فراخوان مناقصه انجام کلیه خدمات ابزارمندی و تعمیر و نگهداری ملزومات اداری
[ نسخه چاپی ]

فراخوان مناقصه انجام کلیه خدمات ابزارمندی و تعمیر و نگهداری ملزومات اداری

شماره آگهی :
نوبت اول - شماره م م /0063/ 99
نوع آگهی :
تاریخ آگهی :
1399/05/20 - 2020-08-10 12:41:35
تاریخ شروع :
1399/05/19
نوع پایان آگهی :
1399/06/03
تهیه و ارسال اسناد :
شرکت پارس نماد داده ها- تلفن 2 الی 88349671-021
مناقصه گزار :
شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب
شرح آگهی :

فراخوان مناقصه عمومی ؟
نوبت اول
توجه : اعلام آمادگی جهت شرکت در مناقصه صرفا به صورت الکترونیکی توکن و از طریق سامانه ستاد می باشد.
مناقصه عمومی یک مرحله ای شماره  م  م  /0063/ 99 مربوط به خدمات ابزارمندی و تعمیر و نگهداری ملزومات اداری، حمل و جابجایی وسایل اداری در منطقه اهواز
الف - شرح مختصر خدمات :
1- انجام کلیه خدمات ابزارمندی و تعمیر و نگهداری ملزومات اداری، حمل و جابجایی وسایل اداری طبق تضخیص کارفرما با 26 واحد کاری
2- تهیه، تامین مواد مصرفی و وسایل مورد نیاز به عهده و هزینه پیمانکار می باشد.
3- سایر اطلاعات و جزئیات در اسناد مناقصه درج می گردد.
ب - محل اجرای خدمات و مدت انجام کار :
محل اجرای خدمات در اهواز و مدت انجام آن 12 ماه  می باشد
ج - برآورد کارفرما :
برآورد کارفرما جهت انجام خدمات 32.281.723.930 ریال می باشد.
د- شرایط مناقصه گران متقاضی :
-داشتن ظرفیت آزاد (تعدادی و ریالی) در رشته مربوطه
- محوز از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و داشتن گواهینامه تایید صلاحیت ایمنی و گواهی تعیین صلاحیت از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی
- در تعیین برنده مناقصه و در شرایط برابر اولویت با شرکت های بومی استانی می باشد.
-داشتن گواهینامه تایید صلاحیت از اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی
-توانایی ارائه تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار به مبلغ 1.614.086.197 ریال که بایستی به یکی از دو صورت زیر ارائه گردد:
الف - ارایه رسید وجه صادره از سوی حسابداری کارفرما مبنی بر واریز مبلغ فوق الذکر به شماره حساب 940100004001111604022067 IR تمرکز وجوه درامدهای شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب
ب - ارائه ضمانتنامه بانکی به میزان مبلغ فوق الذکر که ابتدا برای مدت 90 روز معتبر بوده و  پس از آن نیز به اعلام کارفرما برای مدت 90 روز دیگر قابل تمدید باشد.
مناقصه گر جهت تحویل تضمین شرکت در فرایند ارجاع کار علاوه بر بارگزاری تصویر تضمین از طریق سامانه لازم است به صورت حضوری به دفتر کمیسیون مناقصات در اهواز کوی فداییان اسلام مجتمع تندگویان واقع در روبروی بلوک 2 ساختمان سابق طرح های راه و ساختمان در مهلت مقرر مراجعه و تضمین را تسلیم نمایند.
ه - محل و مهلت دریافت اسناد :
از کلیه متقاضیان واجد شرایط دعوت می شود ظرف مهلت مقرر در این فراخوان ضمن اعلام آمادگی از طریق سامانه ستاد مراجعه نمایند تا ارزیابی های لازم وفق آیین نامه اجرایی بند ج ماده 12 قانون برگزاری مناقصات (ارزیابی ساده) بر روی مدارک ارسالی مناقصه گران به عمل آید.
1. مهلت دریافت اسناد : به صورت الکترونیکی (غیر حضوری) و از ساعت 8 از تاریخ 99.05.25 لغایت ساعت 19:00 مورخ 99.06.3
2- مبلغ خرید اسناد و شماره حساب : واریز مبلغ 840.000 ریال به حساب از طریق درگاه موجود در سامانه ستاد
و - محل، زمان تحویل و گشایش پیشنهادات :
متقاضیان مکلفند پیشنهادات خود را حداکثر تا ساعت 13:00 روز یکشنبه مورخ 99.06.16 از طریق سامانه ستاد اعلام نمایند. ضمنا پیشنهادات در ساعت 8:30 روز دوشنبه مورخ 99.06.17 گشایش و قرائت خواهد شد و حضور نماینده مناقصه گران با معرفی نامه و کارت شناسایی معتبر بلامانع است.
ضمنا مهلت و تحویل تضمین شرکت در فرایند ارجاع کار تا ساعت 13 روز یکشنبه مورخ 99.6.16 در محل کمیسیون مناقصات شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در آدرس فوق الذکر می باشد. همزمان ارائه معرفی نامه و کارت ملی برای متقاضیان شرکت در مناقصه و نمایندگان شرکت ها در همه مراحل لازم و ضروری می باشد.
تذکر: حسب مورد ارائه یک نسخه از اساسنامه- شرکت ها و آگهی تاسیس و آخرین تغییرات ثبتی و هر گونه گواهی مبنی بر واجد شرایط بودن شرکت مطابق با مفاد آگهی الزامی می باشد
WWW.NISOC.IR
WWW.IETS.MPORG.IR
www.shana.ir




همچنین بدینوسیله تاکید می گردد که قید شماره و عنوان مناقصه روی رسید وجه نقد و ضمانتنامه بانکی ضروری و الزامی است.





- مناقصه گران دارای رشته خدمات عمومی از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و ارائه اساسنامه شرکت، اخرین تغییرات مربوطه و آگهی تاسیس شرکت
- مناقصه گران دارای گواهی نامه تعیین صلاحیت (کد 4) و تایید صلاحیت ایمنی صادره از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی
- ارزیابی متقاضیان طبق ماده 11 آیین نامه اجرایی بند ج ماده 12 قانون برگزاری مناقصات ارزیابی ساده انجام خواهد شد.
- ضمنا مناقصه گرانی که در سه مناقصه شرکت و ارائه نرخ ننموده اند و یا قراردادهای در دست اجرا بیش از سه فقره داشته باشند از شرکت در سایر مناقصات منع می گردند.
-
- د
-
ب -
ج - توانایی 10 درصد مبلغ پیمان (در صورت برنده شدن) به عنوان تضمین انجام تعهدات.
داشتن ظرفیت آزاد (تعدادی و ریالی) در رشته مربوطه
توجه :
ه - محل و مهلت دریافت اسناد :

خلاصه :
فراخوان مناقصه , فراخوان مناقصه انجام کلیه خدمات ابزارمندی و تعمیر و نگهداری ملزومات اداری
آدرس :
خوزستان, خوزستان, -
منبع :
محلی خوزستان 99.05.19