مناقصه خدمات مورد نیاز واحد بایگانی، سیستم جامع مالی... نوبت دوم
[ نسخه چاپی ]

مناقصه خدمات مورد نیاز واحد بایگانی، سیستم جامع مالی... نوبت دوم

شماره آگهی :
نوبت دوم شماره م م (ت 1) 99/0033
نوع آگهی :
تاریخ آگهی :
1399/05/20 - 2020-08-10 12:25:41
تاریخ شروع :
1399/05/20
نوع پایان آگهی :
1399/06/04
تهیه و ارسال اسناد :
شرکت پارس نماد داده ها- تلفن 2 الی 88349671-021
مناقصه گزار :
شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب
شرح آگهی :
فراخوان مناقصه عمومی نوبت دوم ؟
توجه: اعلام آمادگی جهت شرکت در این مناقصه صرفا به صورت الکترونیکی (توکن) و از طریق سامانه ستاد ایران می باشد 
مناقصه عمومی شماره م م (ت 1) 99/0033 مربوط به خدمات مورد نیاز واحد بایگانی، سیستم جامع مالی و کنترل امور مالی مدیریت ستاد شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب 
الف - شرح مختصر خدمات : انجام خدمات مورد نیاز واحد بایگانی / سیستم خدمات جامع مالی و کنترل اموال و امور مالی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب 
ب - محل اجرای خدمات و مدت انجام کار شهر اهواز - محلهای انجام خدمات در واحد کنترل اموال (امور مالی و شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب می باشد و مدت انجام آن 12 ماه می باشد 
ج- برآورد کارفرما: برآورد کارفرما جهت انجام خدمات بدون درصد سهم و هزینه مدیریت معادل 7.688.709.477 ریال میباشد 
د- شرایط مناقصه گران متقاضی:
- دارای گواهینامه تعیین صلاحیت و تایید صلاحیت ایمنی صادره از اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی 
- در تعیین برنده مناقصه و در شرایط برابر اولویت با شرکتهای بومی استانی می باشد
- توانایی ارائه تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار به مبلغ 384.435.474 ریال که بایستی به یکی از دو صورت زیر ارائه گردد.
الف- بارگذاری رسمی وجه صادره از سوی حسابرداری کارفرما مبنی بر واریز مبلغ فوق الذکر به شماره حساب وجه درآمدهای شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب 
ب- ارائه ضمانتنامه بانکی به میزان فوق الذکر طبق فرم نمونه که ابتدا برای مدت 90 روز معتبر بوده و پس از آن نیز با اعلام کارفرما برای مدت 90 روز دیگر قابل تمدید باشد همچنین بدینوسیله تاکید می گردد که قید شماره و عنوان مناقصه روی رسید و جه نقد و ضمانتنامه بانکی ضروری و الزامی است
- توانائی 10% مبلعغ در صورت برنده شده به عنوان تضمین انجام تعهدات
 توجه: مناقصه گر جهت تحویل تضمین شرکت در فرایند ارجاع کار علاوه بر بارگذاری تصویر تضمین از طریق سامانه لازم است به صورت حضوری به دفتر کمیسیون مناقصات در اهواز کوی فداییان اسلام مجتمع تندگویان واقع در روبروی بلوک 2 ساختمان سابق طرحهای راه و ساختمان در مهلت مقرر مراجعه و تضمین را تسلیم نمایند.
ه- محل و مهلت دریافت: از کلیه متقاضیان واجد شرایط دعوت به عمل می آید ظرف مهلت مقرر در این فراخوان جهت دریافت اسناد اعلام آمادگی از طریق سامانه ستاد مراجعه نمایند تا ارزیابی های  لازم وفق آیین نامه اجرایی بند ج ماده 12 قانون برگزاری مناقصات (ارزیابی ساده) به روی مدارک ارسالی مناقصه گران یه عمل آید.
- مهلت دریافت اسناد به صورت الکترونیکی غیر حضوری و از ساعت 8 تاریخ 99.5.25 لغایت ساعت 13 تاریخ 99.6.4
- مبلغ خرید اسناد و شماره حساب: واریز مبلغ 840.000 ریال از طریق درگاه موجود در سامانه به نشانی ستاد ایران 
محل زمان تحویل و گشایش پیشنهادها: متقاضیان مکلفند پیشنهادات خود را حداکثر تا ساعت 13 روز یکشنبه مورخ 99.6.16 به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه ستاد تسلیم نمایند. ضمنا پیشنهادات در ساعت 8:30 روز دوشنبه مورخ 99.6.17 کشایش و قرائت خواهد شد حضور نمایندگان مناقصه گران با معرفی نامه و کارت شناسایی معتبر بلامانع است.
همزمان ارائه معرفی نامه و کارت ملی برای متقاضیان شرکت در مناقصه و نمایندگان شرکت ها در همه مراحل لازم و ضروری می باشد
تذکر: حسب موارد ارائه یک نسخه از اساسنامه، شرکت ها و آگهی تاسیس و آخرین تغییرات ثبتی هر گونه گواهی مبنی بر واجد شرایط بودن شرکت مطابق با مفاد آگهی الزامی میباشد.
سامانه ستاد ایران 
WWWWIETS.MPORG.IR
www.shana.ir
خلاصه :
فراخوان مناقصه عمومی , مناقصه خدمات مورد نیاز واحد بایگانی، سیستم جامع مالی... نوبت دوم
آدرس :
خوزستان, شهر اهواز
منبع :
محلی خوزستان 99/5/20