- 2609942
- 72
- 1399/05/20
- مناقصه
[ نسخه چاپی ]
مناقصه خرید حمل نصب و راه اندازی نظارت تصویری... - نوبت دوم
شماره آگهی :
نوبت دوم
نوع آگهی :
تاریخ آگهی :
1399/05/20 - 2020-08-10 10:48:27
تاریخ شروع :
1399/05/20
نوع پایان آگهی :
1399/05/28
تهیه و ارسال اسناد :
شرکت پارس نماد داده ها- تلفن 2 الی 88349671-021
مناقصه گزار :
اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان - بندر چابهار
شرح آگهی :
مناقصه عمومی دو مرحله ای همراه با ارزیابی کیفی نوبت دوم ؟
شماره مناقصه 2099003699000011
اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان - بندر چابهار در نظر دارد مناقصه عمومی دو مرحله ای همراه با ارزیابی کیفی خرید حمل نصب و راه اندازی نظارت تصویری مجتمع بندر چابهار (بندر شهیت بهشتی ، بندر شهید کلانتری و کوی مسکونی بندر) را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) برگزار نماید. کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصه گران و بازگشایی پاکتها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ستاد به آدرس سامانه ستاد ایران و لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در فراخوان محقق سازند.
تاریخ انتشار فراخوان در سامانه 99.5.20 می باشد.
- مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت: از تاریخ چاپ دومین آگهی در روزنامه ایران از روز دوشنبه 99.5.20 لغایت تا ساعت 18 روز سه شنبه 99.5.28
- مهلت زمانی ارایه پیشنهاد: از تاریخ اتمام فروش اسناد روز چهارشنبه مورخه 99.5.29 لغایت تا ساعت 18 روز سه شنبه مورخ 99.6.11
- مهلت بازگشایی پاکتها: ساعت 9 روز چهارشنبه مورخ 99.6.12 در محل اتاق کنفرانس طبقه اول ساختمان اداری شماره یک بندر شهید بهشتی
- اصل ضمانتنامه بانکی یا فیش نقدی واریزی به حساب سپرده شرکت در مناقصه باید تحویل دبیرخانه بندر شهید بهشتی گردد.
- اطلاعات تماس دستگاه مناقصه گزار جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص اسناد مناقصه و ارائه پاکتها - آدرس: چابهار، انتهای خیابان شهید ریگی، اداره کل بنادر و دریانوردی اسان سیستان و بلوچستان بندر شهید بهشتی، دبیرخانه ساختمان شماره یک.
- تلفن: 31283000- 054 فاکس: 35321414- 054
اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه:
مرکز تماس: 41934- 021 دفتر ثبت نام: 88969737- 85193768- 021
اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان
شماره مناقصه 2099003699000011
اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان - بندر چابهار در نظر دارد مناقصه عمومی دو مرحله ای همراه با ارزیابی کیفی خرید حمل نصب و راه اندازی نظارت تصویری مجتمع بندر چابهار (بندر شهیت بهشتی ، بندر شهید کلانتری و کوی مسکونی بندر) را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) برگزار نماید. کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصه گران و بازگشایی پاکتها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ستاد به آدرس سامانه ستاد ایران و لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در فراخوان محقق سازند.
تاریخ انتشار فراخوان در سامانه 99.5.20 می باشد.
- مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت: از تاریخ چاپ دومین آگهی در روزنامه ایران از روز دوشنبه 99.5.20 لغایت تا ساعت 18 روز سه شنبه 99.5.28
- مهلت زمانی ارایه پیشنهاد: از تاریخ اتمام فروش اسناد روز چهارشنبه مورخه 99.5.29 لغایت تا ساعت 18 روز سه شنبه مورخ 99.6.11
- مهلت بازگشایی پاکتها: ساعت 9 روز چهارشنبه مورخ 99.6.12 در محل اتاق کنفرانس طبقه اول ساختمان اداری شماره یک بندر شهید بهشتی
- اصل ضمانتنامه بانکی یا فیش نقدی واریزی به حساب سپرده شرکت در مناقصه باید تحویل دبیرخانه بندر شهید بهشتی گردد.
- اطلاعات تماس دستگاه مناقصه گزار جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص اسناد مناقصه و ارائه پاکتها - آدرس: چابهار، انتهای خیابان شهید ریگی، اداره کل بنادر و دریانوردی اسان سیستان و بلوچستان بندر شهید بهشتی، دبیرخانه ساختمان شماره یک.
- تلفن: 31283000- 054 فاکس: 35321414- 054
اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه:
مرکز تماس: 41934- 021 دفتر ثبت نام: 88969737- 85193768- 021
اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان
خلاصه :
مناقصه عمومی ,مناقصه خرید حمل نصب و راه اندازی نظارت تصویری... - نوبت دوم
آدرس :
سیستان و بلوچستان, سیستان و بلوچستان, مجتمع بندر چابهار (بندر شهیت بهشتی ، بندر شهید کلانتری و کوی مسکونی بندر)
منبع :
ایران 99.5.20