- 2611247
- 101
- 1399/05/20
- مناقصه
[ نسخه چاپی ]
استعلام اجرای عملیات تکمیلی مجموعه - نوبت دوم
شماره آگهی :
نوبت دوم
نوع آگهی :
تاریخ آگهی :
1399/05/20 - 2020-08-10 13:30:34
تاریخ شروع :
1399/05/20
نوع پایان آگهی :
1399/05/22
تهیه و ارسال اسناد :
شرکت پارس نماد داده ها- تلفن 2 الی 88349671-021
مناقصه گزار :
شهرداری دزفول
شرح آگهی :
آگهی استعلام بهاء ؟
نوبت دوم
شهرداری دزفول در نظر دارد از طریق استعلام بهاء نسبت به اجرای عملیات تکمیلی مجموعه هزاره سوم اقدام نماید
لذا از کلیه شرکت های واجد الشرایط که دارای مجوز از مراجع ذیصلاح و دارای سوابق اجرایی در خصوص موضوع مذکور بوده و مایل به شرکت در استعلام بها یاد شده می باشند دعوت به عمل می آید تا جهت اخذ اسناد و مدارک استعلام بها به واحد امور قراردادها مراجعه فرمایند
آدرس سایت اینترنتی شهرداری www.dezful.ir می باشد.
- برآورد اولیه پروژه بالغ بر 1.270.806.512 ریال می باشد.
- اعتبار پروژه از محل اعتبارات جاری به شماره ردیف 5032019906 تأمین می گردد .
- مدت زمان اجرای پروژه 2 ماه می باشد
- پرداخت کلیه کسورات قانونی برعهده پیمانکار می باشد .
- شهرداری در رد یا قبول کلیه پیشنهادات مختار می باشد
- تضمین شرکت در مناقصه معادل 5% برآورد اولیه می باشد که بصورت ضمانت نامه معتبر بانکی و یا فیش نقدی واریزی به شماره حساب 2118438827916002 نزد بانک انصار شعبه طالقانی بدون قید و شرط در وجه شهرداری دزفول می بایست ارائه گردد .
- جهت خرید اسناد ارائه فیش واریزی به مبلغ 300.000 ریال به شماره حساب 2118438827916003 نزد بانک انصار شعبه طالقانی الزامی می باشد.
- در صورت برنده شدن و زمان انعقاد قرارداد پیمانکار می بایستی ضمانت نامه ای معادل 10٪ مبلغ پیمان را به منظور تضمین انجام تعهدات در وجه شهرداری دزفول ارائه نماید.
- اسناد و مدارک لازم جهت شرکت در مناقصه پس از تکمیل توسط پیشنهاد دهندگان باید در 3 پاکت لاک و مهر شده و جداگانه پاکت الف : محتوی ضمانت نامه معتبر بانکی -پاکت ب : محتوی اساسنامه و آخرین تغییرات شرکت ، گواهینامه صلاحیت پیمانکاری ، گواهینامه صلاحیت ایمنی پیمانکاری ، رتبه ، رشته، رزومه کاری ، سوابق و تعداد کار مجاز در دست اجرا پاکت ج : پیشنهاد قیمت با برآورد محاسبات مربوطه در وقت و زمان اعلام شده تحویل دبیرخانه شهرداری گردند.
- فروش اسناد مناقصه از مورخ 99.5.13 لغایت 99.5.22 می باشد.
- آخرین مهلت تحویل اوراق و اسناد مناقصه تا ساعت 12 ظهر مورخ 99.5.25 دبیرخانه شهرداری می باشد.
- تاریخ و زمان بازگشایی پاکات در ساعت 10 صبح مورخ 99.5.26 روز یکشنبه در محل شهرداری مرکزی دزفول می باشد
- حضور مناقصه گران در جلسه بازگشایی پاکات بلامانع است .
- در صورت انصراف برندگان اول تا سوم ، سپرده آنان به نفع شهرداری ضبط می گردد.
