- 2611527
- 110
- 1399/05/20
- مناقصه
[ نسخه چاپی ]
استعلام اجرای عملیات ساخت کافه روناش
شماره آگهی :
نوبت اول
نوع آگهی :
تاریخ آگهی :
1399/05/20 - 2020-08-10 14:08:46
تاریخ شروع :
1399/05/20
نوع پایان آگهی :
1399/05/25
تهیه و ارسال اسناد :
شرکت پارس نماد داده ها- تلفن 2 الی 88349671-021
مناقصه گزار :
شهرداری دزفول
شرح آگهی :
آگهی استعلام بها نوبت اول ؟
شهرداری دزفول در نظر دارد از طریق استعلام بها نسبت به اجرای عملیات ساخت کافه روناش در بخش شرقی رودخانه دز اقدام نماید.لذا از کلیه شرکتهای واجد شرایط که دارای مجوز از مراجع ذیصلاح و دارای سوابق اجرایی در خصوص موضوع مذکور بوده و مایل به شرکت در استعلام بها یاد شده می باشند دعوت به عمل می آید تا جهت اخذ اسناد و مدارک استعلام بها به واحد امور قراردادها مراجعه فرمایند.
- آدرس سایت اینترنتی شهرداری www.dezful.ir می باشد
- برآورد اولیه پروژه بالغ بر 2.984.694.408 ریال می باشد
- اعتبار پروژه از محل پروژه های جاری شهرداری با کد ردیف 40220699002
- مدت اجرای پروژه 4 ماه می باشد
- پرداخت کلیه کسورات قانونی به عهده پیمانکار می باشد
- شهرداری در رد یا قبول کلیه پیشنهادات مختار می باشد
- وجه الزمان شرکت در مناقصه معادل 5% برآورد اولیه بصورت ضمانت نامه معتبر بانکی و و یا فیش واریزی به شماره حساب 2118438827916002 نزد بانک انصار شعبه طالقانی بدون شرط در وجه شهرداری دزفول می بایست ارائه گردد
- جهت خرید اسناد استعلام ارائه فیش واریزی به مبلغ 400.000 ریال به شماره حساب 2118438827916003 نزد بانک انصار شعبه طالقانی الزامی می باشد
- در صورت برنده شدن و زمان انعقاد قرارداد پیمانکار می بایستی ضمانتنامه ای معادل 10% پیمان را به عنوان تضمین انجام تعهدات در وجه شهرداری دزفول منظور نماید
- اسناد و مدارک لازم جهت شرکت در مناقصه پس از تکمیل توسط پیشنهاددهندگان باید در 3 پاکت جداگانه به صورت لاک و مهر شده به شرح ذیل در زمان و وقت اعلام شده تحویل دبیرخانه شهرداری نمایند پاکت الف محتوی ضمانت نامه معتبر بانکی- پاکت ب محتوی اساسنامه و آخرین تغییرات شرکت ، رتبه ، رشته ، رزومه کاری ، سوابق ، تعداد کارهای مجاز در دست اجرا و پاکت ج - پیشنهاد قیمت با برآورد محاسبات مربوطه در وقت و زمان اعلام شده تحویل دبیرخانه شهرداری گردند
فروش اسناد استعلام از مورخ 99.5.15 لغایت 99.5.22 می باشد
آخرین مهلت جهت تحویل اوراق و اسناد مناقصه تا ساعت 12 مورخ 99.5.25 به دبیرخانه شهرداری می باشد.
تاریخ و محل و زمان بازگشایی پاکات مناقصه در ساعت 10 مورخ 99.5.26 روز یکشنبه در محل شهرداری مرکزی دزفول می باشد.
حضور شرکت کنندگان در جلسه بازگشایی پاکات مناقصه بلامانع است.
در صورت انصراف برندگان اول تا سوم مناقصه سپرده آنان به نفع شهرداری ضبط میگردد
آدرس مناقصه گزار شهرداری مرکزی دزفول جنب فرمانداری شماره تلفن 3-42420511-061
سایر اطلاعات و جزئیات معامله در اسناد مناقصه مندرج است
شهرداری دزفول در نظر دارد از طریق استعلام بها نسبت به اجرای عملیات ساخت کافه روناش در بخش شرقی رودخانه دز اقدام نماید.لذا از کلیه شرکتهای واجد شرایط که دارای مجوز از مراجع ذیصلاح و دارای سوابق اجرایی در خصوص موضوع مذکور بوده و مایل به شرکت در استعلام بها یاد شده می باشند دعوت به عمل می آید تا جهت اخذ اسناد و مدارک استعلام بها به واحد امور قراردادها مراجعه فرمایند.
- آدرس سایت اینترنتی شهرداری www.dezful.ir می باشد
- برآورد اولیه پروژه بالغ بر 2.984.694.408 ریال می باشد
- اعتبار پروژه از محل پروژه های جاری شهرداری با کد ردیف 40220699002
- مدت اجرای پروژه 4 ماه می باشد
- پرداخت کلیه کسورات قانونی به عهده پیمانکار می باشد
- شهرداری در رد یا قبول کلیه پیشنهادات مختار می باشد
- وجه الزمان شرکت در مناقصه معادل 5% برآورد اولیه بصورت ضمانت نامه معتبر بانکی و و یا فیش واریزی به شماره حساب 2118438827916002 نزد بانک انصار شعبه طالقانی بدون شرط در وجه شهرداری دزفول می بایست ارائه گردد
- جهت خرید اسناد استعلام ارائه فیش واریزی به مبلغ 400.000 ریال به شماره حساب 2118438827916003 نزد بانک انصار شعبه طالقانی الزامی می باشد
- در صورت برنده شدن و زمان انعقاد قرارداد پیمانکار می بایستی ضمانتنامه ای معادل 10% پیمان را به عنوان تضمین انجام تعهدات در وجه شهرداری دزفول منظور نماید
- اسناد و مدارک لازم جهت شرکت در مناقصه پس از تکمیل توسط پیشنهاددهندگان باید در 3 پاکت جداگانه به صورت لاک و مهر شده به شرح ذیل در زمان و وقت اعلام شده تحویل دبیرخانه شهرداری نمایند پاکت الف محتوی ضمانت نامه معتبر بانکی- پاکت ب محتوی اساسنامه و آخرین تغییرات شرکت ، رتبه ، رشته ، رزومه کاری ، سوابق ، تعداد کارهای مجاز در دست اجرا و پاکت ج - پیشنهاد قیمت با برآورد محاسبات مربوطه در وقت و زمان اعلام شده تحویل دبیرخانه شهرداری گردند
فروش اسناد استعلام از مورخ 99.5.15 لغایت 99.5.22 می باشد
آخرین مهلت جهت تحویل اوراق و اسناد مناقصه تا ساعت 12 مورخ 99.5.25 به دبیرخانه شهرداری می باشد.
تاریخ و محل و زمان بازگشایی پاکات مناقصه در ساعت 10 مورخ 99.5.26 روز یکشنبه در محل شهرداری مرکزی دزفول می باشد.
حضور شرکت کنندگان در جلسه بازگشایی پاکات مناقصه بلامانع است.
در صورت انصراف برندگان اول تا سوم مناقصه سپرده آنان به نفع شهرداری ضبط میگردد
آدرس مناقصه گزار شهرداری مرکزی دزفول جنب فرمانداری شماره تلفن 3-42420511-061
سایر اطلاعات و جزئیات معامله در اسناد مناقصه مندرج است
خلاصه :
استعلام اجرای عملیات ساخت کافه روناش
آدرس :
خوزستان, بخش شرقی رودخانه دز
منبع :
سایت 99/5/20