس ساعت 11 صبح روز شنبه مورخ 99.8.17 در کمیسیون مناقصه بازگشایی می گردد. حضور یک نفر نماینده از طرف هر یک از پیشنهاد دهندگان در جلسه افتتاح پیشنهادها با ارایه معرفی نامه مجاز می باشد.
8- مدت اعتبار پیشنهادات: 180 روز بعد از آخرین موعد تسلیم پیشنهاد می باشد.
9-- اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه: تلفن مرکز راهبری و پشتیبانی ۴۱۹۳۴-۰۲۱ می باشد
10- هزینه چاپ کلیه آگهی های مربوطه به موضوع مناقصه بر عهده برنده مناقصه می باشد.
11- روش پرداخت: نحوه پرداخت کلیه مبالغ صورت وضعیت ها به صورت اسناد خزانه اسلامی و یا هر گونه اعتبارات تخصیصی دیگر از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور می باشد و در صورت پرداخت به هر یک از روش های فوق الذکر پیمانکار حق هیچگونه ادعایی نخواهد داشت
شماره تماس دفتر امور تدارکات و خدمات پشتیبانی شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان: ۳۳۶۶۰۹۱۳-۰۱۳
آدرس اینترنتی شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان: WWW.GLRW.IR
آدرس اینترنتی پایگاه ملی اطلاع رسانی مناقصات: iets.mporg.ir
خلاصه :
مناقصه , مناقصه تامین خدمات خودرویی
آدرس :
گیلان, گیلان,
منبع :
محلی گیلان 99.7.27