- 2797048
- 508
- 1399/07/27
- مناقصه
[ نسخه چاپی ]
مناقصه خرید انواع لامپ بخار سدیم - نوبت دوم
شماره آگهی :
نوبت دوم
نوع آگهی :
تاریخ آگهی :
1399/07/27 - 2020-10-18 11:05:41
تاریخ شروع :
1399/07/27
نوع پایان آگهی :
1399/08/05
تهیه و ارسال اسناد :
شرکت پارس نماد داده ها- تلفن 2 الی 88349671-021
مناقصه گزار :
شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد
شرح آگهی :
آگهی مناقصه عمومی یک مرحله ای ؟
نوبت دوم
نوبت دوم
توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد در نظر دارد اجناس ذیل را از طریق مناقصه عمومی خریداری نماید لذا از شرکت های تولید کننده ای که تاییدیه توانیر را اخذ نموده و برابر الزامات توانیر اقدام به تولید کالا می نمایند دعوت به عمل می آید
*مقدار کالا/ عدد: به شرح جدول اسناد
*کم و کیف مناقصه: طبق اسناد
*محل تامین اعتبار: داخلی
*مشخصات فنی کالا: برابر استانداردها و الزامات توانیر
*مدت اجرای تعهد: سه ماه
زمان و مکان دریافت اسناد مناقصه: از تاریخ 99.7.28 و حداکثر تا تاریخ 99.8.5 ساعت 19 با مراجعه به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ستاد ایران به آدرس ستاد ایران
زمان و مکان تحویل اسناد مناقصه: تا آخر وقت اداری روز شنبه 99.8.17 قبل از بازگشایی مناقصه به آدرس: یاسوج، بلوار شهید مطهری، شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، امور تدارکات و قراردادها خانم رضایی پاکت الف اصل ضمانت نامه و فیش واریزی را تحویل نمایند.
تبصره: متقاضیان مجازند تا ساعت 19 روز شنبه 99.8.17 نسبت به بارگزاری اسناد و پیشنهاد قیمت از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ستاد ایران و اصلاح یا انصراف اقدام نمایند.
تاریخ افتتاح پاکتها: روز یکشنبه مورخ 99.8.18 ساعت 10 صبح
مدت اعتبار پیشنهادها از تاریخ بازگشایی پاکت ها دو ماه بوده و پس از عقد قرارداد شرایط قرارداد لحاظ خواهد شد
مبلغ خرید اسناد مناقصه: 500.000 ريال واریز به حساب 0101913196008 بانک صادرات شعبه یاسوج کد 1534 به نام شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویر احمد و اصل فیش پرداختی را به همراه ضمانتنامه در پاکت الف ارائه نمایند.
مناقصه مشمول پیش پرداخت نمی گردد
برنده مناقصه براساس قیمت کل انتخاب می گردد
هیچ گونه پیش پرداختی در وجه فروشندگان پرداخت نخواهد شد
بهای کالا به صورت مرحله ای مدت دار و یا تهاتر حواله فلزات یا اوراق قرضه پرداخت می گردد
مناقصه براساس بخشنامه سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور به شماره 173073/101 مورخه 82.9.15 مشمول تعدیل می گردد
تولیدکننده ملزم می باشد روی لامپ ها نام شرکت توزیع کهگیلویه و بویراحمد را طوری حک نماید که به راحتی قابل حذف نباشد
- حضور پیشنهاددهندگان یا نمایندگان آنها در جلسه بازگشایی پاکتها بلامانع است.
- مناقصه با یک شرکت کننده نیز رسمیت دارد و بازگشایی می گردد
- هزینه حمل کالا تا انبار خریدار برعهده فروشنده است
- به پیشنهادهای فاقد امضاء، مخدوش و پیشنهاداتی که بعد از انقضاء مدت مقرر واصل گردد مطلقا ترتیب اثر داده نخواهد
- پیشنهادات رسیده خارج از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ستاد ایران مردود و بررسی نمی گردد
--سایر اطلاعات و جزییات مربوط در اسناد مناقصه مندرج است.