- آدرس مناقصه گذار : شهرداری مرکزی دزفول جنب فرمانداری تلفن 3-42420511-061
سایر اطلاعات و جزئیات معامله در اسناد مناقصه مندرج است
دورنگار 42421783 کد پستی 6461635519 www.dezful.ir
نوبت دوم
شهرداری دزفول در نظر دارد از طریق استعلام بهاء نسبت به اجرای عملیات تکمیلی مجموعه هزاره سوم اقدام نماید
لذا از کلیه شرکت های واجد الشرایط که دارای مجوز از مراجع ذیصلاح و دارای سوابق اجرایی در خصوص موضوع مذکور بوده و مایل به شرکت در استعلام بها یاد شده می باشند دعوت به عمل می آید تا جهت اخذ اسناد و مدارک استعلام بها به واحد امور قراردادها مراجعه فرمایند
آدرس سایت اینترنتی شهرداری www.dezful.ir می باشد.
- برآورد اولیه پروژه بالغ بر 1.270.806.512 ریال می باشد.
- اعتبار پروژه از محل اعتبارات جاری به شماره ردیف 5032019906 تأمین می گردد .
- مدت زمان اجرای پروژه 2 ماه می باشد
- پرداخت کلیه کسورات قانونی برعهده پیمانکار می باشد .
- شهرداری در رد یا قبول کلیه پیشنهادات مختار می باشد
- تضمین شرکت در مناقصه معادل 5% برآورد اولیه می باشد که بصورت ضمانت نامه معتبر بانکی و یا فیش نقدی واریزی به شماره حساب 2118438827916002 نزد بانک انصار شعبه طالقانی بدون قید و شرط در وجه شهرداری دزفول می بایست ارائه گردد .
- جهت خرید اسناد ارائه فیش واریزی به مبلغ 300.000 ریال به شماره حساب 2118438827916003 نزد بانک انصار شعبه طالقانی الزامی می باشد.
- در صورت برنده شدن و زمان انعقاد قرارداد پیمانکار می بایستی ضمانت نامه ای معادل 10٪ مبلغ پیمان را به منظور تضمین انجام تعهدات در وجه شهرداری دزفول ارائه نماید.
- اسناد و مدارک لازم جهت شرکت در مناقصه پس از تکمیل توسط پیشنهاد دهندگان باید در 3 پاکت لاک و مهر شده و جداگانه پاکت الف : محتوی ضمانت نامه معتبر بانکی -پاکت ب : محتوی اساسنامه و آخرین تغییرات شرکت ، گواهینامه صلاحیت پیمانکاری ، گواهینامه صلاحیت ایمنی پیمانکاری ، رتبه ، رشته، رزومه کاری ، سوابق و تعداد کار مجاز در دست اجرا پاکت ج : پیشنهاد قیمت با برآورد محاسبات مربوطه در وقت و زمان اعلام شده تحویل دبیرخانه شهرداری گردند.
- فروش اسناد مناقصه از مورخ 99.5.13 لغایت 99.5.22 می باشد.
- آخرین مهلت تحویل اوراق و اسناد مناقصه تا ساعت 12 ظهر مورخ 99.5.25 دبیرخانه شهرداری می باشد.
- تاریخ و زمان بازگشایی پاکات در ساعت 10 صبح مورخ 99.5.26 روز یکشنبه در محل شهرداری مرکزی دزفول می باشد
- حضور مناقصه گران در جلسه بازگشایی پاکات بلامانع است .
- در صورت انصراف برندگان اول تا سوم ، سپرده آنان به نفع شهرداری ضبط می گردد.
- آدرس مناقصه گذار : شهرداری مرکزی دزفول جنب فرمانداری تلفن 3-42420511-061
سایر اطلاعات و جزئیات معامله در اسناد مناقصه مندرج است
دورنگار 42421783 کد پستی 6461635519 www.dezful.ir
خلاصه :
استعلام, استعلام اجرای عملیات تکمیلی مجموعه - نوبت دوم
آدرس :
خوزستان, خوزستان, -
منبع :
سایت 99.5.20