- 2611117
- 91
- 1399/05/20
- مناقصه
[ نسخه چاپی ]
فراخوان مناقصه عملیات لکه گیری آسفالت و اصلاح و بهسازی معابر
شماره آگهی :
نوبت اول شماره 12709
نوع آگهی :
تاریخ آگهی :
1399/05/20 - 2020-08-10 13:14:36
تاریخ شروع :
1399/05/20
نوع پایان آگهی :
1399/05/27
تهیه و ارسال اسناد :
شرکت پارس نماد داده ها- تلفن 2 الی 88349671-021
مناقصه گزار :
شهرداری سلماس
شرح آگهی :
آگهی فراخوان مناقصه عمومی ؟
نوبت اول شماره 12709
شهرداری سلماس در نظر دارد عملیات لکه گیری آسفالت و اصلاح و بهسازی معابر سطح شهر را از طریق مناقصه عمومی با شرایط عمومی با شرایط مشروحه ذیل به شرکت های عمرانی واجد شرایط واگذار نماید. لذا جهت دریافت اسناد به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس ستاد ایران مراجعه فرمائید.
لازم به ذکر است که کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصه گران و بازگشایی پاکت ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) انجام خواهد شد.
لذا لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند.
نام مناقصه گزار : شهرداری سلماس
موضوع و محل مناقصه : تراشیدن محلهای لازم با دستگاه آسفالت تراش تمیزکاری، جارو، شستشو در صورت لزوم، و قیر پاشی و اجرای آسفالت در محل تراشیده شده مطابق مشخصات و دستور کارهای ارائه شده
تراش آسفالت با دستگاه آسفالت تراش در ضخامت 3 الی 10 سانتی متر و تمیز کاری محل تراش آسفالت با دستگاه جاروب و شستشوی محل و پخش امولوسیون یا قیر آبه پخش آسفالت در محل های تراشیده شده به ضخامت لازم با دستگاه فنیشر و کمپکت آسفالت با غلطک های چرخ فولادی و لاستیکی در محل های اجرای آسفالت
رشته پیمانکار شرکت کننده در مناقصه : رشته راه و باند دارای صلاحیت و ظرفیت کار
اعتبار پیمان از اعتبارات داخلی شهرداری به مبلغ 5.000.000.000 ریال قیمت پیشنهادی بر اساس دستمزدی شرایط اجرای پروژه اجرای پروژه بدون مصالح بوده و قیمت پیشنهادی بصورت حل العمل کاری دستمزدی با فینیشر خواهد بود
نوع و مبلغ تضمین شرکت در مناقصه مبلغ 5.000.000.000 ریال معادل 5 درصد اعتبار تخصیص یافته بصورت ضمانت نامه بانکی با اعتبار دو ماهه و قابل تمدید
مدت اجرای قرارداد سه ماه بعد از امضا قرارداد
آخرین مهلت دریافت اسناد: ساعت 13 ظهر روز دوشنبه مورخه 99.5.27
آخرین مهلت قبول پیشنهادات: ساعت 13 ظهر روز 3شنبه مورخه 99.6.11
تاریخ گشایش پیشنهادها: ساعت 14 بعد از ظهر روز 3شنبه مورخه 99.6.11
تاریخ اعلام نظر کمیسیون: پس از مفتوح ، قرائت، نظر کمیسیون ظرف هفت روز به استثناء ایام تعطیل اعلام خواهد شد.
سپرده نفرات اول تا سوم تا انجام تشریفات قانونی مناقصه و عقد قرارداد مسترد نخواهد شد، قبول شدگان بترتيب جهت عقد قرارداد دعوت خواهند شد
و هرگاه حاضر به انعقاد قرارداد نشوند به استناد ماده 8 آیین نامه مالی شهرداری ها سپرده آنان به نفع حساب شهرداری ضبط خواهد شد.
شهرداری به استناد بند 5 ماده 5 آیین نامه مالی شهرداری ها در رد یا قبول هریک از پیشنهادات مختار است. رعایت قانون منع مداخله کارکنان دولتی و کشوری مصوب 1337.10.27مجلس و همچنین بند «و» ماده (10) قانون نظام وظیفه عمومی برای کلیهمتقاضیان الزامی می باشد.
سایرشایط
1- کلیه هزینه های تشریفات و چاپ آگهی های مناقصه بعهده برنده | مناقصه می باشد.
2-مدت ارائه ضمانت نامه حسن اجرای تعهدات از تاریخ اعلام برنده شدن و به مدت 7 روز می باشد پس از سپری شدن مدت فوق نسبت به ضبط ضمانت نامه شرکت در مناقصه اقدام و با برنده دوم عقد قرارداد خواهد شد.
3-به استناد بند (ه) ماده 18 قانون برگزاری مناقصات، از کلیه مناقصه گران شرکت کننده در مناقصه دعوت میگردد در جلسه گشایش پاکت ها برابر بند11 صدرالذکر در دفتر شهردار محترم، حضور بهم رسانند.