دریافت اسناد مناقصه و ارسال پیشنهاد قیمت فقط از طریق سامانه ستاد ایران به آدرس ستاد ایران قابل پذیرش می بابشد
امور تدارکات و خدمات پشتیبانی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد
*مقدار کالا/ عدد: به شرح جدول اسناد
*کم و کیف مناقصه: طبق اسناد
*محل تامین اعتبار: داخلی
*مشخصات فنی کالا: برابر استانداردها و الزامات توانیر
*مدت اجرای تعهد: سه ماه
شماره مناقصه | عنوان مناقصه | نوع مناقصه | مبلغ تضمین میلیون ریال |
99-34 | خرید انواع لامپ بخار سدیم | یک مرحله ای | 1199 |
زمان و مکان تحویل اسناد مناقصه: تا آخر وقت اداری روز شنبه 99.8.17 قبل از بازگشایی مناقصه به آدرس: یاسوج، بلوار شهید مطهری، شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، امور تدارکات و قراردادها خانم رضایی پاکت الف اصل ضمانت نامه و فیش واریزی را تحویل نمایند.
تبصره: متقاضیان مجازند تا ساعت 19 روز شنبه 99.8.17 نسبت به بارگزاری اسناد و پیشنهاد قیمت از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ستاد ایران و اصلاح یا انصراف اقدام نمایند.
تاریخ افتتاح پاکتها: روز یکشنبه مورخ 99.8.18 ساعت 10 صبح
مدت اعتبار پیشنهادها از تاریخ بازگشایی پاکت ها دو ماه بوده و پس از عقد قرارداد شرایط قرارداد لحاظ خواهد شد
مبلغ خرید اسناد مناقصه: 500.000 ريال واریز به حساب 0101913196008 بانک صادرات شعبه یاسوج کد 1534 به نام شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویر احمد و اصل فیش پرداختی را به همراه ضمانتنامه در پاکت الف ارائه نمایند.
مناقصه مشمول پیش پرداخت نمی گردد
برنده مناقصه براساس قیمت کل انتخاب می گردد
هیچ گونه پیش پرداختی در وجه فروشندگان پرداخت نخواهد شد
بهای کالا به صورت مرحله ای مدت دار و یا تهاتر حواله فلزات یا اوراق قرضه پرداخت می گردد
مناقصه براساس بخشنامه سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور به شماره 173073/101 مورخه 82.9.15 مشمول تعدیل می گردد
تولیدکننده ملزم می باشد روی لامپ ها نام شرکت توزیع کهگیلویه و بویراحمد را طوری حک نماید که به راحتی قابل حذف نباشد
- حضور پیشنهاددهندگان یا نمایندگان آنها در جلسه بازگشایی پاکتها بلامانع است.
- مناقصه با یک شرکت کننده نیز رسمیت دارد و بازگشایی می گردد
- هزینه حمل کالا تا انبار خریدار برعهده فروشنده است
- به پیشنهادهای فاقد امضاء، مخدوش و پیشنهاداتی که بعد از انقضاء مدت مقرر واصل گردد مطلقا ترتیب اثر داده نخواهد
- پیشنهادات رسیده خارج از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ستاد ایران مردود و بررسی نمی گردد
--سایر اطلاعات و جزییات مربوط در اسناد مناقصه مندرج است.
دریافت اسناد مناقصه و ارسال پیشنهاد قیمت فقط از طریق سامانه ستاد ایران به آدرس ستاد ایران قابل پذیرش می بابشد
امور تدارکات و خدمات پشتیبانی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد
خلاصه :
آگهی مناقصه عمومی, مناقصه خرید انواع لامپ بخار سدیم
آدرس :
کهگیلویه و بویراحمد, کهگیلویه و بویراحمد,
منبع :
ابتکار 99.7.27