4- تامین مصالح از جمله قیر و... موردنیاز برای انجام کار بر عهده پیمانکار می باشد.
5- حمل مواد حاصل از تراشیدن آسفالت و تامین آب مورد نیاز دستگاه آسفالت تراش بر عهده کارفرما می باشد
6-سایر شرایط تابع مقررات دولت جمهوری اسلامی و ضوابط معاونت برنامه ریزی استانداری در زمینه پیمانکاری می باشد.
7- با توجه به قانون مالیات بر ارزش افزوده ، ارائه گواهینامه موقت ماليات بر ارزش افزوده به همراه سایر مدارک الزامی است
8-ارائه کپی رتبه بندی از معاونت برنامه ریزی استانداری - کپی اساسناتامه و و مدارک ثبت شرکت (آگهی روزنامه ) با آخرین تغییرات
9- هرگاه اطلاع حاصل شود که پیمانکاران باهم تبانی کرده اند، طبق ماده56 آیین نامه تشخیص صلاحیت با آنان رفتار خواهد شد. -
10- مدت اعتبار قیمت ها از تاریخ افتتاح پاکت مناقصه یک ماه می باشد.
11- کلیه مراحل اجرای کار طبق مشخصات فنی مندرج در نشریه 101 و راه سازی و دستور کارهای صادره از طرف کارفرما و اسناد منظم به مدارک مناقصه خواهد بود.
12- شهرداری در کاهش یا افزایش سقف پیمان تا 25 درصد مختار می باشد. و پیمانکار حق هرگونه اعتراضی را از خود سلب می نماید
13- پیمانکار مکلف به شروع عملیات پس از انعقاد پیمان و ابلاغ به کار می باشد
14- پرداخت کسورات قانونی تابع مقررات مربوطه و کلا بعهده پیمانکار می باشد.
بدیهی است در مواردی که تمام یا قسمتی از طرح از محل اعتبارات - عمرانی استانی و ملی تامین گردد در این موارد مابالتفاوت کسورات قانونی بین دو روش فوق الذکر از محل درصد پیشنهادی قیمت پیمانکار نسبت به
قیمت پایه متناسب با بخش اعتباری تخصیص یافته فوق از صورت وضایع کسر خواهد شد.)
15-متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر از شرایط مناقصه تا ساعت 12 ظهر روز 3شنبه مورخه 99.6.11 به واحد دفتر فنی و امور قراردادها و یاسایت www . salmas.ir شهرداری سلماس مراجعه و یا با شماره تلفن 7-35243006-044 امور دفترفنی تماس حاصل فرمایند. و سایر اطلاعات و جزئیات مربوط به قرارداد در اسناد مناقصه مندرج است.
نصیری صدقیانی
نوبت اول شماره 12709
شهرداری سلماس در نظر دارد عملیات لکه گیری آسفالت و اصلاح و بهسازی معابر سطح شهر را از طریق مناقصه عمومی با شرایط عمومی با شرایط مشروحه ذیل به شرکت های عمرانی واجد شرایط واگذار نماید. لذا جهت دریافت اسناد به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس ستاد ایران مراجعه فرمائید.
لازم به ذکر است که کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصه گران و بازگشایی پاکت ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) انجام خواهد شد.
لذا لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند.
نام مناقصه گزار : شهرداری سلماس
موضوع و محل مناقصه : تراشیدن محلهای لازم با دستگاه آسفالت تراش تمیزکاری، جارو، شستشو در صورت لزوم، و قیر پاشی و اجرای آسفالت در محل تراشیده شده مطابق مشخصات و دستور کارهای ارائه شده
تراش آسفالت با دستگاه آسفالت تراش در ضخامت 3 الی 10 سانتی متر و تمیز کاری محل تراش آسفالت با دستگاه جاروب و شستشوی محل و پخش امولوسیون یا قیر آبه پخش آسفالت در محل های تراشیده شده به ضخامت لازم با دستگاه فنیشر و کمپکت آسفالت با غلطک های چرخ فولادی و لاستیکی در محل های اجرای آسفالت
رشته پیمانکار شرکت کننده در مناقصه : رشته راه و باند دارای صلاحیت و ظرفیت کار
اعتبار پیمان از اعتبارات داخلی شهرداری به مبلغ 5.000.000.000 ریال قیمت پیشنهادی بر اساس دستمزدی شرایط اجرای پروژه اجرای پروژه بدون مصالح بوده و قیمت پیشنهادی بصورت حل العمل کاری دستمزدی با فینیشر خواهد بود
نوع و مبلغ تضمین شرکت در مناقصه مبلغ 5.000.000.000 ریال معادل 5 درصد اعتبار تخصیص یافته بصورت ضمانت نامه بانکی با اعتبار دو ماهه و قابل تمدید
مدت اجرای قرارداد سه ماه بعد از امضا قرارداد
آخرین مهلت دریافت اسناد: ساعت 13 ظهر روز دوشنبه مورخه 99.5.27
آخرین مهلت قبول پیشنهادات: ساعت 13 ظهر روز 3شنبه مورخه 99.6.11
تاریخ گشایش پیشنهادها: ساعت 14 بعد از ظهر روز 3شنبه مورخه 99.6.11
تاریخ اعلام نظر کمیسیون: پس از مفتوح ، قرائت، نظر کمیسیون ظرف هفت روز به استثناء ایام تعطیل اعلام خواهد شد.
سپرده نفرات اول تا سوم تا انجام تشریفات قانونی مناقصه و عقد قرارداد مسترد نخواهد شد، قبول شدگان بترتيب جهت عقد قرارداد دعوت خواهند شد
و هرگاه حاضر به انعقاد قرارداد نشوند به استناد ماده 8 آیین نامه مالی شهرداری ها سپرده آنان به نفع حساب شهرداری ضبط خواهد شد.
شهرداری به استناد بند 5 ماده 5 آیین نامه مالی شهرداری ها در رد یا قبول هریک از پیشنهادات مختار است. رعایت قانون منع مداخله کارکنان دولتی و کشوری مصوب 1337.10.27مجلس و همچنین بند «و» ماده (10) قانون نظام وظیفه عمومی برای کلیهمتقاضیان الزامی می باشد.
سایرشایط
1- کلیه هزینه های تشریفات و چاپ آگهی های مناقصه بعهده برنده | مناقصه می باشد.
2-مدت ارائه ضمانت نامه حسن اجرای تعهدات از تاریخ اعلام برنده شدن و به مدت 7 روز می باشد پس از سپری شدن مدت فوق نسبت به ضبط ضمانت نامه شرکت در مناقصه اقدام و با برنده دوم عقد قرارداد خواهد شد.
3-به استناد بند (ه) ماده 18 قانون برگزاری مناقصات، از کلیه مناقصه گران شرکت کننده در مناقصه دعوت میگردد در جلسه گشایش پاکت ها برابر بند11 صدرالذکر در دفتر شهردار محترم، حضور بهم رسانند.
4- تامین مصالح از جمله قیر و... موردنیاز برای انجام کار بر عهده پیمانکار می باشد.
5- حمل مواد حاصل از تراشیدن آسفالت و تامین آب مورد نیاز دستگاه آسفالت تراش بر عهده کارفرما می باشد
6-سایر شرایط تابع مقررات دولت جمهوری اسلامی و ضوابط معاونت برنامه ریزی استانداری در زمینه پیمانکاری می باشد.
7- با توجه به قانون مالیات بر ارزش افزوده ، ارائه گواهینامه موقت ماليات بر ارزش افزوده به همراه سایر مدارک الزامی است
8-ارائه کپی رتبه بندی از معاونت برنامه ریزی استانداری - کپی اساسناتامه و و مدارک ثبت شرکت (آگهی روزنامه ) با آخرین تغییرات
9- هرگاه اطلاع حاصل شود که پیمانکاران باهم تبانی کرده اند، طبق ماده56 آیین نامه تشخیص صلاحیت با آنان رفتار خواهد شد. -
10- مدت اعتبار قیمت ها از تاریخ افتتاح پاکت مناقصه یک ماه می باشد.
11- کلیه مراحل اجرای کار طبق مشخصات فنی مندرج در نشریه 101 و راه سازی و دستور کارهای صادره از طرف کارفرما و اسناد منظم به مدارک مناقصه خواهد بود.
12- شهرداری در کاهش یا افزایش سقف پیمان تا 25 درصد مختار می باشد. و پیمانکار حق هرگونه اعتراضی را از خود سلب می نماید
13- پیمانکار مکلف به شروع عملیات پس از انعقاد پیمان و ابلاغ به کار می باشد
14- پرداخت کسورات قانونی تابع مقررات مربوطه و کلا بعهده پیمانکار می باشد.
بدیهی است در مواردی که تمام یا قسمتی از طرح از محل اعتبارات - عمرانی استانی و ملی تامین گردد در این موارد مابالتفاوت کسورات قانونی بین دو روش فوق الذکر از محل درصد پیشنهادی قیمت پیمانکار نسبت به
قیمت پایه متناسب با بخش اعتباری تخصیص یافته فوق از صورت وضایع کسر خواهد شد.)
15-متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر از شرایط مناقصه تا ساعت 12 ظهر روز 3شنبه مورخه 99.6.11 به واحد دفتر فنی و امور قراردادها و یاسایت www . salmas.ir شهرداری سلماس مراجعه و یا با شماره تلفن 7-35243006-044 امور دفترفنی تماس حاصل فرمایند. و سایر اطلاعات و جزئیات مربوط به قرارداد در اسناد مناقصه مندرج است.
نصیری صدقیانی
خلاصه :
فراخوان مناقصه عملیات لکه گیری آسفالت و اصلاح و بهسازی معابر
آدرس :
آذربایجان غربی, -
منبع :
محلی آذربایجان غربی 99.5.20